Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ flydubai θέτει τις βάσεις στο Loyalty Management με τη βοήθεια της τεχνολογίας της Amadeus
Αεροπορικές εταιρείες

Η flydubai θέτει τις βάσεις στο Loyalty Management με τη βοήθεια της τεχνολογίας της Amadeus

Η λύση Amadeus Loyalty Management είναι η τεχνολογία πίσω από το πρωτοποριακό πρόγραμμα 'OPEN' της flydubai.

Η σημερινή αεροπορική βιομηχανία χαρακτηρίζεται από υψηλό ανταγωνισμό στο κομμάτι των τιμών και των προσφορών, προσφέροντας στον ταξιδιώτη καλύτερες επιλογές και μεγαλύτερη ευελιξία από ποτέ. Κατά συνέπεια, η διασφάλιση της πιστότητας των επιβατών καθίσταται ολοένα και πιο δύσκολη και οι αεροπορικές εταιρείες στρέφονται προς νέες προσεγγίσεις για την ανάπτυξη και τη διαχείριση των προγραμμάτων επιβράβευσης των πελατών τους. Για μια αεροπορική εταιρεία ένα καινοτόμο loyalty πρόγραμμα μπορεί να συμβάλλει στη διαφοροποίησή της σε μια άκρως απαιτητική αγορά, ενώ μπορεί παράλληλα να φέρει και σημαντικά έσοδα.

Για αυτόν το λόγο η flydubai επέλεξε την Amadeus ως συνεργάτη τεχνολογίας για να παρουσιάσει το “OPEN”, ένα μοναδικό πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών της. Η τεχνολογία αιχμής της Amadeus έδωσε τη δυνατότητα στη flydubai να αναπτύξει ένα loyalty πρόγραμμα με μια καινοτόμο και ευέλικτη προσέγγιση, που ανταποκρίνεται πραγματικά στις ανάγκες του ταξιδιώτη.

Ο κ. Nahed Al Kheily, αντιπρόεδρος του Τμήματος Βοηθητικών υπηρεσιών της flydubai δήλωσε: “Είχαμε σαφείς στόχους όταν σχεδιάζαμε το πρόγραμμα επιβράβευσης των πελατών μας. Το OPEN, το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της flydubai, είναι απλό και ξεκάθαρο. Δίνει στα μέλη τη δυνατότητα να κερδίζουν πόντους εύκολα, να τους εξαργυρώνουν όποτε θέλουν και να έχουν ευελιξία στους τρόπους πληρωμής, ενώ μπορούν επίσης να κερδίζουν πόντους από κοινού με άλλους”.

Όσον αφορά στον ταξιδιώτη, ένα σημείο κλειδί του προγράμματος OPEN είναι ότι απλουστεύει τα πράγματα. Αντί να χρησιμοποιεί πολύπλοκα διαγράμματα μιλίων, τα μέλη του προγράμματος κερδίζουν τουλάχιστον 1 OPEN πόντο για κάθε 1 δολ. που ξοδεύουν (εξαιρουμένων των φόρων και τελών).

Αυτό σημαίνει ότι τα μέλη κερδίζουν πόντους επιβράβευσης με κάθε πτήση, πόντους που μπορούν να τους εξαργυρώσουν οποιαδήποτε μέρα και για οποιοδήποτε προορισμό. Επίσης, οι ταξιδιώτες μπορούν να συνδυάσουν τους πόντους τους με αυτούς της οικογένειας και των φίλων τους για αυξήσουν τον συνολικό τους αριθμό. Το πρόγραμμα προσφέρει επίσης και μια co-branded πιστωτική κάρτα, σε συνεργασία με την Dubai Islamic Bank.

Σχολιάζοντας τη σημαντικότητα της επιλογής της κατάλληλης τεχνολογικής λύσης ο κ. Nahed Al Kheily είπε: “Λαμβάνοντας υπόψη την ανατροφοδότηση από τους πελάτες μας καταλάβαμε ότι ήθελαν να ανταμειφθούν για το ταξίδι τους μαζί μας. Για να το επιτύχουμε αυτό χρειαζόμασταν τον κατάλληλο τεχνολογικό συνεργάτη. Επιλέξαμε την Amadeus, καθώς πιστεύουμε ότι η σουίτα Loyalty Management, με τις ευέλικτες δυνατότητές της, θέτει τα τεχνολογικά θεμέλια για εμάς, στην προσπάθειά μας να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών και να εξατομικεύσουμε τις υπηρεσίες μας”.

Ο κ. Maher Koubaa, αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Τμήματος Airline IT της Amadeus σε Μέση Ανατολή και Αφρική δήλωσε: “Η τεχνολογία μας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να βοηθά τις αεροπορικές εταιρείες να διαχειρίζονται αποτελεσματικά και να αξιοποιούν τα προγράμματα loyalty, ανεξαρτήτως μεγέθους ή επιχειρηματικού μοντέλου. Το πρόγραμμα OPEN της flydubai αντιμετωπίζει με πραγματική καινοτομία την κάλυψη των αναγκών των πελατών της αεροπορικής εταιρείας και η επιτυχία του αποτελεί ορόσημο της επιτυχημένης εταιρικής σχέσης που προσφέρουμε”.

Το Amadeus Loyalty Management είναι μια ολοκληρωμένη και εξειδικευμένη λύση loyalty management, η οποία εξοπλίζει πάνω από 35 αεροπορικές εταιρείες με τεχνολογία που τους επιτρέπει να αξιοποιούν τα προγράμματα αυτά για να παράγουν επιπλέον έσοδα, να ενισχύουν τη δέσμευση του brand και να αυξάνουν τα επίπεδα πιστότητας των πελατών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024