Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προβολή προορισμού

Προβολή της Χαλκιδικής μέσω fam και press trips σε 6 διαφορετικές χώρες

Βίκυ Καραντζαβέλου - 28 Ιούνιος 2017, 15:41

Στο πλαίσιο της στρατηγικής του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, που σκοπό έχει το άνοιγμα νέων αγορών, φιλοξενήθηκαν στη Χαλκιδική, για πρώτη φορά, εκπρόσωποι 6 μεγάλων τουριστικών πρακτορείων από την Αμερική, οι οποίοι ξεναγήθηκαν στη Χαλκιδική και το Άγιο Όρος ενώ θαύμασαν τους θησαυρούς της Βεργίνας και περιηγήθηκαν και στην πόλη της Θεσσαλονίκης.


Μετά τη Vogue Ολλανδίας, τη RAI5 της Ιταλίας και το ρωσικό ειδησεογραφικό κανάλι Russia 24, η Χαλκιδική υποδέχθηκε δημοσιογράφους από το εξειδικευμένο περιοδικό Luxury Yachts της Αγγλίας, την αποστολή της TURSAB Ανατολικής Θράκης της Τουρκίας, 6 ταξιδιωτικούς πράκτορες από την Αμερική, το διάσημο ιταλικό περιοδικό DOVE και το τηλεοπτικό συνεργείο της RAI3. Από τα μέσα Απριλίου μέχρι και τα τέλη Ιουνίου, η Χαλκιδική έχει φιλοξενήσει πάνω από 35 δημοσιογράφους και έχει ολοκληρώσει με επιτυχία 10 Press και FAM trips ως μέρος του πλάνου προβολής που υλοποιεί ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής (ΤΟΧ) για φέτος το καλοκαίρι.



Στις αρχές Μαΐου, η Βρετανίδα δημοσιογράφος Ms. Elizabeth Finney από το εξειδικευμένο περιοδικό “Boat International Media” είχε την ευκαιρία να κάνει μία ολοήμερη κρουαζιέρα στα νησάκια του Διάπορου και τον κόλπο της Βουρβουρούς με σκοπό την προβολή του θαλάσσιου τουρισμού της Χαλκιδικής στην αγγλική αγορά.

Στη συνέχεια, 18-21 Μαΐου και για 2η συνεχή χρονιά, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με τον ΕΟΤ Τουρκίας και το Ελληνικό Προξενείο στην Αδριανούπολη οργάνωσε την επίσκεψη τουρκικής αποστολής με επικεφαλή τον πρόεδρο της TURSAB Ανατολικής Θράκης, Orhan Cebi, καθώς και Τούρκους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους από τη γειτονική χώρα ξεναγώντας τους στην Κασσάνδρα, τη Σιθωνία και για πρώτη φορά στο νησί της Αμμουλιανής. Στόχος του Οργανισμού είναι η περαιτέρω αύξηση του αριθμού των επισκεπτών από τη γειτονική χώρα, οι οποίοι ανήλθαν σε 3.500 περίπου το 2016.

Παράλληλα, ο Τουριστικός Οργανισμός σε συνεργασία με το γραφείο του ΕΟΤ στην Ιταλία, οργάνωσε ένα press trip για το ιταλικό περιοδικό: familygo.eu που εξειδικεύεται σε διακοπές με παιδιά. Η δημοσιογράφος Heidi Busetti με την οικογένεια της φιλοξενήθηκαν στη Χαλκιδική στις 10-15 Μαΐου και επισκέφτηκαν το Σπήλαιο των Πετραλώνων, το λαογραφικό μουσείο της Αθύτου και τον πύργο στη Νέα Φώκαια, έκαναν off-road εκδρομή με jeep στη Σιθωνία, ξεναγήθηκαν στο Πάρκο του Αριστοτέλη και στα Αρχαία Στάγειρα και βέβαια επισκέφτηκαν τις εξωτικές παραλίες της Χαλκιδικής ακολουθώντας ένα πρόγραμμα που σχεδίασε ο Οργανισμός ειδικά για την περίσταση, δίνοντας έμφαση στις οικογενειακές δραστηριότητες.

Επίσης, δύο δημοσιογράφοι από το διάσημο ιταλικό περιοδικό DOVE, το οποίο βγάζει πάνω από 70.000 αντίτυπα μηνιαίως, ταξίδεψε στη Χαλκιδική. Το ταξίδι τους στη Χαλκιδική αποτελεί μέρος μιας περιήγησής τους στην Ελλάδα, αφού ξεκίνησαν από την Αθήνα, επισκέφτηκαν την Αράχωβα, το Περτούλι, τα Μετέωρα, πέρασαν από τον Όλυμπο και κατέληξαν στη Χαλκιδική. Το άρθρο τους (ένα ολόκληρο ξεχωριστό άρθρο για τη Χαλκιδική) θα δημοσιευτεί στο Ιταλικό περιοδικό DOVE το επόμενο καλοκαίρι.



Το δεύτερο μέρος των γυρισμάτων του ντοκιμαντέρ με θέμα τη φύση και το οικοσύστημα της Χαλκιδικής για λογαριασμό της RAI5 (Wild Greece), αλλά και της RAI3 (Geo Halkidki) με σκοπό την ανάδειξη των παρθένων περιοχών της Χαλκιδικής και της Κεντρικής Μακεδονίας από άποψη φυσικού περιβάλλοντος, ολοκληρώθηκαν πριν λίγες μέρες. Γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στην Αμμουλιανή, τα Αρχαία Στάγειρα, την Άκανθο, τη Διώρυγα του Ξέρξη αλλά και τη λίμνη της Κερκίνης, την Αμφίπολη και το Στρυμόνα.

Τέλος, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ΤΟΧ που σκοπό έχει το άνοιγμα νέων αγορών, φιλοξενήθηκαν στη Χαλκιδική για πρώτη φορά, εκπρόσωποι 6 μεγάλων τουριστικών πρακτορείων από την Αμερική, οι οποίοι ξεναγήθηκαν στη Χαλκιδική και το Άγιο Όρος ενώ θαύμασαν τους θησαυρούς της Βεργίνας και περιηγήθηκαν και στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Ήταν μία πρώτη προσπάθεια του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής να προσεγγίσει την αμερικανική αγορά, καθώς πλέον οι απευθείας πτήσεις από Αμερική σε Αθήνα και Κωνσταντινούπολη και από εκεί στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης διευκολύνουν την πρόσβαση στον προορισμό. Η Αμερικάνικη αγορά, η οποία απουσιάζει από τη Χαλκιδική, αποτελεί καινούριο στόχο του Οργανισμού, ο οποίος φιλοδοξεί σε μία πενταετία να έχει αποκτήσει το δικό του μερίδιο αγοράς στην αμερικανική αγορά.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top