Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΟι διαδικτυακές τουριστικές πωλήσεις στη Δυτ. Ευρώπη θα ξεπεράσουν τα 141 δισ. δολ.
Online travel

Οι διαδικτυακές τουριστικές πωλήσεις στη Δυτ. Ευρώπη θα ξεπεράσουν τα 141 δισ. δολ.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο η αύξηση της Βόρειας Αμερικής κατά 5,1% θα είναι λιγότερο δυναμική από τη Δυτική Ευρώπη φέτος, ενώ και οι δύο περιφέρειες εμφανίζουν αύξηση κατά πολύ χαμηλότερη από την αύξηση κατά 11,7% που αναμένεται παγκοσμίως. Λόγω της επιβράδυνσης αυτής, το μερίδιο της Δυτικής Ευρώπης στις παγκόσμιες online πωλήσεις ταξιδιών θα συρρικνωθεί στο 23,1%.

Οι τελευταίες προβλέψεις της αμερικανικής εταιρείας αναλύσεων eMarketer καταδεικνύουν ότι οι διαδικτυακές τουριστικές πωλήσεις στη Δυτική Ευρώπη θα ανέλθουν σε 141,68 δισ. δολ. φέτος, μια αύξηση 5,7% έναντι του 2016. Οι online πωλήσεις περιλαμβάνουν -αλλά δεν περιορίζονται- σε αεροπορικά εισιτήρια, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, κρουαζιέρες και μεταφορικές δαπάνες, όπως επίσης και διαμονή, συμπεριλαμβανομένης της Airbnb.

Η συνολική αύξηση των διαδικτυακών ταξιδιωτικών δαπανών στη Δυτική Ευρώπη το 2017 είχε ωστόσο επιβράδυνση, συγκριτικά με την αύξηση 7,1% που παρατηρήθηκε το 2016, καθώς “ωριμάζει” περαιτέρω το online booking.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, μόνο η αύξηση της Βόρειας Αμερικής κατά 5,1% θα είναι λιγότερο δυναμική από τη Δυτική Ευρώπη φέτος, ενώ και οι δύο περιφέρειες εμφανίζουν αύξηση κατά πολύ χαμηλότερη από την αύξηση κατά 11,7% που αναμένεται παγκοσμίως. Λόγω της επιβράδυνσης αυτής, το μερίδιο της Δυτικής Ευρώπης στις παγκόσμιες online πωλήσεις ταξιδιών θα συρρικνωθεί κατά 1,3 ποσοστιαίες μονάδες, στο 23,1%.

Τα στοιχεία για την ευρωπαϊκή αγορά ειναι μεικτά, με αύξηση της Ισπανίας κατά 9% και της Φινλανδίας κατά 2,8%, ενώ είναι ενδιαφέρον ότι δύο άλλες κορυφαίες αγορές της Δυτικής Ευρώπης – η Γαλλία και η Γερμανία – βρίσκονται κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, όσον αφορά στην αύξηση των πωλήσεων. Στη Γαλλία, οι δαπάνες θα αυξηθούν κατά 4,1% στα 18,45 δισ. ευρώ, ενώ στη Γερμανία, οι πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 4,2% στα 24,80 δισ. ευρώ.

Η τάση των προτιμήσεων στις online ταξιδιωτικές δαπάνες θα προέλθει και θα εξελιχθεί κυρίως από online επιλογές διαμονής, όπως η Airbnb. Ο Jaimie Chung, αναλυτής προβλέψεων στην eMarketer, δήλωσε ότι η Airbnb αναπτύσσεται γρήγορα στη Δυτική Ευρώπη, λόγω της αυξανόμενης ανεξαρτησίας και της επιθυμίας των τουριστών να ζήσουν όπως οι ντόπιοι.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024