Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού

'Travel.Enjoy.Respect': Νέα καμπάνια για τον βιώσιμο τουρισμό από τον ΠΟΤ

Θοδωρής Κουμέλης - 23 Αύγουστος 2017, 10:40

Η καμπάνια, η οποία θα 'τρέξει' σε διάφορες γλώσσες και περιοχές σε όλο τον κόσμο, περιλαμβάνει ένα εγχειρίδιο με τίτλο 'Συμβουλές για έναν υπεύθυνο ταξιδιώτη', το οποίο παρέχει στους ταξιδιώτες ένα σύνολο συστάσεων, που θα τους βοηθήσουν να κάνουν υπεύθυνες επιλογές όταν ταξιδεύουν και να έχουν θετικό αντίκτυπο στους προορισμούς που επισκέπτονται.


Στο πλαίσιο εορτασμού του 2017 ως Διεθνούς Έτους Αειφόρου Τουρισμού για Ανάπτυξη, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (ΠΟΤ) ξεκινά μια καμπάνια προσανατολισμένη στον καταναλωτή, με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με την αξία και τη συμβολή του βιώσιμου τουρισμού στην ανάπτυξη. Η καμπάνια “Travel.Enjoy.Respect” επιζητά να εμπλέξει τους τουρίστες ώστε ο τουριστικός τομέας να καταστεί καταλύτης θετικών αλλαγών.

Το κύριο μήνυμα της εκστρατείας συνοψίζεται από τον γενικό γραμματέα του ΠΟΤ, Taleb Rifai: “Όποτε ταξιδεύετε, όπου κι αν ταξιδεύετε, θυμηθείτε: να σέβεστε τη φύση, να σέβεστε τον πολιτισμό και να σέβεστε τον οικοδεσπότη σας. Μπορείτε να είστε η αλλαγή που θέλετε να δείτε στον κόσμο. Μπορείτε να είστε πρεσβευτής για ένα καλύτερο μέλλον. Ταξιδέψτε, διασκεδάστε και σεβαστείτε”.



Η καμπάνια, η οποία θα “τρέξει” σε διάφορες γλώσσες και περιοχές σε όλο τον κόσμο, περιλαμβάνει ένα εγχειρίδιο με τίτλο “Συμβουλές για έναν υπεύθυνο ταξιδιώτη”, το οποίο ανέπτυξε η Παγκόσμια Επιτροπή Δεοντολογίας του Τουρισμού σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Κώδικα Δεοντολογίας Τουρισμού του ΠΟΤ. Το εγχειρίδιο παρέχει στους ταξιδιώτες ένα σύνολο συστάσεων, που θα τους βοηθήσουν να κάνουν υπεύθυνες επιλογές όταν ταξιδεύουν και να έχουν θετικό αντίκτυπο στους προορισμούς που επισκέπτονται.

“Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η διασφάλιση ότι ο τουρισμός αποτελεί εμπειρία που εμπλουτίζει τους επισκέπτες όσο και τους οικοδεσπότες απαιτεί ισχυρές και βιώσιμες πολιτικές και πρακτικές στον τομέα του τουρισμού, αλλά απαιτεί και τη δέσμευση τόσο εθνικών, όσο και τοπικών κυβερνήσεων και διοικήσεων, ιδιωτικών επιχειρήσεων, τοπικών κοινοτήτων και τουριστών”, πρόσθεσε ο κ. Rifai.

Το μήνυμα θα φτάσει στους καταναλωτές μέσω υποστηρικτών της εκστρατείας, οι οποίοι είναι, μεταξύ άλλων, το CNN International, η κυβέρνηση της Ανδόρας, το Δημοτικό Συμβούλιο της Μαδρίτης, το Εθνικό Σύστημα Σιδηροδρόμων Ισπανίας (Renfe), η Minube, η PR MEDIACO, η Cleverdis και η Air Mauritius.

Προορισμοί και εταιρείες από όλο τον κόσμο καλούνται να συμμετάσχουν στην εκστρατεία και να γιορτάσουν το Διεθνές Έτος Αειφόρου Τουρισμού για Ανάπτυξη με δέσμευση του τομέα να “Ταξιδέψει, να διασκεδάσει και να σεβαστεί”.




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top