Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Drink Pink: Η δυναμική των ροζέ οίνων εδραιώνεται

Άγγελος Ρεστάνης - 31 Μάιος 2017, 15:25

Η ολοήμερη εκδήλωση διεξήχθη στις 21 Μαΐου στο ξενοδοχείο Hilton με 104 κρασιά, δίνοντας την ευκαιρία σε περίπου 1.000 Έλληνες και ξένους επισκέπτες να τα γνωρίσουν, να τα δοκιμάσουν και να επιλέξουν εκείνα που θα προτιμήσουν φέτος το καλοκαίρι.


Για δεύτερη συνεχή χρονιά πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση γευστικής δοκιμής Drink Pink Rosé Wine Extravaganza by Oenorama, που αφορά αποκλειστικά στην παρουσίαση ροζέ οίνων. Πέρα από εποικοδομητική, ήταν πραγματικά μια γιορτή των ερυθρωπών οίνων από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η ολοήμερη εκδήλωση διεξήχθη στις 21 Μαΐου στο ξενοδοχείο Hilton με 104 κρασιά, δίνοντας την ευκαιρία σε περίπου 1.000 Έλληνες και ξένους επισκέπτες να τα γνωρίσουν, να τα δοκιμάσουν και να επιλέξουν εκείνα που θα προτιμήσουν φέτος το καλοκαίρι. Άλλωστε, τα ροζέ ενδείκνυνται (και) γι’ αυτήν την εποχή του έτους, όπου η κατανάλωσή τους αυξάνεται ραγδαία.



Το ότι τα ροζέ έχουν γίνει παγκόσμια τάση είναι γνωστό. Ότι την τάση αυτή ακολουθεί (επιτέλους) και η Ελλάδα, είναι κάτι που επιβεβαιώνουν κύκλοι της ελληνικής οινικής αγοράς, αλλά και η εκδήλωση Drink Pink Rosé Wine Extravaganza by Oenorama. Πολύ περισσότεροι επισκέπτες στη φετινή διοργάνωση, με ιδιαίτερα αυξημένη διάρκεια παραμονής σε αυτήν και πολύ περισσότεροι ακόλουθοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τρανές αποδείξεις. Όσο για τα ερυθρωπά (δηλαδή τα ροζέ) κρασιά, αυτά είναι σίγουρο πως βελτιώνονται ποιοτικά χρόνο με το χρόνο.

Όπως και πέρυσι, στην εκδήλωση Drink Pink Rosé Wine Extravaganza, οι οινοπαραγωγοί (και οι εισαγωγείς), μίλησαν μόνο διά των κρασιών τους. Δεν ήταν δηλαδή οι ίδιοι παρόντες, όπως συμβαίνει σε άλλες μικρές ή μεγάλες ανάλογες διοργανώσεις. Οι επισκέπτες σέρβιραν μόνοι τους τον εαυτό τους, ο εντυπωσιακός κατάλογος της εκδήλωσης περιείχε πλήρη, γευσιγνωστική και όχι μόνο, περιγραφή, ενώ πληροφορίες συνόδευαν κάθε κρασί σε ειδική μπροσούρα αναρτημένη πίσω από τη φιάλη του. Πιο αναλυτικά, πολύπειρη ομάδα δημοσιογράφων οίνου και οινοχόων των διοργανωτών δοκίμασε ένα-προς-ένα όλα τα κρασιά της εκδήλωσης και τα περιέγραψε με ευφάνταστα πρωτογενή κείμενα, με προτάσεις συνδυασμού κρασιού–φαγητών, φτιάχνοντας ένα κατάλογο–βιβλίο που δόθηκε στους επισκέπτες. Ένα εργαλείο για την καλύτερη αξιοποίηση τής εκδήλωσης, αλλά και οδηγό κρασιών για το αρχείο τους, στον οποίο μπορούν να επανέλθουν όποτε επιθυμούν. Τόσο δε στον κατάλογο, όσο και στις μπροσούρες, ένα γράφημα-ιστόγραμμα αποτύπωνε άμεσα και με εικόνα το αρωματικό και γευστικό προφίλ κάθε ροζέ οίνου.



Τα 104 ροζέ κρασιά είχαν χωρισθεί σύμφωνα με έξι κατηγορίες αρωματικού και γευστικού, δηλαδή στυλιστικού προφίλ: ελαφριά και φρέσκα, πλούσια και γεμάτα, φρουτώδη και απαλά, μυελώδη και φρουτώδη, γλυκά και ελαφριά και αφρώδη/ημιαφρώδη. Αυτό διευκόλυνε δεόντως τη δοκιμή τους, κατέδειξε το στυλιστικό εύρος τους και προσανατόλισε τους καταναλωτές σχετικά με τις μεγάλες δυνατότητες των ροζέ οίνων ως συνοδοί φαγητού και άλλων εδεσμάτων.

Οι καινοτομίες αυτές, που εφαρμόσθηκαν για πρώτη φορά στην περσινή εκδήλωση Drink Pink Rosé Wine Extravaganza by Oenorama, λειτούργησαν άψογα και φέτος. Οι επισκέπτες, που είτε τις θυμόντουσαν, είτε τις κατανόησαν γρήγορα, τις εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο, μένοντας απόλυτα ικανοποιημένοι και γεμάτοι από… ροζ οινικές εμπειρίες.

Η εκδήλωση γευσιγνωσίας Drink Pink, Rosé Wine Extravaganza οργανώθηκε από το Οινόραμα.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top