Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προβολή προορισμού

Φιλοξενία κορυφαίων ΜΜΕ και bloggers με διεθνή επιρροή σε Δωδεκάνησα και Κυκλάδες

Τατιάνα Ρόκου - 13 Ιούνιος 2017, 14:23

Κατά τη διάρκεια του Ιουνίου δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, από καίριες αγορές, θα έχουν επισκεφθεί τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου, με σκοπό να αποκαλύψουν μέσα από εκτενή αφιερώματα και ρεπορτάζ, τη μοναδικότητα των νησιών, αναδεικνύοντας παράλληλα τις ιδιαίτερες ομορφιές τους.


Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στο πλαίσιο του τριετούς ολοκληρωμένου Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης Τουρισμού και της συνεργασίας με τη Marketing Greece, συνεχίζει να υλοποιεί ενέργειες δημοσιότητας και ψηφιακής προβολής για την προώθηση προορισμών της, ενισχύοντας το ψηφιακό της αποτύπωμα στις διεθνείς αγορές.

Κατά τη διάρκεια του Ιουνίου δημοφιλή και υψηλής αναγνωσιμότητας έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, από καίριες αγορές, θα έχουν επισκεφθεί τους προορισμούς του Νοτίου Αιγαίου, με σκοπό να αποκαλύψουν μέσα από εκτενή αφιερώματα και ρεπορτάζ, τη μοναδικότητα των νησιών, αναδεικνύοντας παράλληλα τις ιδιαίτερες ομορφιές τους. Bloggers με διεθνή επιρροή φιλοξενούνται συνεχώς στα νησιά, ώστε μέσα από τις αναρτήσεις τους στα socia lmedia αλλά και από τα blogs τους, να κάνουν γνωστούς τους κρυμμένους θησαυρούς του Νοτίου Αιγαίου.

Συγκεκριμένα, στις αρχές Ιουνίου ζευγάρι bloggers από τη Βραζιλία επισκέφθηκε τη Ρόδο, προκειμένου να ζήσει τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που προσφέρει και να ανακαλύψει τις δυνατότητες που υπάρχουν για οικογενειακές διακοπές. Η Ρόδος τους μάγεψε και αποφάσισαν να παρατείνουν την τριήμερη παραμονή τους στο νησί, ώστε να συλλέξουν όσο το δυνατόν πλουσιότερο υλικό για το αφιέρωμα που θα φιλοξενηθεί στο blog τους (Viagens para Mãos de Vaca).

Οι Γερμανίδες travel & lifestyle blogger Les Berlinettes, με 47.500 ακόλουθους στο Instagram και 45.000 μοναδικούς επισκέπτες τον μήνα στο blog τους, ταξίδεψαν στη Κάρπαθο (5-9 Ιουνίου) για να αναδείξουν τη φυσική ομορφιά του νησιού, τις παραδόσεις, τη γαστρονομία και δραστηριότητες που προσφέρονται στους επισκέπτες.

Από τις 4 έως τις 17 Ιουνίου η “Ms Everywhere“, Mareen Schauder φιλοξενείται στη Σαντορίνη, την Ίο, την Πάρο και την Αντίπαρο. Η Mareen Schauder επισκέφθηκε το 2016 τη Μύκονο, τη Νάξο, τη Μήλο και τη Φολέγανδρο και ανέβασε εντυπωσιακό υλικό στο blog της που απαριθμεί με 75.000 μηνιαίους επισκέπτες, καθώς επίσης και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του misseverywhere.com (322.000 ακόλουθοι στο instagram και 107.000 ακόλουθοι στο facebook). Οι Κυκλάδες γοήτευσαν την επιτυχημένη blogger η οποία επέστρεψε για να γνωρίσει νέους προορισμούς και να τους “συστήσει” στο κοινό της.

Η Lina Mallon και η Marie Luise Ritter, επίσης Γερμανίδες travel & lifestyle bloggers, μετά το περυσινό επιτυχημένο τους ταξίδι στην Ρόδο, επιστρέφουν στο Νότιο Αιγαίο. Αυτή τη φορά θα εξερευνήσουν την Τήνο (15-18/6) για να προβάλλουν τις ομορφιές του νησιού και τις τουριστικές εμπειρίες που θα ζήσουν.

Τέλος, η Celine Pecheux, επικεφαλής του lifestyle & travel section του περιοδικού Elle Βελγίου θα επισκεφθεί τη Σίφνο από τις 17 έως τις 23 Ιουνίου. Θα καταγράψει την ταξιδιωτική της εμπειρία μέσα από ένα τετρασέλιδο αφιέρωμα στο τεύχος Σεπτεμβρίου (μηνιαία κυκλοφορία  41.000), και ένα άρθρο στην ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού ( με 220.000 μηνιαίους επισκέπτες).

Για το νέο κύκλο press και blogger trips η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου δηλώνει: “Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συνεχίζει με ακόμη μεγαλύτερο δυναμισμό την τουριστική προβολή των προορισμών της στις διεθνείς αγορές. Έχοντας περάσει στην ψηφιακή εποχή με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής μας καμπάνιας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και προσελκύοντας διεθνή ΜΜΕ, καθώς επίσης διαμορφωτές γνώμης με μεγάλη επιρροή, συνθέτουμε στοχευμένα την ασύγκριτη τουριστική εικόνα των προορισμών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου, η οποία διοχετεύεται άμεσα σε ένα κοινό εκατομμυρίων ανά τον κόσμο. Με συνέπεια στο τριετές στρατηγικό πλάνο τουριστικής προβολής, η Περιφέρειά μας εφαρμόζει καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της τουριστικής φήμης του τόπου μας και την τόνωση της επισκεψιμότητας. Τα αποτελέσματα αυτού του προγράμματος κατά τον πρώτο χρόνο εφαρμογής του ήταν εντυπωσιακά. Συνεχίζουμε εντατικά την ίδια στρατηγική, καθώς μία σειρά από σημαντικές αποστολές διοργανώνονται και αυτό το καλοκαίρι στα νησιά μας”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top