Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Τα αμερικανικά ξενοδοχεία προσθέτουν ηλεκτρονικές πληρωμές για εξυπηρέτηση των Κινέζων τουριστών

Θοδωρής Κουμέλης - 02 Οκτώβριος 2017, 15:13

Έρευνα από το σύνδεσμο Asia Pacific Travel Association προβλέπει ότι μέχρι το 2020, εκτός από το Μεξικό και τον Καναδά, οι περισσότεροι διεθνείς τουρίστες στις ΗΠΑ θα προέρχονται από την Κίνα.


Η κινεζική αγορά ηλεκτρονικών πληρωμών είναι τεράστια - και συνεχίζει να αυξάνεται συνεχώς. Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες “έπιασαν” την τάση αυτή, συνεργαζόμενεε με τις κινεζικές εταιρείες ηλεκτρονικών πληρωμών, ώστε να αποκτήσουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο της αυξανόμενης κινεζικής αγοράς εξερχόμενου τουρισμού.

Οι κορυφαίες υπηρεσίες ψηφιακών πληρωμών, Alipay της Alibaba και WeChat Pay της Tencent, διαχειρίστηκαν συνολικά 2,9 τρισ. δολ. το 2016, σύμφωνα με αναφορές της Better Than Cash Alliance του ΟΗΕ, πράγμα που σημαίνει αύξηση 20 φορές σε μόλις τέσσερα χρόνια.

Ταυτόχρονα, η κίνηση στον εξερχόμενο κινεζικό τουρισμο συνεχίζει να αυξάνεται σταδιακά. Οι Κινέζοι τουρίστες αναμένεται να πραγματοποιήσουν 150 εκατ. ταξίδια μόνο αυτόν το χρόνο και, κατά τα επόμενα πέντε χρόνια ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να υπερπηδήσει σε 700 εκατομμύρια. Έρευνα από το σύνδεσμο Asia Pacific Travel Association προβλέπει ότι μέχρι το 2020, εκτός από το Μεξικό και τον Καναδά, οι περισσότεροι διεθνείς τουρίστες στις ΗΠΑ θα προέρχονται από την Κίνα.

Η Marriott και η Alibaba ξεκίνησαν μια κοινή επιχείρηση τον περασμένο Αύγουστο, ώστε να ενσωματώσουν σε μία υπηρεσία τον προγραμματισμό, την κράτηση, την πληρωμή και τη διαχείριση ενός ταξιδιού για τους Κινέζους τουρίστες, και να προωθήσουν παράλληλα το εμπορικό σήμα της Marriott. Η Marriott σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τις ψηφιακές υπηρεσίες της Alipay για πληρωμές στα ξενοδοχεία πέρα από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού - ξεκινώντας με τις βασικές αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης.

Ο Αύγουστος σηματοδότησε επίσης την έναρξη του προγράμματος πιλοτικών ψηφιακών πληρωμών της Caesars Entertainment σε καταστήματα, σόου, και χώρους εστίασης και ψυχαγωγίας εντός ξενοδοχείων στο Las Vegas. Για να πραγματοποιήσουν μια αγορά, οι επισκέπτες σε αυτά πρέπει μόνο να έχουν μαζί τους στις κινητές συσκευές τους έναν QR κωδικό WeChat ή, στο μέλλον, Alipay, για να τον σκανάρει ο υπάλληλο της Caesars. Πρόκειται για την πρώτη ξενοδοχειακή εταιρεία στο las Vegas που προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top