Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Νέα ανακοίνωση της Ryanair για τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος και ακρίβεια των αφιξο-αναχωρήσεων

Άγγελος Ρεστάνης - 10 Οκτώβριος 2017, 14:55

Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος, 400.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email, ενώ πάνω από 360.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (90% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί.


Η Ryanair ανακοίνωσε τα τελευταία νέα σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος των 18.000 από τις 800.000 πτήσεις της μεταξύ Νοεμβρίου και Μαρτίου:

Σχετικά με τις ακυρώσεις Σεπτεμβρίου / Οκτωβρίου (που ανακοινώθηκαν στις 18 Σεπτεμβρίου):

  • 315.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email
  • Πάνω από 311.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (99% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί
  • Οι υπόλοιποι 4.000 επιβάτες (1%) θα πρέπει να επικοινωνήσούν με τη Ryanair

Σχετικά με τις αλλαγές του χειμερινού προγράμματος (που ανακοινώθηκαν στις 27 Σεπτεμβρίου):

  • 400.000 επιβάτες ειδοποιήθηκαν μέσω email
  • Πάνω από 360.000 αναδρομολογίσεις και επιστροφές χρημάτων (90% των επιβατών) έχουν πραγματοποιηθεί
  • Αναμένεται να φτάσει σε πάνω από 95% (πάνω από 380,000) αυτήν την εβδομάδα
  • Οι υπόλοιποι 20.000 επιβάτες (5%) θα πρέπει να επικοινωνήσουν με τη Ryanair

Στο διάστημα των τελευταίων 7 ημερών, η ακρίβεια στην ώρα άφιξης και αναχώρησης των πτήσεών της Ryanair έχει παραμείνει στο 97%. Από τις 15.000 πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, μόνο 23 (21 λόγω της απεργίας της εταιρίας επίγειας εξυπηρέτησης στην Πίζα) ακυρώθηκαν (δείτε τον πίνακα παρακάτω).

Ακρίβεια αφιξο-αναχωρήσεων και ακυρώσεις

Οκτώβριος

 

Στην ώρα τους

Ακυρώσεις ημερησίως

Δευτέρα

2

96%

22 (21 απεργία στην Πίζα, 1 λόγω καιρού)

Τρίτη

3

98%

0

Τετάρτη

4

97%

0

Πέμπτη

5

           99%

0

Παρασκευή

6

97%

0

Σάββατο

7

99%

0

Κυριακή

8

96%

1 (λόγω καιρού)

Μέσος όρος

 

97%

 


Ο επικεφαλής Μάρκετινγκ της Ryanair Kenny Jacobs δήλωσε: “Ποσοστό 99% των επιβατών που επηρεάστηκαν από τις ακυρώσεις το Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο έχουν εξυπηρετηθεί με εναλλακτικές πτήσεις ή επιστροφή χρημάτων, και ζητάμε από το υπόλοιπο 1% (λιγότερο από 4,000 επιβάτες) να επικοινωνήσει με τη Ryanair ώστε να προχωρήσει σε νέα κράτηση ή να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.

Ζητάμε συγνώμη από το επιβατικό κοινό που επηρεάστηκε από τις αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας, θα έχουμε πραγματοποιήσει πάνω από το 95% των αναδρομολογίσεων και των επιστροφών χρημάτων των επιβατών μας.

Οι αλλαγές στο χειμερινό μας πρόγραμμα οι οποίες προκάλεσαν δυσαρέσκεια, έχουν αποκαταστήσει την ηγετική στο χώρο μας ακρίβεια, η οποία άγγιξε το 97% για τις πτήσεις της τελευταίας εβδομάδας, και οι επιβάτες μας μπορούν να εκμεταλευτούν τους χαμηλούς ναύλους μας χωρίς κανένα κίνδυνο για περαιτέρω ακυρώσεις λόγω προβλημάτων προγραμματισμού”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top