Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Οι Κινέζοι τουρίστες ξοδεύουν περισσότερο αλλά ψωνίζουν λιγότερο

Τατιάνα Ρόκου - 13 Ιούλιος 2017, 09:51

Η μελέτη Prepare for Turbulence: The Chinese Traveler of Today and Tomorrow από την εταιρεία συμβούλων Oliver Wyman αποκαλύπτει μείωση 8% στα ψώνια των Κινέζων τουριστών, σε αντίθεση με μια αύξηση 3,5% στις συνολικές ταξιδιωτικές τους δαπάνες. Μάλιστα, τα ψώνια έπεσαν στην τρίτη θέση, ως κίνητρο για ταξίδια το 2016, από τη δεύτερη θέση το 2015.


Ο αριθμός των ταξιδιών στο εξωτερικό των Κινέζων αναμένεται να φτάσει τα 150 εκατομμύρια φέτος, αλλά ενώ οι μέσες ταξιδωτικές δαπάνες αυξάνονται (αύξηση 3,5% το 2015-2016), οι δαπάνες για ψώνια μειώθηκαν, τόσο σε απόλυτους όσο και σε σχετικούς όρους, στο 33% των συνολικών δαπανών για ένα ταξίδι κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με έκθεση που εξέδωσε η διεθνής εταιρεία συμβούλων Oliver Wyman.

Τα ευρήματα της έκθεσης “Prepare for Turbulence: The Chinese Traveler of Today and Tomorrow” αποκαλύπτει ότι τα ψώνια έπεσαν από τη δεύτερη θέση ως μεγαλύτερο κίνητρο για ταξίδια, στην τρίτη, πίσω από τα αξιοθέατα και την αναψυχή και ψυχαγωγία. Η πτώση οφείλεται κυρίως στη μείωση των λιανικών αγορών - η οποία μειώθηκε από 8% σε 3% σε ετήσια βάση.


“Ο Κινέζος ταξιδιώτης συνεχίζει να μετατοπίζει τις δαπάνες του σε πιο ουσιαστικές εμπειρίες¨, όπως εξαιρετικά γεύματα, ιδιαίτερα πολιτιστικά ταξίδια και ακόμη και περιπετειώδη αθλήματα”, δήλωσε ο Hunter Williams, συνεργάτης της Oliver Wyman και συντάκτης της έκθεσης. “Ταυτόχρονα, το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο έχει αυξηθεί ραγδαία, τα υπερπόντια ταξίδια απευθύνονται πια σε όλους και υπάρχει μεγαλύτερη διαθεσιμότητα προϊόντων στο σπίτι, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει λιγότερη ανάγκη για λιανική αγορά στο εξωτερικό”.

Οι Κινέζοι ταξιδιώτες που κατατάσσουν την αγορά ως κύριο λόγο για να ταξιδέψουν προέρχονται γενικά από χαμηλότερα εισοδήματα από εκείνους που κατατάσσουν τα ψώνια ως το δεύτερο και το τρίτο κίνητρο για ταξίδια. Ως εκ τούτου, αυτοί που έχουν περισσότερη πρόθεση να ψωνίσουν πλέον δεν είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές ούτε σε ό,τι αφορά στα ψώνια, ούτε στις συνολικές δαπάνες ταξιδιού.

Για παράδειγμα, οι δαπάνες λιανικής ως ποσοστό της συνολικής ταξιδιωτικής δαπάνης των Κινέζων στο Ηνωμένο Βασίλειο μειώθηκαν από 42% σε 33%, παρά την αδυναμία της λίρας μετά το Brexit. Μία ιδιαίτερη πτώση παρατηρήθηκε στις λιανικές πωλήσεις, οι οποίες μειώθηκαν από 1.800 RMB (Ren Min Bi) σε 1.000 RMB ανά άτομο από το 2015-2016. Ομοίως, οι δαπάνες λιανικής στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκαν από 41% σε 28%, με μόνο το 5% των ερωτηθέντων να κατατάσσουν τις αγορές τους ως το Νο1 λόγο για να πάνε στη χώρα.

Η έκθεση αποκαλύπτει τις μεγάλες αλλαγές στις προτιμήσεις του Κινέζου τουρίστα, ο οποίος γίνεται όλο και πιο ανεξάρτητος, καθώς εξελίσσεται. Ως αποτέλεσμα αυτού, οι διακοπές πακέτων έχουν μειωθεί σημαντικά - λιγότερες από 1 στις 40 διακοπές σχεδιάστηκαν ως επί το πλείστον από ταξιδιωτικούς πράκτορες το 2016 έναντι περισσότερων από 1 στις 7 το 2015. Οι Κινέζοι τουρίστες παραμένουν σε μακρινές τοποθεσίες και για περισσότερο χρόνο, ταξιδεύοντας περισσότερο με τις οικογένειές τους και ξοδεύοντας λιγότερα για ψώνια. Τώρα ταξιδεύουν περισσότερο με τα κοντινά μέλη της οικογένειας και ιδιαίτερα τα παιδιά, με αποτέλεσμα την αύξηση του μέσου όρου των ομάδων από 2,9 σε 3,1 άτομα ανά ομάδα.

Όσον αφορά στη διάρκεια του ταξιδιού, οι Κινέζοι τουρίστες κάνουν μικρότερες εκδρομές στην Ασία και σημαντικά μεγαλύτερα ταξίδια σε προορισμούς μακρινών αποστάσεων.

The Chinese Traveler of Today and Tomorrow




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top