Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουρισμός και επιχειρηματικότητα

5ο Travel Trade Athens: Πάνω από 3.000 συναντήσεις για συμφωνίες με προορισμό την Αθήνα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 05 Οκτώβριος 2017, 09:29

Η φετινή διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε με φόντο τον αριθμό ρεκόρ των 5 εκατ. τουριστών που επισκέπτονται το 2017 την Αθήνα, επισφραγίσθηκε με το μνημόνιο συνεργασίας για τη στήριξη του θεσμού του Travel Trade Athens, που υπογράφτηκε μεταξύ του δημάρχου Αθηναίων, του αντιπρόεδρου της Αμερικανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων, Robert Duglin, και του προέδρου της HATTA.


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 5ο Travel Trade Athens του Δήμου Αθηναίων, θεσμός πλέον για την τουριστική προβολή της Αθήνας. Πραγματοποιήθηκαν 3.000 συναντήσεις μεταξύ Ελλήνων και ξένων παραγόντων της τουριστικής βιομηχανίας, με στόχο την προώθηση της Αθήνας ως αυτόνομου τουριστικού προορισμού.



Με 3.000 συναντήσεις μεταξύ 100 ξένων αγοραστών (hosted buyers) και 140 ελλήνων επαγγελματιών του τουρισμού, τo Travel Trade Athens 2017 διοργανώθηκε τη Δευτέρα 2 και Τρίτη 3 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία,  από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), μέσω του Athens Convention and Visitors Bureau (ACVB) και σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (European Tour Operators Association-ETOA).

Ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης παρουσίασε το βραβείο, που απέσπασε, την Παρασκευή, η πόλη της Αθήνας, στο Λονδίνο, ως Πολιτιστικός Προορισμός 2017.  


Η φετινή διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε με φόντο τον αριθμό ρεκόρ των 5 εκατ. τουριστών που επισκέπτονται το 2017 την Αθήνα, επισφραγίσθηκε με το μνημόνιο συνεργασίας για τη στήριξη του θεσμού του Travel Trade Athens, που υπογράφηκε μεταξύ του δημάρχου Αθηναίων, του αντιπρόεδρου της Αμερικανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων ASTA - American Society of Travel Agents Robert Duglin και του προέδρου της HATTA, κ. Λύσανδρου Τσιλίδη.

“Η Αθήνα τα τελευταία χρόνια απογειώνεται τουριστικά. Αξιοποιούμε την ιστορία της αλλά και τον δυναμισμό της στον πολιτισμό και την αναδεικνύουμε σε κορυφαίο τουριστικό προορισμό. Κάθε 40 νέοι τουρίστες που φτάνουν στην Αθήνα, στηρίζουν μία θέση εργασίας” τόνισε ο κ. Καμίνης, κατά τη συνέντευξη τύπου, ανακοινώνοντας επισήμως τη μεγάλη διάκριση που κατέκτησε η Αθήνα, ως Πολιτιστικός Προορισμός για το 2017. “Θα φτάσουμε φέτος τον αριθμό ρεκόρ των 5 εκατομμυρίων επισκεπτών. Αισθάνομαι ότι η προσπάθειά μας πιάνει τόπο, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με την Aegean και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών θα συνεχίσουμε με προσήλωση να προβάλουμε την Αθήνα ως αυτόνομο ταξιδιωτικό προορισμό” υπογράμμισε ο κ. Καμίνης.


Η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών με τον δήμαρχο Αθηναίων, κ. Γιώργο Καμίνη και τον κ. Ευτύχιο Βασιλάκη, αντιπρόεδρο της Aegean.


Ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, αντιπρόεδρος της Aegean δήλωσε: “Πολλά χρόνια κάνουμε προσπάθειες μαζί για να προβάλουμε την Αθήνα. Το ευχάριστο και το πιο νέο, είναι ότι τα τελευταία χρόνια η προσπάθεια αυτή γίνεται και με τον Δήμο και με το αεροδρόμιο και προσπαθούμε να ανοίξουμε όλη αυτήν τη σύμπραξη, για να μπορέσουμε περισσότεροι φορείς και οικονομικά και αν θέλετε, με τις ενέργειες και τις δυνατότητές μας να στηρίξουμε αυτή  τη δυναμική. Έχουμε υποχρέωση να στηρίξουμε αυτή τη δυναμική. Το κέντρο έχει ήδη αλλάξει σημαντικά εικόνα και πρέπει να το ενισχύσουμε. Σαν αεροπορική εταιρία, η βασική μας δουλειά είναι να προσθέτουμε προορισμούς και χωρητικότητα στην Αθήνα. Αυτό το έχουμε κάνει με πίστη και με συνέπεια τα τελευταία χρόνια. Θα συνεχίσουμε να το κάνουμε και τα επόμενα χρόνια. Θα δείτε σύντομα και τις ανακοινώσεις μας, αλλά φυσικά και να αναπτύσσουμε αυτή τη σύμπραξη με το Δήμο και τους υπόλοιπους φορείς, με μεγαλύτερα ποσά, με πιο μεγάλη εμπειρία από την προηγούμενη χρονιά, για να έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα”.

“Η συνεργασία και οι συμπράξεις είναι εγγεγραμμένες στο DNA του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, καθώς το αεροδρόμιο αποτελεί μια ιδιαίτερα επιτυχημένη σύμπραξη του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα. Έτσι λοιπόν είναι και στη φύση μας και στη βούλησή μας να συνεχίσουμε να επενδύουμε σε συνέργειες και σε στρατηγικές συμμαχίες για την περαιτέρω ανάδειξη και προώθηση του προορισμού Αθήνα”, ανέφερε η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Κωνσταντίνος Τσέγας ανέφερε ότι έχει εμπεδωθεί στη συνείδηση του ταξιδιωτικού κοινού ότι η Αθήνα είναι μία σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη με ιδιαίτερο ιστορικό, πολιτιστικό και ευρύτερο ενδιαφέρον, την οποία αξίζει κανείς να επισκεφθεί.

Ο κ. Νίκος Καμπανόπουλος, γενικός διευθυντής της VISA Europe, Greece, Cyprus και Bulgaria, δήλωσε: “Συνεχίζουμε για δεύτερη χρονιά την υποστήριξή μας στην πρωτοβουλία του δήμου Αθηναίων, γιατί η πόλη μας δεν είναι απλώς ένας προορισμός. Είναι κεντρικός πυλώνας για την εικόνα της χώρας, ενώ για πολλούς πολίτες του κόσμου είναι όνειρο να την επισκεφθούν και να ζήσουν την ιστορία της αλλά και τη σύγχρονη ζωή της”.

Ο αντιπρόεδρος της ASTA (Συνδέσμου των Αμερικανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων), Robert Duglin,  αφού συνεχάρη το δήμαρχο Αθηναίων για το γεγονός ότι η Αθήνα είναι μια πόλη “ζωντανή” και εξέφρασε την ικανοποίησή του για το μνημόνιο συνεργασίας που υπεγράφη ανάμεσα στην ΗΑΤΤΑ και τον Δήμο της Αθήνας για την προώθηση του τουρισμού στην Αθήνα. Όπως δήλωσε, “τον Απρίλιο του 2018, στο ετήσιο συνέδριο που θα γίνει εδώ Destination Expo ελπίζουμε να συστήσουμε την Αθήνα σε περισσότερους από 500 πωλητές του τουριστικού προϊόντος”.

“Με δεδομένο το κύριο χαρακτηριστικό που είναι η αγαστή συνεργασία των φορέων, για άλλη μια φορά αποδείχθηκε ότι μόνο επιτυχίες μπορούν να φέρουν διοργανώσεις όπως το Travel Trade Athens”, ανέφερε ο κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος του Συνδέσμου των Ελληνικών Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ).

“Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που μετά από 5 χρόνια το Travel Trade Athens συνεχίζει ακόμα και σήμερα να βελτιώνει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, εξασφαλίζοντας αξιόλογους αγοραστές (buyers) που έρχονται από περισσότερες από 25 χώρες”, ανέφερε ο κ. Αλέξης Γαληνός, διευθύνων σύμβουλος της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του Δήμου Αθηναίων.


Από αριστερά, ο πρόεδρος της HATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδη, ο  δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης και ο αντιπρόεδρος της Αμερικανικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων ASTA - American Society of Travel Agents, Robert Duglin.


Tο 5ο Travel Trade Athens διοργανώθηκε, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, με την υποστήριξη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού (ΓΕΠΟΕΤ) και της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ).

Οι συναντήσεις έγιναν σε δύο ημέρες ώστε οι φιλοξενούμενοι να απολαύσουν το πλούσιο πρόγραμμα περιηγήσεων και επισκέψεων σε πολλά από τα καινούρια σημεία ενδιαφέροντος της Αθήνας.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε και φέτος στο σκέλος που αφορά στην αγορά συνεδρίων, εταιρικών συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων (MICE). Προς αυτή την κατεύθυνση, πέραν του ειδικού προγράμματος, η ΕΑΤΑ και το ACVB συνεργάστηκαν με την Conference & Travel Publications (CAT), καθώς και με το Δίκτυο Πολιτισμού του Δήμου Αθηναίων (ACN), την FED HATTA και τον IGLTA (International Gay and Lesbian Association), ώστε να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η ποιότητα των ξένων συμμετεχόντων όσον αφορά στη γεωγραφική κάλυψη και τις θεματικές αγορές ειδικού ενδιαφέροντος.

Μεγάλοι χορηγοί της φετινής διοργάνωσης είναι ως Diamond sponsors: η Aegean, ο ΕΟΤ, η VISA και ως Platinum Sponsors: o Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η Περιφέρεια Αττικής.  

Επίσης τη φετινή διοργάνωση υποστήριξαν: τα ελληνικά προϊόντα Yoleni’s, oι εταιρείες Metaxa, VIP Parties και τα Οινοποιεία Κτήμα Βασιλείου.

Χορηγοί ταξιδιών εξοικείωσης ήταν οι: Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, The Margi, Discover Greek Culture, Hard Rock Café, Clio Muse, Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών, Amphitrion Group, και Key Tours.
 
Το εκτελεστικό μέρος της διοργάνωσης είχε αναλάβει η εταιρεία Frei.
 
Χορηγοί Επικοινωνίας ήταν: Αθήνα 9,84, epixeiro.gr, GTP, Travel Daily News, travelling.gr, Tornos News, Tourism Press, Travel Trade Publications, Conventa, HQ The Association Magazine, MICE and more, MICE AND TOURISM around the world.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top