Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

To 90% των πτήσεων της Ryanair στην ώρα τους τον Μάιο

Άγγελος Ρεστάνης - 13 Ιούνιος 2017, 15:09

Το 90% των πάνω από 66.000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Μάιο.


Η Ryanair ανακοίνωσε σήμερα τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Μαΐου, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει πρώτη στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ευρώπη. Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 90% των πάνω από 66.000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Μάιο
  • Μόνο 2 παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

 Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 11 εκατ. πελάτες τον Μάιο, με το 90% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του 4ου έτους του
προγράμματος ‘Always Getting Better’, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top