Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Η AirHelp αναλύει τα συμπεράσματα από την ως τώρα διαχείριση των 10 μεγαλύτερων αεροδρομίων της Fraport

Τατιάνα Ρόκου - 29 Αύγουστος 2017, 10:44

Το ποσοστό των πτήσεων που αναχωρούν χωρίς κανένα πρόβλημα σημειώνει πτώση στα 7 από τα 10 αεροδρόμια. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σε αριθμό πτήσεων παρουσιάζονται στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης (500 πτήσεις επιπλέον μόνο γι’αυτό το δίμηνο, της Ζακύνθου με 353 πτήσεις αναχώρησης επιπλέον, της Μυκόνου και της Σαντορίνης με 197 και 176 επιπλέον πτήσεις αντίστοιχα.


Αυτό το καλοκαίρι εκτός από το ρεκόρ που σημειώνεται στους αριθμούς των επισκεπτών στη χώρα μας, είναι και ορόσημο της λειτουργίας πολλών κορυφαίων αεροδρομίων σε βασικούς τουριστικούς προορισμούς από τη Fraport. Έχουν ακουστεί πολλά ως τώρα για το κατά πόσο ωφέλησε τον ελληνικό τουρισμό με την προσέλευση της ή περισσότερο ωφελήθηκε από αυτό, δίνοντας περισσότερη σημασία τους αριθμούς λιγότερη σημασία ενδεχομένως τις παρεχόμενες υπηρεσίες στα κατά τόπους αεροδρόμια. Η AirHelp αναλύει και μας δίνει τα συμπεράσματα από την ως τώρα διαχείριση των 10 μεγαλύτερων αεροδρομίων που έχουν ως νέο διαχειριστή τη γερμανική εταιρεία. Η αλήθεια βρίσκεται τους αριθμούς και η ανάλυσή τους δίνει μια ξεκάθαρη και νηφάλια προσέγγιση του θέματος. Τα στοιχεία προκύπτουν την περίοδο μεταξύ 15 Ιουνίου 2016 και 16 Αυγούστου 2016 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο φέτος.

Οι πληροφορίες έχουν να κάνουν με: α) Συνολικό αριθμό αναχωρήσεων πτήσεων ανά αεροδρόμιο, αριθμός πτήσεων καθυστέρηση για πάνω από 3 ώρες ή ακύρωση, επιβάτες που δικαιούνται αποζημίωση, ποσοστό % πτήσεων που πέταξαν στην προγραμματισμένη ώρα, χωρίς καθυστέρηση ή ακύρωση*. Τέλος, η AirHelp συγκρίνει τον αριθμό των πτήσεων το Καλοκαίρι του 2017 σε σχέση με το 2016 καθώς και το ποσοστό % των πτήσεων αυτών που έφυγαν στην ώρα τους. Οι καθυστερήσεις είναι κάτι το σύνηθες και αποτελεί βαρύμετρο για την αρχή μιας καλής εξυπηρετήσεις των επιβατών-επισκεπτών, είτε με υπαιτιότητα του αερομεταφορέα είτε του αεροδρομίου.

Η κα Χρύσα Πομόνη υπεύθυνη της AirHelp Ελλάδας εξηγεί: “Χαρακτηριστικά βλέπουμε από τον πίνακα, ότι η αύξηση στην εξερχόμενες πτήσεις στα 9 από τα 10 αεροδρόμια της Fraport είναι χαρακτηριστική. Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σε αριθμό πτήσεων παρουσιάζονται στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης (500 πτήσεις επιπλέον μόνο γι’αυτό το δίμηνο, της Ζακύνθου με 353 πτήσεις αναχώρησης επιπλέον, της Μυκόνου και της Σαντορίνης με 197 και 176 επιπλέον πτήσεις αντίστοιχα”.

Τι συμβαίνει όμως με την ακρίβεια του χρόνου; Οι επισκέπτες στα 10 αυτά αεροδρόμια είχαν να αντιμετωπίσουν περισσότερες καθυστερήσεις από την περυσινή χρονιά με ευθύνη των αερομεταφορέων, ή πέταξαν για την επιστροφή τους στην προγραμματισμένη ώρα; Σε αυτήν την περίπτωση, το ποσοστό των πτήσεων που αναχωρούν χωρίς κανένα πρόβλημα σημειώνει πτώση στα 7 από τα 10 αεροδρόμια.

Για παράδειγμα, στο αεροδρόμιο της Κεφαλονιάς υπήρξε 8,88% πτώση την ακρίβεια των πτήσεων που αναχωρούν, στο αντίστοιχο της Ρόδου παρουσιάστηκε πτώση 8,29%, της Κω 6,95%, της Κέρκυρας 5,74% της Σαντορίνης με 4,95% και της Μυκόνου 3,17%.

Τα αεροδρόμια με αύξηση πτήσεων αλλά και αύξηση στην αποδοτικότητα τους ως προς την ακρίβεια στον προγραμματισμό και τον πραγματικό χρόνο αναχώρησης είναι αυτά της Θεσσαλονίκης με 500 πτήσεις επιπλέον και ταυτόχρονά 7,39% αύξηση στην ακρίβεια και άρα λιγότερη αναμονή για τους επιβάτες, των Χανιά, που με επιπλέον 58 πτήσεις είχαν οριακή αύξηση 0,03% και τέλος το αεροδρόμιο της Λέσβου, όπου παρουσιάζει το εντυπωσιακό “μηδέν” στις πτήσεις με πρόβλημα τόσο το καλοκαίρι του 2016 όσο και του 2017, καθώς επίσης φέτος είχε 11 περισσότερες πτήσεις.

Τα συμπεράσματα που μπορούν να εξαχθούν είναι πολλά, όμως θα ήταν πιο ασφαλές να εξετάζεται το κάθε αεροδρόμιο ξεχωριστά, σύμφωνα με την AirHelp Ελλάδας. “Η τάση που μπορεί να φανεί με μια πρώτη ματιά είναι ότι ο καινούριος διαχειριστής έχει τη θέληση και την δυνατότητα να φέρνει περισσότερη κινητικότητα, τουλάχιστον στα 10 αυτά αεροδρόμια που εξετάσαμε. Οι πτήσεις που αναχώρησαν, άρα και οι αντίστοιχες που έφτασαν, στους προορισμούς που εξετάζονται είναι 9 στις 10 περιπτώσεις αυξημένες σε απόλυτους αριθμούς. Αυτό που χρειάζεται περεταίρω μελέτη είναι η διαχείριση του αυξημένου όγκου των πτήσεων, διότι 6 στις 10 περιπτώσεις αερολιμένων είχαμε αυξητικές τάσεις καθυστερήσεων ή και ακυρώσεων (με υπαιτιότητα των αεροπορικών εταιρειών) πράγμα που μπορεί να μην βοηθά την εικόνα που αφήνει στον επισκέπτη ως τελευταία ανάμνηση.

Ήταν το πρώτο crash test της διαχειρίστριας εταιρείας, αφού το εγχείρημα είναι ακόμα στην αρχή. Φανταζόμαστε και θέλουμε να πιστεύουμε ότι με επενδυτικά έργα που θα επακολουθήσουν με το τέλος της Καλοκαιρινής σεζόν και καλύτερο προγραμματισμό τον επόμενο χρόνο, τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα”.


* Αποζημίωση προκύπτει βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού ΕΚ261/2004




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top