Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

ΕΞΑΑΑ: Η βελτίωση της τουριστικής κίνησης απαιτεί επαγρύπνηση και στρατηγική

Θοδωρής Κουμέλης - 01 Αύγουστος 2017, 14:50

Σύμφωνα με τα μηνιαία δελτία ΕΞΑΑΑ και GBR Consulting, παρατηρείται αύξηση κατά 4,9% της μέσης πληρότητας των ξενοδοχείων και κατά 5% της μέσης τιμής δωματίου στο 6μηνο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2017, έναντι του αντίστοιχου 6μηνου 2016.


Η Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής και Αργοσαρωνικού, παρακολουθώντας τις προσεγγίσεις των τελευταίων μηνών περί αύξησης της τουριστικής κίνησης επισημαίνει τα εξής:

Τα στοιχεία τουριστικής κίνησης και απόδοσης ξενοδοχείων είναι θετικά καθώς παρατηρείται αύξηση κατά 4,9% της μέσης πληρότητας των ξενοδοχείων και κατά 5% της μέσης τιμής δωματίου στο 6μηνο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2017, έναντι του αντίστοιχου 6μηνου 2016, σύμφωνα με τα μηνιαία δελτία ΕΞΑΑΑ και GBR Consulting. Οι επιδόσεις του φετινού Ιουνίου ωστόσο δεν ήταν οι αναμενόμενες σε ότι αφορά την μέση πληρότητα (3,1%) και την μέση τιμή δωματίου (2,3%)

Πίνακας: Συνολική απόδοση της ξενοδοχειακής βιομηχανίας Αττικής

Τα ξενοδοχεία της Αθήνας ως γνωστόν, έχουν διατηρήσει μια εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική, συμβάλλοντας καταλυτικά στην ανάκαμψη του προορισμού. Σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία “European Benchmarking” η Αθήνα παραμένει η δεύτερη φτηνότερη πρωτεύουσα της Ευρώπης, ξεπερνώντας μόνο την Κωνσταντινούπολη σε τιμές, η οποία, αξίζει να υπενθυμίσουμε πως βρέθηκε σε δυσχερή θέση λόγω των πολλών προβλημάτων που αντιμετώπισε και προχώρησε σε εντυπωσιακές εκπτώσεις της τάξης του 30% κατά μέσο όρο.

Πίνακας: European Benchmark: Year to Date June 2017

Τα παραπάνω οδηγούν στο συμπέρασμα πως η τουριστική Αθήνα σταθερά και σταδιακά ανακάμπτει μετά από μια μακρά περίοδο πίεσης και ύφεσης, δεν έχει ωστόσο επανέρθει η απαραίτητη ισορροπία -ζήτησης και τιμών- τουλάχιστον σε ότι αφορά στην ξενοδοχειακή δραστηριότητα. Είναι σημαντικό να αξιοποιήσουμε τα σημάδια της ανάκαμψης, όχι για πανηγυρισμούς αλλά για την ανανέωση της ποιοτικής πρότασης του προορισμού προς τον επισκέπτη και για την χάραξη μιας μακρόπνοης στρατηγικής με προσήλωση σε στόχους που θα εξασφαλίσουν όχι μόνο το “τώρα” αλλά και το “αύριο” του προορισμού.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top