Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Διαμοιραζόμενη οικονομία

Η Airbnb ετοιμάζει νέα υπηρεσία για premium κατοικίες στα πρότυπα των ξενοδοχείων

Τατιάνα Ρόκου - 26 Ιούνιος 2017, 10:32

Η εταιρεία ενθαρρύνει τους οικοδεσπότες να συμπεριφέρονται περισσότερο ως ξενοδόχοι, αλλά είναι η πρώτη φορά που τα premium δωμάτια θα πωλούνται ως 'πακέτο' ξεχωριστού προϊόντος, με επίσημες επιθεωρήσεις και κίνητρα για τους συμμετέχοντες.


Η Airbnb βρίσκεται κοντά στο να εγκαινιάσει μια νέα υπηρεσία που θα ταιριάζει τους χρήστες της με υψηλής ποιότητας ενοικιαζόμενες κατοικίες και διαμερίσματα. Το προϊόν έχει σκοπό να προσελκύσει ταξιδιώτες με υψηλότερο εισόδημα που δεν έχουν ακόμη χρησιμοποιήσει την Airbnb, επειδή προτιμούν τις ανέσεις που εγγυώνται τα πολυτελή ξενοδοχεία.

Η υπηρεσία, που αναμένεται να ξεκινήσει πιλοτικά, άμεσα, σε μια επιλεγμένη ομάδα πελατών, θα στείλει επιθεωρητές της Airbnb σε ενοικιαζόμενα σπίτια, για να βεβαιωθεί ότι πληρούν τη λιστα με τα ποιοτικά πρότυπα που ορίζει η εταιρεία. Εάν οι κατοικίες περνούν από την επιθεώρηση, θα είναι επιλέξιμες σε ένα ειδικό τμήμα της ιστοσελίδας της Airbnb, καθώς και στις εφαρμογές μέσω κινητού.

Η εταιρεία ενθαρρύνει τους οικοδεσπότες να συμπεριφέρονται περισσότερο ως ξενοδόχοι, αλλά είναι η πρώτη φορά που τα premium δωμάτια θα πωλούνται ως “πακέτο” ξεχωριστού προϊόντος με επίσημες επιθεωρήσεις και κίνητρα για τους συμμετέχοντες. Η υπηρεσία αναφέρεται εσωτερικά ως “Select”, αλλά πηγές από την εταιρεία δήλωσαν ότι δεν έχει ακόμη καθοριστεί επίσημη ονομασία. Η πλήρης υπηρεσία θα μπορούσε να ξεκινήσει μέχρι και το τέλος του 2017, αλλά η Airbnb αρνήθηκε να σχολιάσει επίσημα.

Η προσφορά premium επιλογής ενοικιάσεων μπορεί να βοηθήσει την Airbnb να προσελκύσει τους περισσότερο ηλικιωμένους και πλουσιότερους ταξιδιώτες, οι οποίοι έχουν διστάσει μέχρι σήμερα να κάνουν κράτηση στην πλατφόρμα, επειδή πιστεύουν ότι οι κατοικίες είναι λιγότερο περιποιημένες από ένα πολυτελές δωμάτιο ξενοδοχείου. Οι χρήστες αυτοί παρουσιάζουν πιθανώς μια νέα κερδοφόρα πηγή εσόδων για την 9χρονη πλέον Aibnb, η οποία ξεκίνησε ως ιστοσελίδα couch-surfing για οικονομικές διακοπές των “millenials”.

Το νέο πρόγραμμα μπορεί να επηρεάσει ξενοδοχειακές αλυσίδες, όπως οι Hilton Worldwide Holdings Inc. και η Marriott International Inc., οι οποίες έχουν χάσει ορισμένους πελάτες χαμηλότερης κατηγορίας, οι οποίοι στράφηκαν στην Airbnb και σε άλλες υπηρεσίες home-sharing, σε αντίθεση με τους περισσότερους πελάτες πολυτελείας και business, που διατηρούν μέχρι στιγμής τις κρατήσεις τους.

“Με την επέκταση των υπηρεσιών της Airbnb ώστε να βελτιώσει την εμπειρία των ταξιδιωτών, συμπεριλαμβάνοντας χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά των ξενοδοχείων, η πλατφόρμα μπορεί να προσελκύσει ευρύτερη πελατειακή βάση”, ανέφεραν πρόσφατα αναλυτές της Bloomberg Intelligence.

Η Airbnb αναμένεται να προσκαλέσει μια επιλεγμένη ομάδα από οικοδεσπότες να συμμετάσχει στη νέα υπηρεσία. Αν δεχθούν, θα λάβουν επίσκεψη από έναν επιθεωρητή της εταιρείας, ο οποίος θα καθορίσει εάν τα σπίτια τους πληρούν τις απαιτήσεις -που κυμαίνονται από νέα και ομοιόμορφα κλινοσκεπάσματα έως μαλακές πετσέτες και προϊόντα περιποίησης μιας χρήσης, που συνήθως βρίσκονται στα μπάνια ξενοδοχείων. Τα “premium” αυτά σπίτια θα ελεγχθούν επίσης για υπάρχουσες οικιακές συσκευές και τη δέσμευση του οικοδεσπότη να αποθηκεύσει την κουζίνα του σπιτιού εμφιαλωμένο νερό, καθώς και μια ποικιλία από τσάι και καφέ, παρόμοια με τις προσφορές των ξενοδοχείων στα δωμάτια.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top