Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Θαλάσσιος τουρισμός

Πρωτοβουλία γα την προώθηση του θαλάσσιου τουρισμού από την Ένωση Μαρινών Ελλάδος

Βίκυ Καραντζαβέλου - 27 Ιούνιος 2017, 15:04

Ο βασικός σκοπός του διετούς σχεδίου τουριστικής προβολής για τον τουρισμό με σκάφη αναψυχής είναι διττός: αφενός, η συλλογική προώθηση και προβολή των υπηρεσιών των μελών της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας σε διεθνές επίπεδο και αφετέρου, η συμβολή της Ένωσης στην ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού σκαφών αναψυχής ως ένα ιδιαίτερα δυναμικό τουριστικό προϊόν.


Αναγνωρίζοντας τις πολύ σημαντικές προοπτικές του θαλάσσιου τουρισμού στην Ελλάδα αλλά και τις εξίσου σημαντικές προκλήσεις για την ενίσχυσή του, η Ένωση Μαρινών Ελλάδας ανακοινώνει την έναρξη εκπόνησης διετούς σχεδίου τουριστικής προβολής για τον τουρισμό με σκάφη αναψυχής, καθώς και την προώθηση του κλάδου των μαρινών, μέσω διεπιχειρησιακών καναλιών σε εξειδικευμένες αγορές.

Ο βασικός σκοπός του έργου είναι διττός: αφενός, η συλλογική προώθηση και προβολή των υπηρεσιών των μελών της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας, σε διεθνές επίπεδο, και αφετέρου, η στρατηγική συμβολή της Ένωσης  στην ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού σκαφών αναψυχής ως ένα ιδιαίτερα δυναμικό τουριστικό προϊόν για το σύνολο της επικράτειας.

Αποτέλεσμα του έργου θα είναι η διαμόρφωση ενός ρεαλιστικού, αναλυτικού και κοστολογημένου σχεδίου δράσης βασισμένο σε συγκεκριμένους άξονες προτεραιότητας όπως η έρευνα και η ανάλυση δεδομένων τουριστικού χαρακτήρα, η προϊοντική ανάπτυξη και ο σχεδιασμός εμπειριών, η προώθηση και προβολή καθώς η διαμόρφωση στρατηγικών συνεργασιών. Το σχέδιο δράσης υπολογίζεται να έχει ολοκληρωθεί εντός  του τρέχοντος έτους, και θα βασίζεται σε μία ενδελεχή ανάλυση των διεθνών και εγχώριων τάσεων, στην αξιολόγηση του διεθνούς ανταγωνισμού και σε συγκεκριμένη στοχοθεσία αγορών.

Εξίσου σημαντική και με οφέλη σε βραχυπρόθεσμο ορίζοντα, είναι η δράση της ενίσχυσης της παρουσίας της ‘Ενωσης Μαρινών Ελλάδας σε επιλεγμένες, διεθνείς εκθέσεις μέσω της εκπόνησης εξειδικευμένου εμπορικού οδηγού/εγχειριδίου (“Travel Trade Manual”) καθώς και της υλοποίησης καμπάνιας σε διεπιχειρησιακό (Β2Β) επίπεδο, με σύγχρονο, υψηλών προδιαγραφών οπτικό και λεκτικό περιεχόμενο.

Ανάδοχος του εν λόγω έργου, μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας, είναι η εταιρεία TOPOSOPHY, επιχειρηματική μονάδα του Ομίλου Atcom, με εκτενέστατη εμπειρία σε έργα τουριστικής προώθησης και προβολής, τόσο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top