Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

KLM, η πρώτη αεροπορική εταιρία με επαγγελματικό λογαριασμό στο WhatsApp

Άγγελος Ρεστάνης - 07 Σεπτέμβριος 2017, 10:20

Οι πελάτες σε όλο τον κόσμο θα λαμβάνουν πληροφορίες για τις πτήσεις τους με την KLM Royal Dutch Airlines μέσω WhatsApp.


Η WhatsApp και η KLM Royal Dutch Airlines ξεκίνησαν τις δοκιμές σε μια νέα υπηρεσία στο WhatsApp. Η KLM προσφέρει τώρα στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο επιβεβαιώσεις κρατήσεων, ειδοποιήσεις για το check-in, αποστολή boarding pass, ενημερώσεις για την κατάσταση των πτήσεων και τη δυνατότητα αποστολής ερωτήσεων σε 10 διαφορετικές γλώσσες στο WhatsApp μέσω της επίσημης εφαρμογής WhatsApp Business. Η KLM είναι μια από τις πρώτες εταιρίες στον κόσμο και η πρώτη αεροπορική με επαληθευμένο (verified) WhatsApp Business Account.

Σε συνεργασία με έναν μικρό αριθμό επιχειρήσεων, η WhatsApp διερευνά τρόπους επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους μέσω της εφαρμογής. Η WhatsApp θέλει να δημιουργήσει αξία τόσο για τους πελάτες όσο και για τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνδέονται στην καθημερινότητά τους. Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα αποτελεί μέρος αυτής της προσπάθειας. Με αυτόν τον προσανατολισμό, η WhatsApp δημιούργησε τη λύση που επιτρέπει σε επιχειρήσεις όπως η KLM να συνδέονται με τους πελάτες τους γρήγορα και σε απ’ ευθείας στο WhatsApp. Η εταιρία ξεκίνησε με έναν περιορισμένο αριθμό χωρών, ενώ η υπηρεσία πρόκειται να γίνει εκτενώς διαθέσιμη μέσα στο επόμενο διάστημα.

“Είμαι πολύ περήφανος που η KLM είναι η πρώτη αεροπορική στον κόσμο με verified WhatsApp business account. Αυτή η μοναδική συνεργασία με την WhatsApp τονίζει την θέση μας, αυτή των πρωτοπόρων στον τομέα των αεροπορικών. Θέλουμε να βρισκόμαστε εκεί που είναι οι πελάτες μας, και δεδομένου του 1 εκατομμυρίου χειριστών, οφείλουμε να είμαστε στο WhatsApp. Μέσω του επαληθευμένου μας λογαριασμού προσφέρουμε στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο έναν αξιόπιστο τρόπο για να λαμβάνουν τις πληροφορίες των πτήσεων τους και τη δυνατότητα να στέλνουν τις ερωτήσεις τους 24/7. Πρόκειται για ένα μεγάλο βήμα για εμάς στην social media στρατηγική μας” δήλωσε ο Pieter Elbers, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της KLM.

Εύκολη αναζήτηση πληροφοριών πτήσεων μέσω WhatsApp
Προσφέροντας πληροφορίες πτήσεων στους πελάτες της μέσα από τον λογαριασμό της στο WhatsApp, η KLM δίνει εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες σε ένα σημείο, διαθέσιμες στο αεροδρόμιο, καθ΄οδόν ή στο σπίτι. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επικοινωνήσουν απ΄ ευθείας με τους εκπροσώπους της KLM 24/7 μέσω της εφαρμογής. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στους πελάτες που κάνουν κράτηση εισιτηρίων είτε check-in μέσω του KLM.com και επιλέγουν να λαμβάνουν πληροφορίες μέσω WhatsApp.

Ασφαλή μηνύματα  
Τα μηνύματα είναι ασφαλή και μπορούν να διαβαστούν μόνο από τον πελάτη και την KLM, και κανέναν άλλον, ούτε από την WhatsApp. Οι πελάτες μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν τις επαληθευμένες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν την επίσημη εφαρμογή WhatsApp business. Ένα πράσινο εικονίδιο αυθεντικότητας βρίσκεται δίπλα στο όνομα της KLM στο WhatsApp.







|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top