Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΝέα ανακοίνωση της Ryanair για τις ακυρώσεις πτήσεων και την ακρίβεια αφίξοαναχωρήσεων
Αεροπορικές εταιρείες

Νέα ανακοίνωση της Ryanair για τις ακυρώσεις πτήσεων και την ακρίβεια αφίξοαναχωρήσεων

Πάνω από 300.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 75% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί, το οποίο αναμένουμε να φτάσει στο 90% των επιβατών (πάνω από 360.000).

Η Ryanair, ανακοίνωσε χθες, 2 Οκτωβρίου, τα τελευταία νέα σχετικά με τις ακυρώσεις των 20,000 από τις 800,000 πτήσεις της μεταξύ Σεπτεμβρίου και Μαρτίου:

Σχετικά με τις ακυρώσεις που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου:

  • Οι 315.000 επιβάτες της ειδοποιήθηκαν μέσω email
  • Πάνω από 308.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 98% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί
  • Το υπόλοιπο 2% των επιβατών (λιγότερο απο 7.000) θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη Ryanair

Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου:

  • Οι 400.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email
  • Πάνω από 300.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (πάνω από το 75% των επιβατών που έχουν επηρεαστεί από τις ακυρώσεις) έχουν πραγματοποιηθεί, το οποίο αναμένουμε να φτάσει στο 90% των επιβατών (πάνω από 360.000)
  • Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η Ryanair βελτίωσε την ακρίβεια στην ώρα άφιξης και αναχώρησης των πτήσεών της κατά 97%
  • Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, μόνο 2 από της 16.000 πτήσεις της Ryanair ακυρώθηκαν

Ακρίβεια Αφίξεων και Αναχωρήσων και Ακυρώσεις

 

 

Στην ώρα τους

Ακυρώσεις ημερησίως

Δευτέρα

25

98%

0

Τρίτη

26

96%

0

Τετάρτη

27

97%

2

Πέμπτη

28

           99%

0

Παρασκευή

29

96%

0

Σάββατο

30

98%

0

Κυριακή

1

97%

0

Μέσος Όρος

 

97%

 

       

Λόγω απεργίας της εταιρείας επίγειας εξυπηρέτησης στην Ιταλία, η εταιρεία έπρεπε να ακυρώσει 21 πτήσεις από/προς Πίζα (2 Οκτωβρίου), με την Easyjet, την Alitalia και άλλες αεροπορικές εταιρείες. Όλοι οι επιβάτες που έχουν επηρεαστεί έχουν ειδοποιηθεί μέσω email και γραπτού μηνύματος με τις εξής επιλογές: πλήρη επιστροφή χρημάτων, δωρεάν μεταφορά στην επόμενη διαθέσιμη πτήση ή σε εναλλακτικό δρομολόγιο. Η Ryanair ειλικρινά ζητά συγνώμη από όλους τους επιβάτες που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις λόγω απεργιών, οι οποίες ήταν πέραν του ελεγχού της.
 
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε: “Ζητάμε και πάλι ειλικρινά συγνώμη από τους 315,000 επιβάτες μας που η αρχική τους πτήση ακυρώθηκε μέσα στο διάστημα των τελευταίων 6 εβδομάδων το Σεπτέμβιο και τον Οκτώβριο. Πάνω από το 98% των επιβατών έχουν εξυπηρετηθεί με εναλλακτικές πτήσεις ή επιστροφή χρημάτων και ζητάμε εκ νέου από το υπόλοιπο 2% (λιγότερο από 7.000 πελάτες) να επικοινωνήσει με τη Ryanair ώστε να προχωρήσει σε νέα κράτηση  ή να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Ζητάμε επίσης συγνώμη από τους 400,000 επιβάτες μας που επηρεάστηκαν από τις αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα. Έχουμε επικοινωνήσει με όλους τους επιβάτες και μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από το 90% των αναδρομολογίσεων και των επιστροφών χρημάτων.

Οι αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα θα εξασφαλίσουν ότι δε θα υπάρξουν περαιτέρω ακυρώσεις για λόγους προγραμματισμού και η ακρίβεια αφίξεων και αναχωρήσεων αυτήν την εβδομάδα αυξήθηκε στο 97%. Η ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών μας είναι δίπλα στους επιβάτες που έχουν επηρεαστεί για να απαντήσουν στα ερωτήματα τους, ενώ προσπαθούμε να λύσουμε όλα τα προβλήματα που έχουμε δημιουργήσει, για τα οποία ζητάμε και πάλι συγνώμη”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024