Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Πτώχευση της air berlin, τα δρομολόγια συνεχίζονται κανονικά για ένα τρίμηνο ακόμη

Τατιάνα Ρόκου - 16 Αύγουστος 2017, 10:30

Οι πτήσεις θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται, ενώ κανονικά συνεχίοζνται και οι πτήσεις της θυγατρικής χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρείας, Niki Air Berlin.


Η Air Berlin, ο δεύτερος μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Γερμανίας, κατέθεσε αίτηση πτώχευσης, ενώ ο κύριος μέτοχός της, η Etihad, δήλωσε ότι δε θα της παρέχει περαιτέρω οικονομική στήριξη.

Η γερμανική αεροπορική εταιρεία, η οποία έχει συσσωρεύσει χρέη για σχεδόν μια δεκαετία, ανακοίνωσε απώλειες ρεκόρ ύψους 782 εκατ. ευρώ το 2016.

Οι πτήσεις θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται, χάρη σε μεταβατικό δάνειο ύψους 150 εκατ. ευρώ από τη γερμανική κυβέρνηση.

Εν τω μεταξύ, η Lufthansa βρίσκεται σε συνομιλίες για να εξαγοράσει μέρος του Ομίλου Air Berlin.

Οι αριθμοί επιβατών της Air Berlin βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση: τον Ιούλιο, η αεροπορική εταιρεία έχασε το 1/4 των πελατών της σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Ο αερομεταφορέας μαστίζεται επίσης από καθυστερήσεις και ακυρώσεις, για τις οποίες αναγκάστηκε να καταβάλει αποζημιώσεις εκατομμυρίων ευρώ.

Σε συνέντευξη Τύπου, η υπουργός Οικονομίας & Ενέργειας της Γερμανίας, Brigitte Zypries, δήλωσε ότι το κυβερνητικό δάνειο έκτακτης ανάγκης θα επιτρέψει στις πτήσεις της αεροπορικής εταιρείας να συνεχιστούν κανονικά για τρεις ακόμα μήνες.

Οι πτήσεις της θυγατρικής χαμηλού κόστους αεροπορικής εταιρείας, Niki Air Berlin, συνεχίζονται επίσης κανονικά.

Η κα Zypries δήλωσε ότι οι συζητήσεις μεταξύ της Air Berlin και της Lufthansa είναι σε καλό δρόμο και μια συμφωνία, στην οποία η Lufthansa θα αναλάβει μέρος της αεροπορικής εταιρείας πρέπει να κλείσει μέσα στους επόμενους μήνες.

Τι χρειάζεται να γνωρίζουν οι επιβάτες για την αποζημίωσή τους
Μετά την κατάθεση αιτήματος για τη διαδικασία πτώχευσης από την Air Berlin, η κα Χρύσα Πομόνη, ειδική στα θέματα δικαιωμάτων των επιβατών και υπεύθυνή της AirHelp στην Ελλάδα, εξηγεί αναλυτικά τί θα πρέπει να γνωρίζουν οι επιβάτες που έχουν πτήση με την συγκεκριμένη εταιρεία:

“Η Air Berlin επιβεβαίωσε αρχικά πως η λειτουργία πτήσεων θα συνεχιστεί κανονικά, πράγμα που σημαίνει πως σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε ακύρωση ή καθυστέρηση με την συγκεκριμένη εταιρεία, μπορείτε κανονικά να κάνετε αίτημα για αποζημίωση ύψους ως και 600 ευρώ, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό ΕΕ261/2004. Το κατά πόσο δικαιούστε αποζημίωση καθώς και το ύψος αυτής, εξαρτάται πάντα από τον χρόνο αναμονής σας στο αεροδρόμιο, την απόσταση που είχατε να διανύσετε  καθώς και τον λόγο που επικαλείται η εταιρεία για την καθυστέρηση/ακύρωση αυτή. Οι επιβάτες που αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα, έχουν την δυνατότητα να αιτηθούν αποζημίωσης ως και 3 χρόνια μετά την ημερομηνία πτήσης τους. Από την AirHelp, θα συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε επιβάτες με την διαδικασία αιτήματος αποζημίωσης όταν το δικαιούνται – και όπου χρειαστεί αναλαμβάνουμε και τις νομικές διαδικασίες.

Σε περίπτωση που η υπόθεση προχώρηση και η Air Berlin διακόψει τις πτήσεις, τα εισιτήρια που θα έχουν αγοραστεί ως εκείνη την στιγμή δεν θα ισχύουν πια. Το αν θα προσφερθεί κάποια αποζημίωση σε μια τέτοια περίπτωση εξαρτάται από τον τύπο την κράτησης:

  • Σε περίπτωση που η κράτηση έγινε απευθείας μέσω της Air Berlin, οι επιβάτες δε θα έχουν τη δυνατότητα λάβουν οποιαδήποτε αποζημίωση εξαιτίας της πτώχευσης της εταιρείας.
  • Παρ‘όλα αυτά, τα πράγματα είναι διαφορετικά σε περίπτωση που η κράτηση έχει γίνει μέσω ταξιδιωτικού γραφείου ή συνεργαζόμενης εταιρεία. Τα ταξιδιωτικά γραφεία ή οι συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρείες ίσως να έχουν την ευθύνη, κι αυτό εξαρτάται από την πολιτική που έχουν και κατά πόσο οι κρατήσεις τους γίνονται σε συνεργασία με ασφαλίστηκες, ώστε να καλύπτονται σε τέτοιες περιπτώσεις. Για παράδειγμα σε περίπτωση ολοκληρωμένου πακέτου διακοπών, η κάλυψη πρέπει να είναι εξασφαλισμένη.
  • Μια άλλη περίπτωση αποζημίωσης είναι για τους επιβάτες που έχουν κάνει κράτηση απευθείας μέσω της Air Berlin χρησιμοποιώντας πιστωτική κάρτα για την πληρωμή των εισιτηρίων. Η πληρωμή μπορεί να διακοπεί πριν τα χρήματα καταλήξουν στην αεροπορική εταιρεία. Επιπλέον, υπάρχει η πιθανότητα αποπληρωμής ποσού που χρεώθηκε μέσω πιστωτικής σε περίπτωση πτώχευσης μιας εταιρείας.

Γι’αυτόν το λόγο θα σας συμβουλεύαμε να στείλετε τα στοιχεία και τις πληροφορίες της εν λόγω αγοράς, καθώς και του προβλήματος που αντιμετωπίζετε λόγω της χρεωκοπίας της εταιρείας”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top