Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Η Qantas αρνείται την επιβίβαση πολιτών του Κατάρ στις πτήσεις της προς Ντουμπάι

Βίκυ Καραντζαβέλου - 07 Ιούνιος 2017, 11:45

Λόγω του αεροπορικού αποκλεισμού του κόμβου της Doha κάποια (αεροπορική) ζήτηση θα στραφεί σε άλλους αερομεταφορείς. Στελέχη της IATA δήλωσαν ότι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, καθώς και η Turkish Airlines θα μπορουσαν να επωφεληθούν, καθώς και οι αεροπορικές Emirates και Etihad των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.


Οι πολίτες του Κατάρ δε θα επιτρέπεται να επιβιβαστούν στις πτήσεις της αεροπορικής εταιρείας Qantas προς το Ντουμπάι, καθώς τα Ηνωμένα Αραβαικά Εμιράτα δεν επιτρέπουν πλέον τη διέλευση από τον εθνικό τους ενάεριο χώρο πολιτών της γειτονικής χώρας του Κόλπου, ούτε καν για να αλλάξουν αεροπλάνα και να συνεχίζουν το ταξίδι τους. Η αυστραλιανή εταιρεία προσφέρει στους πληγέντες επιβάτες εναλλακτικές διαδρομές.

Εν τω μεταξύ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έχουν απαγορεύσει την διέλευσή τους μέσω των αεροδρομίων τους, μετά την διακοπή των διπλωματικών και οικονομικών σχέσεων μεταξύ των δύο πλευρών, όπως ανακοίνωσε η Qantas. Τα ΗΑΕ σημειώνεται πως έχουν απαγορεύσει την είσοδο σε πολίτες του Κατάρ, χωρίς να έχουν ξεκαθαριστεί οι πρακτικές επιπτώσεις που θα έχει η απαγόρευση αυτή, στις αεροπορικές εταιρείες της περιοχής.

Επίσης, και η Μαυριτανία προστέθηκε στις χώρες που έχουν διακόψει τις διπλωματικές τους σχέσεις με το Κατάρ.

Η Σαουδική Αραβία ανέστειλε την άδεια της αεροπορικής εταιρείας Qatar Airways για πτήσεις από και προς τη χώρα, ενώ οι σαουδαραβικές αρχές έκλεισαν τα γραφεία της γνωστής αεροπορικής εταιρείας στη χώρα. Στην ίδια κίνηση προχώρησαν και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με την Qatar Airways να το επιβεβαιώνει.

Το απροσδόκητο κλείσιμο του περισσότερου εναέριου χώρου για την Qatar Airlines και οι περιορισμοί στις πτήσεις για τους κατοίκους της χώρας που βρίσκονται ήδη στο εξωτερικό εξέπληξε και τον πρόεδρο της IATA, Alexandre de Juniac. “Κράτη διεθνώς μπορούν να κλείσουν τα σύνορά τους και να ανίξουν ή να κλείσουν τον εθνικο ενάεριο χώρο τους. Αλλά θα επιθυμούσαμε να επανέλθουν οι κανονικές (αεροπορικές) συνδέσεις και το γρηγορότερο, το καλύτερο”, δήλωσε

“Το όλο επιχειρηματικό μοντέλο του αεροδρομίου της Doha βασίζεται στο ότι είναι ένας κόμβος. Έχουν επενδύσει στον αερολιμένα και σε αεροσκάφη τελευταίας τεχνολογίας. Τώρα χάνουν μια βασική πηγή ‘τροφοδοσίας’ (κυκλοφορίας) από μεγάλες τοπικές αγορές”, αναφερει ο Βρετανός σύμβουλος αερομεταφορών, John Strickland. “Η απαγόρευση πτήσεων από/προς και πάνω από την Doha, δεν είναι μόνο ένας ‘πονοκέφαλος’ για ανακατεύθυνση πτήσεων. Το γεγονός αυτό θα κάνει πτήσεις να διαρκούν περισσότερο λόγω των κυκλικών διαδρομών. Προσθέτει χρόνο και κόστος και διαταράσσει όλο το χρονοδιάγραμμα, όσον αφορά στη δημιουργία συνδέσεων”.

Κάποια ζήτηση θα στραφεί σε άλλους αερομεταφορείς. Στελέχη της IATA δήλωσαν ότι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, καθώς και η Turkish Airlines θα μπορουσαν να επωφεληθούν, καθώς και οι αεροπορικές Emirates και Etihad των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.



Στη φωτογραφία, το Διεθνές Αεροδρόμιο της Doha, στο Κατάρ.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top