Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Online travel

Οι διαδικτυακές τουριστικές πωλήσεις στη Δυτ. Ευρώπη θα ξεπεράσουν τα 141 δισ. δολ.

Θοδωρής Κουμέλης - 29 Αύγουστος 2017, 09:50

Σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο η αύξηση της Βόρειας Αμερικής κατά 5,1% θα είναι λιγότερο δυναμική από τη Δυτική Ευρώπη φέτος, ενώ και οι δύο περιφέρειες εμφανίζουν αύξηση κατά πολύ χαμηλότερη από την αύξηση κατά 11,7% που αναμένεται παγκοσμίως. Λόγω της επιβράδυνσης αυτής, το μερίδιο της Δυτικής Ευρώπης στις παγκόσμιες online πωλήσεις ταξιδιών θα συρρικνωθεί στο 23,1%.


Οι τελευταίες προβλέψεις της αμερικανικής εταιρείας αναλύσεων eMarketer καταδεικνύουν ότι οι διαδικτυακές τουριστικές πωλήσεις στη Δυτική Ευρώπη θα ανέλθουν σε 141,68 δισ. δολ. φέτος, μια αύξηση 5,7% έναντι του 2016. Οι online πωλήσεις περιλαμβάνουν -αλλά δεν περιορίζονται- σε αεροπορικά εισιτήρια, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, κρουαζιέρες και μεταφορικές δαπάνες, όπως επίσης και διαμονή, συμπεριλαμβανομένης της Airbnb.

Η συνολική αύξηση των διαδικτυακών ταξιδιωτικών δαπανών στη Δυτική Ευρώπη το 2017 είχε ωστόσο επιβράδυνση, συγκριτικά με την αύξηση 7,1% που παρατηρήθηκε το 2016, καθώς “ωριμάζει” περαιτέρω το online booking.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο η αύξηση της Βόρειας Αμερικής κατά 5,1% θα είναι λιγότερο δυναμική από τη Δυτική Ευρώπη φέτος, ενώ και οι δύο περιφέρειες εμφανίζουν αύξηση κατά πολύ χαμηλότερη από την αύξηση κατά 11,7% που αναμένεται παγκοσμίως. Λόγω της επιβράδυνσης αυτής, το μερίδιο της Δυτικής Ευρώπης στις παγκόσμιες online πωλήσεις ταξιδιών θα συρρικνωθεί κατά 1,3 ποσοστιαίες μονάδες, στο 23,1%.

Τα στοιχεία για την ευρωπαϊκή αγορά ειναι μεικτά, με αύξηση της Ισπανίας κατά 9% και της Φινλανδίας κατά 2,8%, ενώ είναι ενδιαφέρον ότι δύο άλλες κορυφαίες αγορές της Δυτικής Ευρώπης - η Γαλλία και η Γερμανία - βρίσκονται κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, όσον αφορά στην αύξηση των πωλήσεων. Στη Γαλλία, οι δαπάνες θα αυξηθούν κατά 4,1% στα 18,45 δισ. ευρώ, ενώ στη Γερμανία, οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 4,2% στα 24,80 δισ. ευρώ.

Η τάση των προτιμήσεων στις online ταξιδιωτικές δαπάνες θα προέλθει και θα εξελιχθεί κυρίως από online επιλογές διαμονής, όπως η Airbnb. Ο Jaimie Chung, αναλυτής προβλέψεων στην eMarketer, δήλωσε ότι η Airbnb αναπτύσσεται γρήγορα στη Δυτική Ευρώπη, λόγω της αυξανόμενης ανεξαρτησίας και της επιθυμίας των τουριστών να ζήσουν όπως οι ντόπιοι.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top