Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Online τουρισμός

Πωλήσεις 424 εκατ. δολ για την Tripadvisor στο β' τρίμηνο του 2017

Θοδωρής Κουμέλης - 10 Αύγουστος 2017, 13:45

Τα έσοδα, εκτός των ξενοδοχείων, αυξήθηκαν κατά 31% και αποτελούν σχεδόν το 1/4 των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας.


Τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου 2017 για την TripAdvisor κατέδειξαν μερικές από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η εταιρεία. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8% φτάνοντας τα 424 εκατ. δολ., εκπληρώνοντας τα νούμερα που περίμεναν οι περισσότεροι επενδυτές. Ωστόσο τα προσαρμοσμένα καθαρά έσοδα μειώθηκαν κατά 5%. Τα καθαρά έσοδα ανήλθαν στα 27 εκατ. δολ., μειωμένα κατά 21% από τα 34 εκατ. δολ. το περυσινό β’ τρίμηνο.

Κοιτάζοντας πιο προσεκτικά τους αριθμούς, το TripAdvisor πέτυχε για άλλη μια φορά τα καλύτερα αποτελέσματά του, εκτός της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Τα έσοδα, εκτός των ξενοδοχείων, αυξήθηκαν κατά 31% και αποτελούν σχεδόν το 1/4 των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. Η αύξηση των εσόδων του ξενοδοχειακού τμήματος περιορίστηκε στο 3%. Τα λοιπά έσοδα από τον τομέα των ξενοδοχείων μειώθηκαν κατά 12%, αντανακλώντας την ασθενέστερη απόδοση πηγών εσόδων εκτός εμπορικών σημάτων.

Το TripAdvisor διατηρεί τη δημοτικότητά του στις ΗΠΑ, βλέποντας το συνολικό του μερίδιο πωλήσεων να αυξάνεται κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες στο 58%. Τα ευρωπαϊκά έσοδα διατηρήθηκαν σταθερά, με την ώθηση στην εγχώρια αγορά να είναι εις βάρος των υπόλοιπων περιοχών του κόσμου.

Η εταιρεία συνέχισε να βελτιώνει τους εσωτερικούς της πόρους. Οι αξιολογήσεις χρηστών αυξήθηκαν σχεδόν κατά 40% σε σχέση με τα επίπεδα του προηγούμενου έτους, φτάνοντας τα 535 εκατομμύρια. Το TripAdvisor καλύπτει πλέον 1,1 εκατ. ξενοδοχεία και άλλα καταλύματα, μαζί με 800.000 ενοικιαζόμενα, 4,4 εκατ. εστιατόρια και 830.000 δραστηριότητες και τουριστικά αξιοθέατα.



Κατά το β’ τρίμηνο η TripAdvisor ολοκλήρωσε τις αλλαγές της νέας της εμφάνισης για τους χρήστες, για την οποία ο εκτελεστικός γενικός διευυντής Stephen Kaufer δήλωσε ότι προσφέρει καλύτερη εμπειρία κράτησης ξενοδοχείου. “Αξίζουν συγχαρητήρια για την ομάδα μάρκετινγκ για αυτήν τη βελτιωμένη εμπειρία”, δήλωσε. “Τώρα είναι πλέον ευκολότερο να κλείσεις το ξενοδοχείο που θέλεις”.

Ένας από τους στόχους της TripAdvisor γαι το β’ τρίμηνο του 2017 ήταν “η εκπαίδευση των ταξιδιωτών που επισκέπτονται το site, ότι η TripAdvisor είναι η καλύτερη ιστοσελίδα όχι μόνο για κριτικές, αλλά επίσης για τια καλύτερες τιμές κράτησης ξενοδχοείου που μπορεί κανείς να βρει”, είπε ο Kaufer.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top