Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Αύξηση 10% στον τουρισμό πολυτελείας στην Ελλάδα 'βλέπει' η Έλ. Κουντουρά

Βίκυ Καραντζαβέλου - 11 Ιούλιος 2017, 14:18

Η υπουργός Τουρισμού δήλωσε ότι ο θεματικός τουρισμός αλλά και η στροφή σε νέες αγορές είναι εργαλεία για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η οποία, ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2016 και ολοκληρώθηκε το Νοέμβριο, ενώ οι μήνες Σεπτέμβριος, Οκτώβριος και Νοέμβριος ήταν οι καλύτεροι μήνες όλων των εποχών, με πολύ σημαντικές πληρότητες.


Η στροφή σε νέες αγορές, όπως αυτές της Κίνας, της Μ. Ανατολής και της Ινδίας, συνοδεύτηκαν με την ενίσχυση παραδοσιακών αγορών, όπως αυτές της Γερμανίας, της Αγγλίας, αλλά και των Πολωνίας, Ρωσίας, Αμερικής. “Ο τουρισμός πολυτελείας αυξήθηκε κατά 10%” είπε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού- Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “Πρακτορείο 104,9 FM” η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, επισημαίνοντας ότι στη χώρα μας έρχονται περισσότεροι τουρίστες που ξοδεύουν πάνω από τον μέσο όρο και επιλέγουν πεντάστερα και τετράστερα ξενοδοχεία.

Ερωτηθείσα για τους αρχαιολογικούς χώρους και τα μνημεία, που είτε είναι κλειστά για το κοινό, αν και επισκέψιμα, είτε με περιορισμένο ωράριο, η κα Κουντουρά δήώσε ότι το άνοιγμά τους είναι ένα αίτημα όλης της Ελλάδας και πως αυτό που η σημερινή κυβέρνηση πέτυχε, είναι να ανοίξουν ήδη περισσότεροι από 40 χώροι και να λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο, από 8 το πρωί μέχρι 8 το βράδυ. “Σε ό,τι αφορά στους αρχαιολογικούς χώρους, θέλω να είμαι απόλυτα ειλικρινής. Αυτές είναι παθογένειες του παρελθόντος που μας ακολουθούν  και δεν είναι εύκολο μέσα σε δύο χρόνια, από τότε που αναλάβαμε εμείς την κυβέρνηση, να μπορέσουμε να λύσουμε αυτά τα προβλήματα” τόνισε η υπουργός -και πρόσθεσε: “Επί των ημερών μας και με πολύ καλή συνεργασία και σχέδιο με το υπουργείο Πολιτισμού, ανοίξαμε περισσότερους από 40 επιπλέον χώρους, κι αυτό είναι σημαντική επιβάρυνση, διότι προσλαμβάνουμε εποχικούς υπαλλήλους. Δυστυχώς στο παρελθόν, που υπήρχαν οι πόροι, δεν είχαν γίνει όσα έπρεπε”.

Η υπουργός είπε ακόμη ότι ο θεματικός τουρισμός αλλά και η στροφή σε νέες αγορές είναι εργαλεία για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η οποία, ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2016 και ολοκληρώθηκε το Νοέμβριο, ενώ οι μήνες Σεπτέμβριος, Οκτώβριος και Νοέμβριος ήταν οι καλύτεροι μήνες όλων των εποχών, με πολύ σημαντικές πληρότητες.

Σύμφωνα με την υπουργό, το 2016 κατατέθηκαν στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Τουρισμού, ΕΥΠΑΤΕ 142 φάκελοι για νέα και υφιστάμενα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων άνω των 300 κλινών, για ειδικές τουριστικές υποδομές και για τρία νέα Σύνθετα Τουριστικά Καταλύματα. Επίσης, στον αναπτυξιακό νόμο κατατέθηκαν έως τον Μάρτιο, 251 προτάσεις για ξενοδοχειακές επενδύσεις, που αντιπροσωπεύουν το 50% της συνολικής αξίας των προτάσεων.

Για τη Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη, η κ. Κουντουρά είπε, ότι έχουν συνδεθεί πλέον με περισσότερους προορισμούς και αναπτύσσονται τουριστικά συνεχώς. Στόχος ήταν, τόσο η Θεσσαλονίκη όσο και η Αθήνα, να γίνουν πόλεις που δέχονται τουρίστες για περισσότερες από μία ή δύο μέρες και αυτό, όπως είπε η κα Κουντουρά, “το καταφέραμε με ειδικά προγράμματα και σε εξαιρετική συνεργασία με την περιφέρεια, τον κ. Τζιτζικώστα, αλλά και τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Πολιτισμού, κ. Αλ. Θάνο, τα Επιμελητήρια και βεβαίως και τον Δήμο. Δε θέλω να ξεχάσω κανέναν. Πετύχαμε μια αύξηση του τουρισμού η οποία είναι συλλογική δουλειά. Παράλληλα, έχουμε πετύχει να φέρουμε πολύ περισσότερες πτήσεις με σκληρές διαπραγματεύσεις και συμφωνίες και με εταιρείες low cost, με τσάρτερ και με tour operators, οι οποίοι νοικιάζουν και φέρνουν δικά τους αεροσκάφη, από τα Βαλκάνια, τη Ρωσία, από τη Γερμανία, την Ολλανδία από τη Γαλλία, χώρες από τις οποίες στο παρελθόν είχαν μικρότερη ζήτηση για τη Β. Ελλάδα. Βάλαμε επίσης πτήσεις από Αγγλία για Σάμο, ενώ συνδέσαμε τη Θεσσαλονίκη με απευθείας πτήσεις, όχι μόνο με πρωτεύουσες χωρών, αλλά και με άλλες πόλεις” είπε η υπουργός. “Όλη αυτή η αύξηση στις διεθνείς πτήσεις, που είναι περίπου 2.000 νέες πτήσεις για το 2017, νομίζω ότι θα φέρουν πολύ μεγαλύτερη αύξηση σε όλα τα μεγέθη”.

|
Share |
Σχετικά θέματα:
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top