Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςLufthansa: Μεγαλύτερη ευελιξία στους επιβάτες με δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίου
Αεροπορικές εταιρείες

Lufthansa: Μεγαλύτερη ευελιξία στους επιβάτες με δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίου

Δωρεάν αλλαγή εισιτηρίου με δυνατότητα κράτησης σε προηγούμενη πτήση την ημέρα του ταξιδιού προσφέρει στους πελάτες του ο Όμιλος Lufthansa.

Ο Όμιλος Lufthansa θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία προκειμένου οι επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους να μπορούν να προσαρμόζουν το πρόγραμμα των πτήσεών τους ανάλογα με τις ανάγκες τους. Έτσι ένας επαγγελματίας θα έχει τη δυνατότητα να επιστρέφει νωρίτερα απ’ ό,τι έχει προγραματίσει, αν για παράδειγμα ένα ραντεβού του ακυρωθεί ή ολοκληρώσει γρηγορότερα τις υποχρεώσεις του.

Από τις αρχές Σεπτεμβρίου, οι επιβάτες σε ευρωπαϊκά δρομολόγια της Austrian Airlines, της Lufthansa και της SWISS που έχουν κράτηση στις κατηγορίες Economy Flex ή flexible Business Class εφόσον το επιθυμούν θα μπορούν να αλλάζουν το εισιτήριο της επιστροφής και να κάνουν κράτηση σε προηγούμενη πτήση την ίδια ημέρα, χωρίς χρέωση. Η δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίων αυτών των κατηγοριών ήταν ήδη διαθέσιμη, τώρα όμως οι επιβάτες δεν θα επιβαρύνονται οικονομικά, ακόμα κι αν η αρχικά επιλεγμένη κατηγορία θέσης δεν είναι πλέον διαθέσιμη.

Η αλλαγή της πτήσης δεν μπορεί να γίνει πριν από την ημέρα του ταξιδιού και είναι δυνατή μόνο εάν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στην Economy Class (στην περίπτωση εισιτηρίου Economy Flex) ή Business Class (για εισιτήρια flexible Business Class). Για τις πτήσεις με την Lufthansa, η δωρεάν αλλαγή πτήσης μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω της ιστοσελίδας LH.com ή κατά τη διάρκεια του online check-in ή μέσω της εφαρμογής Lufthansa Αpp ή στα γκισέ του check-in και τα εκδοτήρια εισιτηρίων στα αεροδρόμια. Για πτήσεις με την Austrian Airlines και την SWISS, η δωρεάν αλλαγή κράτησης μπορεί να γίνει μόνο στα σημεία του self – service check-in ή στα αντίστοιχα γκισέ.

Δεν είναι δυνατή η δωρεάν αλλαγή του εισιτηρίου για πτήσεις κοινού κωδικού ή στην περίπτωση που οι επιβάτες έχουν ήδη τσεκάρει τις αποσκευές τους ή έχουν αγοράσει πρόσθετες υπηρεσίες, π.χ. ειδικό μενού, αναβαθμισμένες ή εξειδικευμένες υπηρεσίες. Επίσης, το δρομολόγιο πρέπει να είναι ίδιο με εκείνο του εισιτηρίου που είχε αρχικά κρατηθεί.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024