Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Η Star Alliance ανακοίνωσε τους 21 νικητές του διαγωνισμού με αφορμή της 20ή της επέτειο

Άγγελος Ρεστάνης - 06 Οκτώβριος 2017, 12:01

Ο διαγωνισμός διεξήχθη από τις 14 Μαΐου του 2017, ημερομηνία της 20ής επετείου της Συμμαχίας, έως τις 31 Ιουλίου του 2017 και βασίστηκε στη θεματική της 20ης επετείου, που αφορούσε τη 'σύνδεση ανθρώπων και πολιτισμών' (Connecting People and Cultures).


Με αφορμή τον εορτασμό της 20ης επετείου της, η Star Alliance πραγματοποίησε έναν online διαγωνισμό, στον οποίο 21 νικητές, ένας από κάθε Πρόγραμμα Τακτικών Επιβατών (FFP = Frequent Flyers Program) της Συμμαχίας, κέρδισαν από ένα εκατομμύριο μίλια συχνών πτήσεων ή κάποιο αντίστοιχο έπαθλο, το οποίο πιστώθηκε στον λογαριασμό FFP της επιλογής τους.

Μία ανεξάρτητη επιτροπή επέλεξε τους νικητές μέσα από έναν μεγάλο αριθμό συμμετοχών υψηλού επιπέδου, οι οποίες περιλάμβαναν πολιτιστικές εμπειρίες από ολόκληρο τον κόσμο -από το Grand Kanyon των ΗΠΑ, μέχρι τους αρχαίους πολιτισμούς της Νότιας Αμερικής, και από διάφορες πόλεις της Ευρώπης μέχρι τους μοναδικούς πολιτισμούς της Αφρικής και την ποικιλόμορφη ζωντάνια της Ασίας και του Νότιου Ειρηνικού.

Ο διαγωνισμός διεξήχθη από τις 14 Μαΐου του 2017, ημερομηνία της 20ής επετείου της Συμμαχίας, έως τις 31 Ιουλίου του 2017. Βασίστηκε στη θεματική της 20ης επετείου, που αφορούσε τη “σύνδεση ανθρώπων και πολιτισμών” (Connecting People and Cultures). Προκειμένου να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό, ζητήθηκε από τους συμμετέχοντες να ανεβάσουν μία εικόνα προφίλ, ή selfie, του εαυτού τους, μαζί με μία φωτογραφία της αγαπημένης τους πολιτιστικής εμπειρίας. Στη συνέχεια, η ενσωματωμένη φωτογραφική εφαρμογή συνδύασε τις δύο εικόνες που ανέβασαν, δημιουργώντας μία νέα συγχωνευμένη εικόνα, η οποία χρησιμοποιήθηκε για τον διαγωνισμό. Τέλος, οι συμμετέχοντες συμπλήρωσαν μία σύντομη περιγραφή της πολιτιστικής εμπειρίας και των μοναδικών της χαρακτηριστικών. Η επιτροπή έκρινε την κάθε τελική φωτογραφία, σε συνδυασμό με το συνοδευόμενο κείμενό της, προκειμένου να αποφασίσει τους νικητές.  

Όλες οι συμμετοχές έχουν αναρτηθεί σε ειδικό χάρτη στην ιστοσελίδα της Star Alliance. Αυτός ο χάρτης, σχετίζεται άμεσα με τη θεματική του διαγωνισμού και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλους επιβάτες, προκειμένου να αντλήσουν έμπνευση από τις πολιτιστικές εμπειρίες που μοιράστηκαν οι διαγωνιζόμενοι.

Κάθε μία από τις 28 αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance έκανε τη δική της πολιτιστική πρόταση, επιλέγοντας κάποιον από τους προορισμούς της. Οι πολιτιστικές εμπειρίες που προτάθηκαν, κυμάνθηκαν από τη ζωγραφική πλακιδίων στην Πορτογαλία και τη σπιτική μαγειρική στη Σεντζέν της Κίνας, μέχρι τη συνάντηση με τους ντόπιους στη Μπογκοτά, οι οποίοι μετατρέπουν τις κεντρικές αρτηρίες της πόλης σε ποδηλατοδρόμους τις Κυριακές.

Οι πέντε ιδρυτικές εταιρείες της Συμμαχίας –Air Canada, Lufthansa, Scandinavian Airlines, THAI και United– έκαναν ένα βήμα παραπέρα, προσκαλώντας τον Travel Nomad του National Geographic, Robert Reid, να εξετάσει προσωπικά τις συστάσεις τους. Οι εμπειρίες του καταγράφηκαν σε μία μίνι σειρά ντοκιμαντέρ, αποτελούμενη από πέντε σύντομα βίντεο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top