Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος, 400.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email, ενώ πάνω από 360.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (90% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί.
Η Ryanair ανακοίνωσε τα τελευταία νέα σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος των 18.000 από τις 800.000 πτήσεις της μεταξύ Νοεμβρίου και Μαρτίου:
Σχετικά με τις ακυρώσεις Σεπτεμβρίου / Οκτωβρίου (που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου):
- 315.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email
- Πάνω από 311.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (99% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί
- Οι υπόλοιποι 4.000 επιβάτες (1%) θα πρέπει να επικοινωνήσούν με τη Ryanair
Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος (που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου):
- 400.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email
- Πάνω από 360.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (90% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί
- Αναμένεται να φτάσει σε πάνω από 95% (πάνω από 380,000) αυτήν την εβδομάδα
- Οι υπόλοιποι 20.000 επιβάτες (5%) θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τη Ryanair
Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η ακρίβεια στην ώρα άφιξης και αναχώρησης των πτήσεών της Ryanair έχει παραμείνει στο 97%. Από τις 15.000 πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, μόνο 23 (21 λόγω της απεργίας της εταιρίας επίγειας εξυπηρέτησης στην Πίζα) ακυρώθηκαν (δείτε τον πίνακα παρακάτω).
Ακρίβεια αφιξο-αναχωρήσεων και ακυρώσεις
Οκτώβριος |
|
Στην ώρα τους |
Ακυρώσεις ημερησίως |
Δευτέρα |
2 |
96% |
22 (21 απεργία στην Πίζα, 1 λόγω καιρού) |
Τρίτη |
3 |
98% |
0 |
Τετάρτη |
4 |
97% |
0 |
Πέμπτη |
5 |
99% |
0 |
Παρασκευή |
6 |
97% |
0 |
Σάββατο |
7 |
99% |
0 |
Κυριακή |
8 |
96% |
1 (λόγω καιρού) |
Μέσος όρος |
|
97% |
|
Ο επικεφαλής Μάρκετινγκ της Ryanair Kenny Jacobs δήλωσε: “Ποσοστό 99% των επιβατών που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο έχουν εξυπηρετηθεί με εναλλακτικές πτήσεις ή επιστροφή χρημάτων, και ζητάμε από το υπόλοιπο 1% (λιγότερο από 4,000 επιβάτες) να επικοινωνήσει με τη Ryanair ώστε να προχωρήσει σε νέα κράτηση ή να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Ζητάμε συγνώμη από το επιβατικό κοινό που επηρεάστηκε από τις αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας, θα έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από το 95% των αναδρομολογίσεων και των επιστροφών χρημάτων των επιβατών μας.
Οι αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα οι οποίες προκάλεσαν δυσαρέσκεια, έχουν αποκαταστήσει την ηγετική στο χώρο μας ακρίβεια, η οποία άγγιξε το 97% για τις πτήσεις της τελευταίας εβδομάδας, και οι επιβάτες μας μπορούν να εκμεταλευτούν τους χαμηλούς ναύλους μας χωρίς κανένα κίνδυνο για περαιτέρω ακυρώσεις λόγω προβλημάτων προγραμματισμού”.