Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Lufthansa: Μεγαλύτερη ευελιξία στους επιβάτες με δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίου

Θοδωρής Κουμέλης - 19 Σεπτέμβριος 2017, 14:45

Δωρεάν αλλαγή εισιτηρίου με δυνατότητα κράτησης σε προηγούμενη πτήση την ημέρα του ταξιδιού προσφέρει στους πελάτες του ο Όμιλος Lufthansa.


Ο Όμιλος Lufthansa θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία προκειμένου οι επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους να μπορούν να προσαρμόζουν το πρόγραμμα των πτήσεών τους ανάλογα με τις ανάγκες τους. Έτσι ένας επαγγελματίας θα έχει τη δυνατότητα να επιστρέφει νωρίτερα απ’ ό,τι έχει προγραματίσει, αν για παράδειγμα ένα ραντεβού του ακυρωθεί ή ολοκληρώσει γρηγορότερα τις υποχρεώσεις του.

Από τις αρχές Σεπτεμβρίου, οι επιβάτες σε ευρωπαϊκά δρομολόγια της Austrian Airlines, της Lufthansa και της SWISS που έχουν κράτηση στις κατηγορίες Economy Flex ή flexible Business Class εφόσον το επιθυμούν θα μπορούν να αλλάζουν το εισιτήριο της επιστροφής και να κάνουν κράτηση σε προηγούμενη πτήση την ίδια ημέρα, χωρίς χρέωση. Η δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίων αυτών των κατηγοριών ήταν ήδη διαθέσιμη, τώρα όμως οι επιβάτες δεν θα επιβαρύνονται οικονομικά, ακόμα κι αν η αρχικά επιλεγμένη κατηγορία θέσης δεν είναι πλέον διαθέσιμη.

Η αλλαγή της πτήσης δεν μπορεί να γίνει πριν από την ημέρα του ταξιδιού και είναι δυνατή μόνο εάν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στην Economy Class (στην περίπτωση εισιτηρίου Economy Flex) ή Business Class (για εισιτήρια flexible Business Class). Για τις πτήσεις με την Lufthansa, η δωρεάν αλλαγή πτήσης μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω της ιστοσελίδας LH.com ή κατά τη διάρκεια του online check-in ή μέσω της εφαρμογής Lufthansa Αpp ή στα γκισέ του check-in και τα εκδοτήρια εισιτηρίων στα αεροδρόμια. Για πτήσεις με την Austrian Airlines και την SWISS, η δωρεάν αλλαγή κράτησης μπορεί να γίνει μόνο στα σημεία του self – service check-in ή στα αντίστοιχα γκισέ.

Δεν είναι δυνατή η δωρεάν αλλαγή του εισιτηρίου για πτήσεις κοινού κωδικού ή στην περίπτωση που οι επιβάτες έχουν ήδη τσεκάρει τις αποσκευές τους ή έχουν αγοράσει πρόσθετες υπηρεσίες, π.χ. ειδικό μενού, αναβαθμισμένες ή εξειδικευμένες υπηρεσίες. Επίσης, το δρομολόγιο πρέπει να είναι ίδιο με εκείνο του εισιτηρίου που είχε αρχικά κρατηθεί.



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top