Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Πώς αγοράζουν τις διακοπές τους 4 διαφορετικές γενιές Ευρωπαίων;

Τατιάνα Ρόκου - 18 Μάιος 2017, 12:08

Έρευνα της Expedia Media Solutions εξερέυνησε τα κίνητρα και τις συμπεριφορές των Βρετανών, των Γάλλων και των Γερμανών τουριστών διαφορετικών γενεών, σχετικά με τον τρόπο που ψάχνουν, σχεδιάζουν και κάνουν κράτηση των ταξιδιών τους στο διαδίκτυο.


Έρευνα που πραγματοποίησε η Expedia Media Solutions με τίτλο “Multi-Generational Travel Trends” δίνει έμφαση στις διαφορές που υπάρχουν σε τέσσερις διαφορετικές γενιές Ευρωπαίων ταξιδιωτών, τη Γενιά Z (όσοι γεννήθηκαν στα μέσα του 90 και στις αρχές του 2000) τους Millennials (όσοι γεννήθηκαν τις δεκαετίς του ‘80 και του ‘90), τη Γενιά X (όσοι γεννήθηκαν στα μέσα του ‘60 και έως τις αρχές του ‘80) και τους Baby Boomers (όσοι γεννήθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του ‘40 και έως τις αρχές του ‘60). Μέσα σε αυτά τα πλαίσια εξετάζονται οι στάσεις αυτών των τεσσάρων ομάδων απέναντι στα ταξίδια, στις προτεραιότητες, στους πόρους και τις επιρροές, αλλά και στις συσκευές που χρησιμοποιεί η εκάστοτε γενιά κατά την διάρκεια της διαδικασίας σχεδιασμού ενός ταξιδιού.

Κατά μέσο όρο, οι Ευρωπαίοι κάνουν 3,7 ταξίδια ετησίως, συμπεριλαμβανομένων αυτών για αναψυχή και τα επαγγελματικά ταξίδια. Οι τελευταίες διακοπές που έκαναν διήρκησαν 9,3 ημέρες. Οι Γάλλοι ταξιδιώτες έκαναν συνολικά τα πιο πολλά ταξίδια (3,9), και με τη μεγαλύτερη μάλιστα διάρκεια (10,2 ημέρες), σε σύγκριση με τους Βρετανούς και τους Γερμανούς. Η πλειοψηφία (65%) των Ευρωπαίων ταξιδεύει εκτός της χώρας τους για διακοπές - ειδικά οι Γερμανοί (72%). Περίπου το 60% ταξιδεύουν αεροπορικώς και διαμένουν σε ξενοδοχείο. Ενώ ο προϋπολογισμός του ταξιδιού αποτελεί βασικό παράγοντα και το 86% των Ευρωπαίων ισχυρίζονται ότι αναζητούν τις καλύτερες προσφορές όταν θέλουν να ταξιδέψουν, όταν τους ζητείται να δώσουν με σειρά προτεραιότητας τους τρόπους με τους οποίους επιλέγουν τις διακοπές τους, οι δραστηριότητες και οι νέες εμπειρίες ξεπέρασαν κατά πολύ τις προσφορές και τις ειδικές εκπτώσεις στην προτίμησή τους.






Γενιά Ζ: Ανοιχτόμυαλοι, φανατικοί χρήστες κινητών, που επηρέαζονται από τις διαφημίσεις
Ως μία από τις πιο γενναιόδωρες γενιές στον κόσμο, η Gen Z είναι πιο πιθανό να ξεκινήσει τη διαδικασία έρευνας και σχεδιασμού χωρίς να έχει στο μυαλό της έναν καθορισμένο προορισμό, να βασίζεται στα smartphones της όταν αναζητά έμπνευση για ένα ταξίδι και να έχει μια προσέγγιση τύπου “όλα ή τίποτα” για τις ταξιδιωτικές της δραστηριότητες. Επηρεάζονται από προσφορές και ελκυστικές εικόνες στα κοινωνικά μέσα και τη διαφήμιση, άρα οι πωλητές που θέλουν να εμπνεύσουν και να προσελκύσουν ταξιδιώτες της γενιάς Z πρέπει να εφαρμόσουν μια οπτικά θελκτική και ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ.

Millennials: Συχνοί ταξιδιώτες, που αναζητούν τις προσφορές
Οι Millennials ταξιδεύουν συχνότερα σε σχέση με τις άλλες γενιές και ενώ σχεδόν το 90% λένε ότι αναζητούν τις καλύτερες προσφορές, έχουν ένα ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων, εστιάζοντας στην εξερεύνηση της υπαίθρου, σε πολιτιστικές εμπειρίες, σε οικογενειακά, ψυχαγωγικά ταξίδια, αλλά και σε ρομαντικές αποδράσεις. Οι πωλητές μπορούν να αναδείξουν σε αυτήν τη γενιά την τοπική κουλτούρα, τις εμπειρίες και τις διεθνείς κουζίνες, καθώς και εκπτώσεις και προσφορές, όταν τους στοχεύουν για αγορά ταξιδιού.

Γενιά X: Προσανατολισμένοι στην οικογένεια με τάση για υπαίθριες δραστηριότητες
Η γενιά X είναι προσανατολισμένη στην οικογένεια και είναι πιο πιθανό από τις άλλες γενιές να χρησιμοποιούν τις κριτικές και ενημερωτικό περιεχόμενο από τουριστικά εμπορικά σήματα κατά την έρευνα και την κράτηση ενός ταξιδιού τους. Ενώ οι ταξιδιώτες της Gen X θεωρούν ότι ο προϋπολογισμός τους είναι πρωταρχικός παράγοντας από ό,τι οι νεότερες γενιές, εξακολουθούν να δίνουν προτεραιότητα σε προσφορές και να αναζητούν την αξία στο ταξίδι. Ως η γενιά που δίνει βαρύτητα στα λεφτά που δίνει για τις διακοπές που παίρνει, οι πωλητές θα πρέπει να τονίσουν σε αυτήν τη γενιά μηνύματα με βάση την τιμή και ενημερωτικές κριτικές, ώστε να την επηρεάσουν για την αγορά ενός ταξιδιού.

Boomers: Αναγνώστες κριτικών και “οπαδοί” των OTA
Ενώ οι Boomers είναι πιο πιθανό από άλλες γενιές να γνωρίζουν που θέλουν να πάνε και πως να κάνουν κράτηση όταν αποφασίσουν να κάνουν ένα ταξίδι, εξακολουθούν να ζητούν βοήθεια και έμπνευση κατά τη διαδικασία προγραμματισμού και κράτησης. Δεδομένου ότι λίγοι από αυτήν τη γενιά δήλωσαν ότι ο προϋπολογισμός τους ήταν βασικός παράγοντας κατά τον προγραμματισμό του τελευταίου ταξιδιού τους, οι πωλητές που προσπαθούν να εμπνεύσουν και να στοχεύσουν τους Boomers θα πρέπει να επικεντρωθούν σε ενημερωτικό περιεχόμενο, όπως κριτικές και τοπικές δραστηριότητες για διαφήμιση, με λιγότερη έμφαση στις προσφορές.

Research MultiGen Travel Trends European Travellers




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top