Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Στα 9 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις των Ελλήνων επιβατών από αεροπορικές εταιρείες το καλοκαίρι του 2017

Τατιάνα Ρόκου - 13 Σεπτέμβριος 2017, 12:35

Τα αποτελέσματα για αυτό το καλοκαίρι δείχνουν πως οι αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα δικαιώματα των επιβατών, και παρόλο που υπήρξε αύξηση πτήσεων αυτή τη χρονιά, εμφανίζεται παράλληλη μείωση στα προβλήματα της συνέπειας χρόνου στις πτήσεις.


Το καλοκαίρι έχει πια ημερολογιακά τελειώσει. Οι πρώτες μετρήσεις από την απόδοση της τουριστικής κίνησης για την Ελλάδα, δείχνουν θεαματικές αυξήσεις στα αεροδρόμια όλης της χώρας. Τι έδειξαν όμως οι μετρήσεις για τις καθυστερήσεις ή τις ακυρώσεις κατά τη διάρκεια αυτού του καλοκαιριού σε σύγκριση με το προηγούμενο;

Η AirHelp καταγράφει τις πτήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν στην ώρα τους με υπαιτιότητα αποκλειστικά του αερομεταφορέα. Αυτές είναι οι περιπτώσεις που ουσιαστικά ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση. Συγκεκριμένα, ο κανονισμός της ΕΕ 261/2004, υποχρεώνει τις αεροπορικές εταιρείες να χορηγούν αποζημίωση για πτήση με καθυστέρηση άνω των τριών ωρών, καθώς και για ακύρωση από 14 μέρες και μετά από την προγραμματισμένη πτήση. Και το ποσό αυτό μπορεί να φτάσει έως και 600 ευρώ. Η αποζημίωση αυτή είναι ανεξάρτητη με τη βοήθεια που παρέχουν στους επιβάτες τους κατά τη διάρκεια της καθυστέρησης είτε της επιλογής εναλλακτικής πτήσης την επόμενη ημέρα.

Τα αποτελέσματα για αυτό το καλοκαίρι δείχνουν πως οι αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν τους τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για τα δικαιώματα των επιβατών, και παρόλο που υπήρξε αύξηση πτήσεων αυτή τη χρονιά, εμφανίζεται παράλληλη μείωση στα προβλήματα της συνέπειας χρόνου στις πτήσεις.

Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες επιβάτες δικαιούνται συνολικά για το τρίμηνο Ιούνιος – Αύγουστος 2017, το ποσό των 8.986.670 ευρώ σε σχέση με το ποσό των 11.022.125 ευρώ που ίσχυε για το αντίστοιχο τρίμηνο το 2016.

Πιο αναλυτικά, οι αποζημιώσεις ανά αεροδρόμιο είναι:

Όπως δήλωσε η κα Χρύσα Πομόνη, υπεύθυνη επικοινωνίας Airhelp για Ελλάδα, “γνωρίζουμε ότι κάθε χρόνο, οκτώ εκατ. επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων, όμως μόνο ένα ποσοστό 2% προχωρούν τελικά σε αναζήτηση της αποζημίωσης που τους αρμόζει. Αντίστοιχα και οι Έλληνες επιβάτες πρέπει να διεκδικήσουν αυτό που δικαιούνται. Προτεραιότητά μας είναι προσφέρουμε τη βοήθεια και τις νομικές υπηρεσίες ώστε όλοι οι επιβάτες να λάβουν τη νόμιμη αποζημίωσή τους. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που η πλειοψηφία των αεροπορικών εταιρειών ακολουθεί τις διαδικασίες και έτσι δε χρειάζονται επιπλέον νομικές πράξεις. Άλλωστε το αίτημα αποζημίωσης είναι πλέον τόσο εύκολο που οι επιβάτες μπορούν να το κάνουν μόνο με μερικά κλικ από το smartphone τους”.



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top