Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προβολή προορισμού

Επικοινωνιακά σύγχρονη η νέα τουριστική 'ταυτότητα' της ΠΔΕ

Βίκυ Καραντζαβέλου - 04 Οκτώβριος 2017, 15:19

Με κεντρικό σύνθημα 'Be Inspired' η Δυτική Ελλάδα αποκτά νέα, ανταγωνιστική ταυτότητα, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και προκαλώντας τον επισκέπτη να εμπνευστεί και να εξερευνήσει, αποκομίζοντας μια 'συλλογή εμπειριών'.


Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος διαθέτει πλέον ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό με τα πιο σύγχρονα μέσα για την τουριστικής της προβολής. Το σύνολο των δράσεων παρουσιάστηκε χθες, Τρίτη 3 Οκτωβρίου, στη συνεδριακή αίθουσα του Αρχαιολογικού Μουσείου της Πάτρας.

Ένας πολύγλωσσος ιστότοπος, ένα 12σελιδο έντυπο σε πέντε γλώσσες, μία ταινία για τη Δυτική Ελλάδα, τρία βίντεο – ένα για κάθε περιφερειακή ενότητα- και 14 ακόμη μικρότερα για κάθε προορισμό και εμπειρία είναι ορισμένα από τα σύγχρονα εργαλεία που διαθέτει πλέον η Δυτική Ελλάδα στο ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο εργαλείων επικοινωνίας και μάρκετινγκ.

Πρόκειται για το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), που μετά από διαβούλευση και καταγραφή προτάσεων με τους κατά τόπους φορείς, κατέληξαν σε μια ολιστική προσέγγιση του τουριστικού προϊόντος.



Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας μπορεί να αποτελέσει έναν διακεκριμένο προορισμό και μια ξεχωριστή εμπειρία για τον επισκέπτη. Και όλοι μαζί – Δημόσιος Τομέας, Ιδιωτικός Τομέας και Κοινωνία των Πολιτών – μπορούμε να αναδείξουμε και να προβάλουμε τα μοναδικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της περιοχής μας, βάσει των σύγχρονων αναγκών των ταξιδιωτών και των διεθνών τάσεων, με σεβασμό στο περιβάλλον, τον πολιτισμό και την παράδοση του τόπου, διατηρώντας σε υψηλό επίπεδο τις αξίες της φιλοξενίας και της προσφερόμενης αυθεντικής εμπειρίας” τόνισε ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας κ. Απόστολος Κατσιφάρας στον χαιρετισμό του.

Επισήμανε  ακόμη ότι “η διαμόρφωση ενός τέτοιου τουριστικού προϊόντος για τη Δυτική Ελλάδα μπορεί να δημιουργήσει ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις και τους παραγωγούς προϊόντων και υπηρεσιών, να προσελκύσει νέες επενδύσεις, να αυξήσει την ανταγωνιστικότητα της περιοχής μας, να επιμηκύνει την τουριστική περίοδο, να δημιουργήσει θέσεις εργασίας και να εξασφαλίσει βιώσιμη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη”.

Στην αξία των συνεργειών και της συνεργατικότητας, με στόχο η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος να γίνει διακριτός τουριστικός οδηγός,  εστίασε στην τοποθέτησή του ο αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής  Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας κ. Κώστας Καρπέτας, καταθέτοντας την ικανοποίησή του για τη συμμετοχή των τοπικών παραγόντων στο συντονισμό δράσεων. Ιδιαίτερη αναφορά ο κ. Καρπέτας έκανε στα φετινά στοιχεία από τα οποία καταδεικνύεται άνοδος της επισκεψιμότητας στις “πύλες” της Δυτικής Ελλάδας. Ειδικότερα, στο Λιμάνι της Πάτρας  καταγράφηκε αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 12%, στο αεροδρόμιο του Ακτίου 21,2% , 13% στο αεροδρόμιο Αράξου και 15% στο λιμάνι του Κατακόλου. “Όλα αυτά τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό για να χτίσουμε ένα σταθερό ρεύμα για την περιοχή μας με την προϋπόθεση πάντα της συνεργασίας και της συνεννόησης, προκειμένου να ενώσουμε τις αστείρευτες δυνάμεις του τόπου μας” ανέφερε.

Εκ μέρους του ΣΕΤΕ, το μέλος του ΔΣ κα Αγάπη Σμπώκου παρέπεμψε στην εξαιρετική συνεργασία που είχε ο ΣΕΤΕ με τουριστικούς, επαγγελματικούς και τοπικούς παράγοντες της περιοχής, προκειμένου να καταγραφούν οι ανάγκες, αλλά και οι ιδιαιτερότητες της κάθε περιφερειακής ενότητας. Περιέγραψε “άρτια δομημένο και σύγχρονο το σχέδιο για την τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδας”, τονίζοντας ότι η υλοποίηση του αποτέλεσε σημαντική πρόκληση και για τον ΣΕΤΕ.



Τα βήματα που ακολουθήθηκαν μέχρι και το τελικό προϊόν παρουσίασε ο κ. Ιωσήφ Πάρσαλης, σύμβουλος του ΣΕΤΕ, χαρακτηρίζοντας τον νέο τουριστικό ισότοπο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ως τον καλύτερο που έχει διαμορφωθεί ως σήμερα στη χώρα, σε επίπεδο Περιφερειών. “Ουσιαστικά πρόκειται για τρία σάιτ σε ένα” παρατήρησε, αποσαφηνίζοντας ότι κάθε περιφερειακή ενότητα (Αχαϊα, Ηλεία, Αιτωλοακαρνανία) προβάλει τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα. “Δεν ισοπεδώνει, αλλά αναδεικνύει τους προορισμούς”, τόνισε χαρακτηριστικά.

Επίσης, ο κ. Πάρσαλης παρέθεσε ενδιαφέροντα, αναλυτικά στοιχεία για την απήχηση που έχει η καμπάνια της τουριστικής ταυτότητας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος. Σύμφωνα με αυτά, η Δυτική Ελλάδα έχει αποκτήσει 29.000 φίλους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δεδομένου ότι η καμπάνια προώθησης της περιοχής “τρέχει” σε Facebook, Instagram και Youtube, κυκλοφορώντας σε 2 εκατ. αποδέκτες. Περίπου 100.000 χρήστες αντέδρασαν στην ανάρτηση με σχόλιο ή “like”, ενώ καταγράφηκαν ήδη 660.000 θεάσεις των βίντεο της Περιφέρειας. “Το νούμερο που αφορά τις προβολές των βίντεο είναι πολύ ψηλά. Το περιμέναμε αργότερα, το γεγονός ότι ήδη έχει τόσο σημαντική απήχηση, δείχνει και τη δυναμική”, σχολίασε ο κ. Πάρσαλης.

Στη συνέχεια, ο  ίδιος αναφέρθηκε στην εκπόνηση στρατηγικής και σχεδιασμού ενεργειών συμμετοχής σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και ταξιδιών εξοικείωσης – φιλοξενίας επαγγελματιών του τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό, διοργανώθηκαν ταξίδια γνωριμίας – φιλοξενίας με τη συμμετοχή εκπροσώπων ΜΜΕ της Γερμανίας, της Ισπανίας και της Βρετανίας. Τα αποτελέσματα αυτών των δράσεων, μεταξύ άλλων ήταν:

  • Αναπαράχθηκε σε 70 τοπικές εφημερίδες της Γερμανίας, με συνολική κυκλοφορία  882.530 φύλλα, άρθρο που περιγράφει το φυσικό, ειδυλλιακό τοπίο της Δυτικής Ελλάδας
  • Βρετανικό ταξιδιωτικό blog εστίασε σε Ναύπακτο και Μεσολόγγι
  • Φωτογράφηση μόδας για γερμανικό περιοδικό και blog σε Αγρίνιο, Μεσολόγγι και Ναύπακτο
  • Ισπανικές εφημερίδες κάλυψαν εκδηλώσεις της επετείου από την αναπαράσταση από τη Ναυμαχία της Ναυπάκτου.  

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους επιμελητηριακοί παράγοντες, επαγγελματίες του τουριστικού και ξενοδοχειακού τομέα, εκπρόσωποι παραγωγικών τάξεων κ.ά.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top