Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤα αμερικανικά ξενοδοχεία προσθέτουν ηλεκτρονικές πληρωμές για εξυπηρέτηση των Κινέζων τουριστών
Ξενοδοχία

Τα αμερικανικά ξενοδοχεία προσθέτουν ηλεκτρονικές πληρωμές για εξυπηρέτηση των Κινέζων τουριστών

Έρευνα από το σύνδεσμο Asia Pacific Travel Association προβλέπει ότι μέχρι το 2020, εκτός από το Μεξικό και τον Καναδά, οι περισσότεροι διεθνείς τουρίστες στις ΗΠΑ θα προέρχονται από την Κίνα.

Η κινεζική αγορά ηλεκτρονικών πληρωμών είναι τεράστια – και συνεχίζει να αυξάνεται συνεχώς. Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες “έπιασαν” την τάση αυτή, συνεργαζόμενεε με τις κινεζικές εταιρείες ηλεκτρονικών πληρωμών, ώστε να αποκτήσουν ένα μεγαλύτερο μερίδιο της αυξανόμενης κινεζικής αγοράς εξερχόμενου τουρισμού.

Οι κορυφαίες υπηρεσίες ψηφιακών πληρωμών, Alipay της Alibaba και WeChat Pay της Tencent, διαχειρίστηκαν συνολικά 2,9 τρισ. δολ. το 2016, σύμφωνα με αναφορές της Better Than Cash Alliance του ΟΗΕ, πράγμα που σημαίνει αύξηση 20 φορές σε μόλις τέσσερα χρόνια.

Ταυτόχρονα, η κίνηση στον εξερχόμενο κινεζικό τουρισμο συνεχίζει να αυξάνεται σταδιακά. Οι Κινέζοι τουρίστες αναμένεται να πραγματοποιήσουν 150 εκατ. ταξίδια μόνο αυτόν το χρόνο και, κατά τα επόμενα πέντε χρόνια ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να υπερπηδήσει σε 700 εκατομμύρια. Έρευνα από το σύνδεσμο Asia Pacific Travel Association προβλέπει ότι μέχρι το 2020, εκτός από το Μεξικό και τον Καναδά, οι περισσότεροι διεθνείς τουρίστες στις ΗΠΑ θα προέρχονται από την Κίνα.

Η Marriott και η Alibaba ξεκίνησαν μια κοινή επιχείρηση τον περασμένο Αύγουστο, ώστε να ενσωματώσουν σε μία υπηρεσία τον προγραμματισμό, την κράτηση, την πληρωμή και τη διαχείριση ενός ταξιδιού για τους Κινέζους τουρίστες, και να προωθήσουν παράλληλα το εμπορικό σήμα της Marriott. Η Marriott σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει τις ψηφιακές υπηρεσίες της Alipay για πληρωμές στα ξενοδοχεία πέρα από την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού – ξεκινώντας με τις βασικές αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης.

Ο Αύγουστος σηματοδότησε επίσης την έναρξη του προγράμματος πιλοτικών ψηφιακών πληρωμών της Caesars Entertainment σε καταστήματα, σόου, και χώρους εστίασης και ψυχαγωγίας εντός ξενοδοχείων στο Las Vegas. Για να πραγματοποιήσουν μια αγορά, οι επισκέπτες σε αυτά πρέπει μόνο να έχουν μαζί τους στις κινητές συσκευές τους έναν QR κωδικό WeChat ή, στο μέλλον, Alipay, για να τον σκανάρει ο υπάλληλο της Caesars. Πρόκειται για την πρώτη ξενοδοχειακή εταιρεία στο las Vegas που προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024