Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Μεταφορές

Αγανάκτηση Αθηναίων και τουριστών για τα αραιά, θερινά δρομολόγια του Μετρό

Τατιάνα Ρόκου - 14 Αύγουστος 2017, 11:04

Αποβάθρες σε κεντρικούς σταθμούς ασφυκτικά γεμάτες σε συνθήκες καύσωνα, επιβάτες να μη χωράνε να εισέλθουν στα τραίνα. Τα πράγματα χειροτερεύουν αν πρόκειται για αεροδρομιακό συρμό, καθόσον ο επιβάτης δε θα χάσει μόνο το συγκεκριμένο συρμό, αλλά ενδεχομένως και την πτήση του.


Σε ανακοίνωσή του, το Σωματείο Ηλεκτροδηγών και Λοιπών Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ, ζητά από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να εισακούσει τις προτάσεις των εργαζομένων, έτσι ώστε όσοι Αθηναίοι και να λάβουν υπόψη ότι περισσότεροι Αθηναίοι παραμένουν στην Αθήνα λόγω της κρίσης, αλλά και ότι έχουν αυξηθεί και οι τουρίστες.

Η πλήρης ανακοίνωση, όπως την αναδημοσίευση το metaforespress.gr είναι η ακόλουθη:

“Αποστολή των εργαζόμενων στη ΣΤΑΣΥ είναι η μεταφορά του επιβατικού κοινού στο μέγιστο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης, με γνώμονα τις υψηλές προδιαγραφές που έχουν τεθεί, ήτοι: ασφάλεια, ταχύτητα, αξιοπιστία. Σκοπός μας είναι η παροχή συγκοινωνιακού έργου αντάξιου – και υψηλότερου ακόμη – των καλύτερων στο είδος τους φορέων στην Ευρώπη.

Στο πλαίσιο αυτό κινούμενοι, διατυπώσαμε τις επιφυλάξεις μας επανειλημμένως εδώ και δύο χρόνια, σχετικά με το θέμα των χρονοαποστάσεων των συρμών την καλοκαιρινή περίοδο. Διαπιστώσαμε, λοιπόν, ότι ο συγκεκριμένος σχεδιασμός των δρομολογίων, ο οποίος είναι ίδιος με αυτόν που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια και για την ίδια χρονική περίοδο, δεν επαρκεί για την ορθολογική εξυπηρέτηση των επιβατών.

Αποτέλεσμα, αποβάθρες σε κεντρικούς σταθμούς ασφυκτικά γεμάτες σε συνθήκες καύσωνα, επιβάτες να μη χωράνε να εισέλθουν στα τραίνα, περιμένοντας καρτερικά να τους ‘χαμογελάσει η τύχη’ όταν φθάσει ο επόμενος ή ο μεθεπόμενος συρμός της “λύτρωσης“…!

Τα πράγματα χειροτερεύουν αν πρόκειται για αεροδρομιακό συρμό, καθόσον ο επιβάτης δε θα χάσει μόνο το συγκεκριμένο συρμό, αλλά ενδεχομένως και την πτήση του.

Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι η δυσφορία, η αγανάκτηση και ενίοτε και οργή των επιβατών είναι διάχυτες και έκδηλες, αφού δεν εξυπηρετούνται ικανοποιητικά και το “λογαριασμό” τον πληρώνουν οι εργαζόμενοι ως άμεσοι αποδέκτες. Παρ‘όλα αυτά, υπενθυμίζουμε ότι κατανοούμε το επιβατικό κοινό και είμαστε στο πλευρό του, έχουμε δε ήδη εγκαλέσει, πολλάκις, τους υπεύθυνους στο να ληφθούν τα απαιτούμενα για το σκοπό αυτό μέτρα.

Θα πρέπει, λοιπόν, οι αρμόδιοι οι οποίοι έχουν την ευθύνη για το ωρολόγιο πρόγραμμα, να εισακούσουν τις προτάσεις των εργαζόμενων (που και γνώση και εμπειρία έχουν), να υπολογίσουν το γεγονός ότι στην Αθήνα είτε λόγω της κρίσης, είτε εξαιτίας της αύξησης των τουριστών, το κοινό που μετακινείται είναι κατά πολύ περισσότερο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια κι έτσι να τροποποιήσουν άμεσα τα δρομολόγια, λαμβάνοντας υπόψη τις επικρατούσες συνθήκες”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top