Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΟλική επαναφορά της γερμανικής τουριστικής αγοράς για την Ανατολική Χαλκιδική
Προώθηση προορισμού

Ολική επαναφορά της γερμανικής τουριστικής αγοράς για την Ανατολική Χαλκιδική

Ισχυροί Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες ακολούθησαν μακεδονικές διαδρομές, μέσω μιας οινικής περιήγησης. Ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού εφαρμόζει 7ετές πρόγραμμα θεματικής προώθησης του προορισμού στη γερμανική τουριστική αγορά.

Περιήγηση πολιτισμού και ιστορίας, η οποία ολοκληρώθηκε μέσω οινικής διαδρομής – παραπομπής σε αρχαιοελληνικές γαστρονομικές και οινικές συνήθειες, πραγματοποίησαν από τις 27 Σεπτεμβρίου εώς και την 1η Οκτωβρίου εκπρόσωποι σημαντικών γερμανικών γραφείων πολιτιστικού τουρισμού. Η περιπλάνηση ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη των Μακεδόνων, συνέχισε ακολουθώντας τα “αριστοτελικά βήματα” και τους μύθους της αρχαίας Αμφίπολης και κατέληξε στον Ιερό Άθωνα με την ιδιαίτερη γαστρονομική και οινική ιστορία.


Ακολουθώντας τα βήματα του Αριστοτέλη.

“Στην ουσία, αναφερόμαστε σε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι ποιότητας και καινοτομίας, το οποίο απέχει από τα συνηθισμένα και προωθεί εναλλακτικές μορφές τουρισμού – αυτές που συμβάλλουν στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους αποδέκτες – συντελεστές της πρωτοβουλίας” ανέφερε σε δήλωσή του ο πρόεδρος Δ.Σ. του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού, κ. Γιάννης Γερούκης.

Πράγματι, η περιήγηση δομήθηκε από τον Προαθωνικό Οργανισμό Τουρισμού, την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης και το Δήμο Αμφίπολης. Στην οργανωτική όμως παλέτα συμπεριλήφθηκαν το Γραφείο ΕΟΤ Γερμανίας, η Aegean Airlines και πάνω από 25 τοπικές κλαδικές επιχειρήσεις.


Θεματική ενημέρωση στην Αμφίπολη.

Η ολική επαναφορά της γερμανικής τουριστικής αγοράς αποτελεί γεγονός για την Ανατολική Χαλκιδική, επιχειρήσεις της οποίας πέτυχαν φέτος πολύ σημαντικά συμβόλαια συνεργασίας με Γερμανούς Tour Operators, η ισχύς των οποίων ξεκινά από την επόμενη τουριστική περίοδο. Παράλληλα, μικρότερα γερμανικά τουριστικά γραφεία αυξάνουν σταθερά τη διοχέτευση Γερμανών επισκεπτών στην περιοχή, ενώ πολύ σημαντικό είναι το πρόγραμμα οινικού τουρισμού, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο από το Vino Travel. Τη συνολική και μετρήσιμη επιτυχία πιστώνεται εκ νέου ο Προαθωνικός Οργανισμός Τουρισμού, ο οποίος εφαρμόζει 7ετές πρόγραμμα θεματικής προώθησης του προορισμού στη γερμανική τουριστική αγορά, χαρακτηριζόμενο από συνέπεια, βαρύτητα και προπαντός συγκεκριμένη στόχευση.


Δοκιμές αθωνικών οίνων στο εστιατόριο “Lemoniadis”.


Η ωρίμανση των συνθηκών ανάβει το “πράσινο φως” στο φορέα, προκειμένου αυτός να διευρύνει την απευθυνόμενη στην εν λόγω αγορά προωθητική δραστηριότητα. Κάτω από αυτό το πρίσμα, το πλάνο προώθησης του 2018 προβλέπει πραγματοποίηση σειράς παρουσιάσεων του ολοκληρωμένου πακέτου θαλάσσιου τουρισμού σε επιλεγμένες πόλεις της Γερμανίας, αρχής γενομένης από το Αμβούργο. Ειδική θα είναι και η παρουσίαση του νέου δικτύου “αριστοτελικών διαδρομών”, οι οποίες συνδέουν 6 αριστοτελικές κοινότητες τη μια με την άλλη και αναμένεται να προκαλέσει το ενδιαφέρον των Γερμανών περιπατητών -και όχι μόνο.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024