Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Ομαλοποιείται το πρόγραμμα πτήσεων της British Airways

Τατιάνα Ρόκου - 30 Μάιος 2017, 11:20

Tο πρόγραμμα των πτήσεων της British Airways στο αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου αναμένεται να επιστρέψει πλήρως σε ομαλότητα σήμερα, ύστερα από το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο ηλεκτρονικό της σύστημα το περασμένο Σάββατο.


Το αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου συνεργάζεται με την British Airways, ώστε να επιστραφούν στους επιβάτες οι αποσκευές τους το συντομότερο δυνατό, καθώς σιγά σιγά ομολοποιείται η χαώδης κατάσταση που επικράτησε τις τελευταίες τρεις μέρες, ύστερα από τεχνικό πρόβλημα στο ηλεκτρονικό σύστημα της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας και απέκλεισε περίπου 75.000 επιβάτες από τον προορισμό τους.

“Τα ηλεκτρονικά μας συστήματα λειτουργούν ομαλά και θα επιστρέψουμε στο πλήρες πρόγραμμα πτήσεων στο Heathrow και το Gatwick την Τρίτη 30 Μαΐου”, ανακοίνωσε η BA στην ιστοσελίδα της. Η εταιρεία αναγκάστηκε να ακυρώσει όλες τις πτήσεις της από τα δύο διεθνή αεροδρόμια το Σάββατο 27 Μαίου, όταν πρόβλημα σε διακομιστή του ηλεκτρονικού συστήματος διέκοψε όλες τις λειτουργίες της διεθνώς, επηρεάζοντας μεταξύ άλλων και τα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών και τον ιστότοπό της.

Σύμφωνα με την εταιρεία Airhelp, γι’αυτούς που είχαν προβλήματα με τις πτήσεις τους, αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε αποζημίωση ως και 600 ευρώ, καθώς και παροχή βοήθειας στο έδαφος, ώσπου που να προγραμματιστεί νέα πτήση. Ο Christian Nielsen, υπεύθυνος Νομικής κάλυψης στην Airhelp σχολιάζει: “Συμβουλεύουμε τους επιβάτες που αντιμετώπισαν προβλήματα λόγω του ηλεκτρονικού συστήματος της British Airways να κάνουν αίτηση για αποζημίωση σύμφωνα με τον Κανονισμό ΕΕ261 και να απαιτήσουν την απαραίτητη φροντίδα για φαγητό και ξενοδοχείο, όπου αυτό χρειάζεται. Χιλιάδες επιβάτες παγκοσμίως αντιμετώπισαν δύσκολες στιγμές, κι ακόμη και τώρα γίνονται προσπάθειες ομαλοποίησης των προγραμματισμού. Καθώς γι’ αυτό το γεγονός έχει πλήρη ευθύνη η British Airways, υποχρεούται να αποζημιώσει τους επιβάτες της. Οι υπόλοιποι επιβάτες πτήσεων με άλλες αεροπορικές, που είχαν όμως καθυστερήσεις λόγω αυτού, δυστυχώς δεν έχουν το δικαίωμα αποζημίωσης, παρά μόνο την απαραίτητη βοήθεια ενώ βρίσκονται στο αεροδρόμιο”.

Για την Ελλάδα, οι πτήσεις της εταιρείας που έχουν επηρεαστεί από το τεχνικό πρόβλημα, μόνο για το Σάββατο ήταν 5 για την Αθήνα εκ των οποίων 3 είχαν καθυστέρηση μεγαλύτερη των τριών ωρών. Υπολογίζεται ότι γύρω στα 500 άτομα μέσω αυτών των πτήσεων δικαιούνται αποζημίωση γύρω στα 180.000 ευρώ. Επίσης, εφόσον η καλοκαιρινή περίοδος έχει ξεκινήσει ήδη, από μία πτήση που έχει επηρεαστεί από το τεχνικό πρόβλημα της BA επηρεάστηκαν και οι ελληνικοι προορισμοί Ηράκλειο, Μύκονος, Σαντορίνη, Χανιά, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Ζάκυνθος, Κως και Ρόδος.

Η Airhelp συμβουλεύει τους επιβάτες της British Airways να σημειώσουν την προγραμματισμένη ώρα άφιξης στον προορισμό τους, να μην αποδεχθούν τίποτα ή μην υπογράψουν κάτι που θα τους αφαιρεί τα δικαιώματα τους και να κρατήσουν όλες τις αποδείξεις από τυχόν επιπλέον έξοδα κατά την αναμονή τους. Η British Airways είναι επίσης υπεύθυνη για την προσφορά γευμάτων και αναψυκτικών κατά την αναμονή τους, όπως επίσης να προσφέρει και τρόπο επικοινωνίας με συγγενείς και αγαπημένα τους πρόσωπα, που συμπεριλαμβάνει 2 τηλεφωνήματα, γραπτά μηνύματα, ακόμη και διαμονή όπου χρειάζεται. Τέλος η αεροπορική θα πρέπει να καλύψει και τη μεταφορά τους από και προς το αεροδρόμιο. Το ποσό της αποζημίωσης εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, ο έναν από αυτούς είναι η διάρκεια αναμονής, η απόσταση προς τον τελικό προορισμό και ο λόγος της καθυστέρησης.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top