Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΕνημέρωση της Ryanair για τις ακυρώσεις πτήσεων και την ακρίβεια των αφιξο-αναχωρήσεων
Αεροπορικές εταιρείες

Ενημέρωση της Ryanair για τις ακυρώσεις πτήσεων και την ακρίβεια των αφιξο-αναχωρήσεων

Έως την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου απαντήθηκαν πάνω από 305.000 αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών σχετικά με εναλλακτικά δρομολόγια και αποζημιώσεις (πάνω από 97% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις).

Η Ryanair ανακοίνωσε χθες, 25 Σεπτεμβρίου, τα τελευταία νέα σχετικά με τις ακυρώσεις των 2,100 από τις 103,000 πτήσεις της για το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο:

  • Οι 315.000 πελάτες έλαβαν ειδοποίηση μέσω email (Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου)
  • Έως την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου απαντήθηκαν πάνω από 305.000 αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών σχετικά με εναλλακτικά δρομολόγια και αποζημιώσεις (πάνω από 97% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις)
  • Το υπόλοιπο 3% των πελατών (λιγότερο από 10.000) θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη Ryanair
  • Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η Ryanair βελτίωσε την ακρίβεια στην ώρα άφιξης των πτήσεων της κατά 96%
  • Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, μόνο 3 από της 16.000 πτήσεις της Ryanair ακυρώθηκαν

Ακρίβεια αφίξεων – αναχωρήσεων και ακυρώσεις

Σεπτέμβριος

 

Στην ώρα τους

Ακυρώσεις ημερησίως

Τρίτη

19

92%

0

Τετάρτη

20

97%

0

Πέμπτη

21

96%

0

Παρασκευή

22

96%

0

Σάββατο

23

         100%

1 (κλείσιμο διαδρόμου)

Κυριακή

24

95%

2 (αλλαγή κατεύθυνσης λόγω καιρικών συνθηκών)

Δευτέρα

25

98%

Σύνολο

 

96%

 


Ο γενικός διεθυντής Marketing της Ryanair, Kenny Jacobs δήλωσε: “Ζητάμε και πάλι ειλικρινά συγνώμη από τους 315.000 πελάτες μας που η πτήση τους ακυρώθηκε μέσα στο διάστημα των τελευταίων 6 εβδομάδων τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Πάνω από το 97% των πελατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις έχουν εξυπηρετηθεί με εναλλακτικά δρομολόγια και αποζημιώσεις και ζητάμε από το υπόλοιπο 3% (λιγότερο από 10.000 πελάτες) να επικοινωνήσουν με τη Ryanair, ώστε να προχωρήσουν σε κράτηση εναλλακτικού δρομολογίου ή να ζητήσουν αποζημίωση.

Δεν έχουν ακυρωθεί περαιτέρω πτήσεις και η ακρίβεια αφίξεων και αναχωρήσεων έχει αυξηθεί στο 96%, ενώ συνεχίζουμε να εργαζόμαστε σκληρά για να λύσουμε το συγκεκριμένο λάθος οργάνωσης. Έχουμε προσλάβει επιπλέον προσωπικό εξυπηρέτησης πελατών το οποίο βοηθά όλους τους πελάτες που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις, καθώς προσπαθούμε να απαντήσουμε στα αιτήματά τους όσο πιο άμεσα μπορούμε και να λύσουμε όλα τα προβλήματα που δημιουργήσαμε, για τα οποία ζητούμε και πάλι ειλικρινά συγνώμη”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024