Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προβολή προορισμού

Η Ρόδος 'πρωταγωνίστρια' σε μία υψηλής αισθητικής φωτογράφιση μόδας του αμερικανικού 'LIVID Magazine'

Βίκυ Καραντζαβέλου - 26 Ιούλιος 2017, 10:01

Η φωτογράφιση προβάλλει με μοναδικό τρόπο το γαλάζιο, την ηλιοφάνεια, τα μνημεία και τις φυσικές ομορφιές της Ρόδου στην αμερικανική αγορά. Το περιοδικό 'LIVID Magazine' έχει απήχηση σε ένα αναγνωστικό κοινό με υψηλή αισθητική.


Εντυπωσιακό είναι το αποτέλεσμα της φωτογράφισης μόδας που πραγματοποίησε στη Ρόδο ομάδα του “LIVID Magazine”, το οποίο κυκλοφορεί στη Νέα Υόρκη. Η φωτογράφιση προβάλλει με μοναδικό τρόπο το γαλάζιο, την ηλιοφάνεια, τα μνημεία και τις φυσικές ομορφιές του “σμαραγδένιου νησιού” στην αμερικανική αγορά.

To “LIVID” είναι μια τριμηνιαία, εναλλακτική έκδοση η οποία εστιάζει στη σημερινή σύγχρονη παγκόσμια κουλτούρα. Με έμφαση στην ποιοτική-καλλιτεχνική απεικόνιση, το LIVID προβάλλει την τέχνη της μόδας και τον κόσμο της ομορφιάς προσπαθώντας ταυτόχρονα να αναδείξει το εγγενές lifestyle των μυριάδων πολιτισμών του Κόσμου. Το περιοδικό έχει απήχηση σε ένα αναγνωστικό κοινό με υψηλή αισθητική.



Οκταμελής ομάδα με διευθυντή παραγωγής τον Daniel Watson και καλλιτεχνικό διευθυντή τον Joseph Cartright επισκέφθηκε τη Ρόδο με σκοπό να αφιερώσει μεγάλο μέρος της καλοκαιρινής έκδοσης του LIVID στο “νησί του ήλιου”. Ως τόποι φωτογράφισης επιλέχθηκαν η Λίνδος, η Μονόλιθος και η Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου. Ο κ. Cartright ανέδειξε μέσα από το φακό του γνωστές και όχι τόσο προβεβλημένες πτυχές του νησιού, φέρνοντας σε πρώτο πλάνο τον κοσμοπολίτικο-πολυπολυτισμικό και νησιωτικό αέρα της Ρόδου. Προέκυψαν τελικά τρία διαφορετικά editorial μόδας που τιτλοφορούνται: “Home of Gods”, “Travelers Place” και “Gladiators”.
 
Επισημαίνεται, ότι η φωτογράφιση μόδας έρχεται ως αποτέλεσμα του περυσινού δημοσιογραφικού ταξιδιού που συνδιοργάνωσε το Τμήμα Τουρισμού Δωδεκανήσου της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου με το Γραφείο του ΕΟΤ Νέας Υόρκης-Καναδά. Ο κ. Watson που συμμετείχε στο συγκεκριμένο ταξίδι, αποφάσισε να επιστρέψει στη Ρόδο για να πραγματοποιήσει το πρώτο από τα τέσσερα project που υλοποιεί κάθε χρόνο το LIVID σε διεθνείς προορισμούς (οι επόμενοι σταθμοί του περιοδικού είναι η Νότιος Αφρική, η Σρι Λάνκα και το Βιετνάμ). Ο ίδιος δηλώνει γοητευμένος από τη μαγεία της Ρόδου, τα φυσικά της τοπία, την σπουδαία ιστορία, τα μνημεία της αλλά και από την πηγαία φιλοξενία. Ο Joseph Cartright δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για την πλούσια εναλλαγή τοπίων που προσφέρει η Ρόδος και τις ανεξάντλητες δυνατότητες που παρέχει για την παραγωγή δημιουργικού περιεχομένου.


Ο διευθυντής παραγωγής Daniel Watson με την αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Αθλητισμού & Πολιτισμού, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου.


“Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με στοχευμένες ενέργειες προσεγγίζει την αμερικανική τουριστική αγορά, η οποία παρουσιάζει πολλές και σημαντικές δυνατότητες. Το υψηλής αισθητικής αποτέλεσμα της φωτογράφισης μόδας στο περιοδικό Livid της Νέας Υόρκης, αναδεικνύει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη Ρόδο ως ένα ονειρικό προορισμό στο Κοινό της Αμερικής. Το εντυπωσιακό πάντρεμα των φυσικών ομορφιών της Ρόδου με τη μόδα αναβαθμίζει την εικόνα του προορισμού. Αυτή η δράση έρχεται να ενισχύσει σημαντικά τις προσπάθειες που καταβάλλουμε για το άνοιγμα της αμερικανικής αγοράς”, αναφέρει η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού & Πολιτισμού, κα Μαριέτα Παπαβασιλείου.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top