Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςΣτόχος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής η προβολή στη Γερμανία του περιπατητικού τουρισμού
Εναλλακτικός τουρισμός

Στόχος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής η προβολή στη Γερμανία του περιπατητικού τουρισμού

Οι Γερμανοί ξοδεύουν σχεδόν 8 δισ. ευρώ ετησίως για εναλλακτικές μορφές τουρισμού σύμφωνα με τον Γερμανικό Οργανισμό Hiking.

Καλεσμένος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής βρέθηκε για 3 μέρες, ο υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Οργανισμού στη γερμανική αγορά, Karsten Voss. Έπειτα από μία καλή τουριστική χρονιά, όπου σημειώθηκε μία αύξηση της τάξης 7-8% από τη γερμανική αγορά, Ο ΤΟΧ φιλοξένησε τον κ. Voss στη Χαλκιδική στις 25-27 Σεπτεμβρίου, ο οποίος επισκέφθηκε εκ νέου πολλές περιοχές του νομού, συνομίλησε με τους επιχειρηματίες του τουρισμού και ενημερώθηκε για τις καινούριες επενδύσεις που θα υλοποιηθούν τα επόμενα χρόνια.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του είχε την ευκαιρία να μεταφέρει στους επιχειρηματίες και τους φορείς του νομού, τα τελευταία νέα από τη γερμανική αγορά που θέλουν τη Χαλκιδική έναν από τους πιο αναπτυσσόμενους προορισμούς στην Ελλάδα με 2ψήφιο αριθμό αύξησης σύμφωνα με τους μεγαλύτερους γερμανικούς ΤΟs (Der Touristic, Schauinsland, Alltours). Αυτό είναι αποτέλεσμα 3 κυρίως παραγόντων: της στρατηγικής που έχει αναπτύξει ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής τα τελευταία 4 χρόνια μέσα από συντονισμένες δράσεις (συμμετοχή σε πάνω από 70 workshop, roadshows, εκθέσεις ετησίως σε όλη τη Γερμανία, φιλοξενία γερμανικών δημοσιογραφικών αποστολών, κοινές καμπάνιες με μεγάλους γερμανικούς ΤΟ, ψηφιακές καμπάνιες εστιασμένες στη γερμανική αγορά μέσω των κοινωνικών δικτύων του Οργανισμού, αλλά και μέσω των καναλιών της DiscoverGreece), της αναβάθμισης των εγκαταστάσεων και των υπηρεσιών των τουριστικών επιχειρήσεων της Χαλκιδικής και της ασφάλειας που προσφέρει ο προορισμός.

Ο στόχος του Οργανισμού -για την επόμενη 4ετία- είναι η συνέχιση της αύξησης επισκεπτών από τη Γερμανία και η προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού κυρίως του περιπατητικού τουρισμού (οι Γερμανοί ξοδεύουν σχεδόν 8 δισ. ευρώ ετησίως για εναλλακτικές μορφές τουρισμού σύμφωνα με τον Γερμανικό Οργανισμό Hiking), η οποία θα επιφέρει και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Για το λόγο αυτό, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής συνεχίζει τις προσπάθειες σχεδιασμού ενός δικτύου περιπατητικών διαδρομών με σεβασμό στο περιβάλλον και την πολιτιστική/ιστορική κληρονομιά του τόπου με σκοπό την πιστοποίηση τους από το Ευρωπαϊκό πρότυπο Leading Trails και το 2018, θα αποτελέσει την αρχή για τη νέα στρατηγική τοποθέτηση της Χαλκιδικής ως περιπατητικού προορισμού.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024