Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Η TUI λειτουργεί πλέον ως ένα διεθνώς ενιαίο εμπορικό σήμα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 19 Οκτώβριος 2017, 15:40

Το rebranding της TUI ολοκληρώθηκε πλέον σε 100 χώρες. Η ηγέτιδα εταιρεία της αγοράς, Thomson, επαναπροσδιορίζεται ως TUI στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.


Το 2015, ο Όμιλος TUI ξεκίνησε τη διεθνή πρωτοβουλία “oneBrand”. Μέχρι τον Οκτώβριο του 2017, όλοι τα μεγάλα ευρωπαϊκά εμπορικά σήματα τουριστικών γραφείων αναπροσαρμόστηκαν υπό την ονομασία της παγκόσμιας TUI. Είτε πρόκειται για την Ολλανδία, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Σουηδία μέχρι σήμερα, και πλέον το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, όλοι οι πελάτες κάνουν τις κρατήσεις τους στην TUI.

Ο Erik Friemuth, υπεύθυνος Μάρκετινγκ του Ομίλου TUI ανέφερε: “Ένα παγκοσμίως ενοποιημένο εμπορικό σήμα δημιουργεί εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και καθοδήγηση για τους πελάτες μας. Είμαι περήφανος για το τι έχουν επιτύχει οι διεθνείς μας ομάδες σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Μία ενοποιημένη μάρκα αντανακλά κυρίως τα πλεονεκτήματα του ολοκληρωμένου επιχειρηματικού μοντέλου της TUI. Είτε πρόκειται για ταξιδιωτικό γραφείο, αεροσκάφος, κρουαζιερόπλοιο ή ξενοδοχείο, φροντίζουμε τους πελάτες μας καθ’όλη τη διάρκεια των διακοπών τους. Ήδη, μπορεί κανείς να συμπεράνει ότι η TUI είναι το πιο δημοφιλές ταξιδιωτικό όνομα της Ευρώπης”.

Τα πρώτα εθνικά εμπορικά σήματα αναδιοργανώθηκαν με επιτυχία το 2015. Οι τοπικές εταιρείες, όπως η Fritidsresor (Σουηδία) ή η Arke (Ολλανδία) ονομάζονται τώρα πια TUI. Εκτός από την ενοποιημένη επωνυμία-σήμα με το γνωστό κόκκινο χαμόγελο, υπάρχουν και άλλα οφέλη: Οι πελάτες όχι μόνο απολαμβάνουν την εμπειρία ενός από τα κορυφαία και πλέον δημοφιλών σημάτων της Ευρώπης στη χώρα τους, αλλά επωφελούνται από καλύτερη καθοδήγηση για τη χώρα που επιλέγουν ως προορισμό: Από το check-in στο αεροδρόμιο και τη μεταφορά με το λεωφορείο, το ίδιο το ξενοδοχείο μέχρι τις τοπικές υπηρεσίες του προσωπικού της TUI. Το σύνθημα “Think Travel, Think TUI” χαρακτηρίζει όλη την εμπειρία του πελάτη. Η επωνυμία υποστηρίζεται επιπροσθέτως από την πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια “For You”. Ένα σταθερό εμπορικό σήμα δίνει πολλές ευκαιρίες και online, όπως για παράδειγμα σε εφαρμογές ή διαδικτυακές υπηρεσίες.


Στιγμιότυπο από τον εορτασμό για το παγκόσμιο εμπορικό σήμα, στα κεντρικά της TUI Group στο Αννόβερο.


Η ενιαία επωνυμία απλοποιεί επίσης την επικοινωνία με τοπυς εξωτερικούς συνεργάτες, καθώς βοηθά στην ανάπτυξη κοινών αγοραστικών πακέτων για ξενοδοχεία και αεροπλάνα και δημιουργεί μεγαλύτερη διαφάνεια σε σχέση με μεγαλύτερο αριθμό πρακτόρων. Δίνει τη δυνατότητα στην TUI, ως τον μεγάλο τουριστικό εταίρο σε πολλούς προορισμούς, να επιδείξει την ισχύ του και την παρουσία του στην αγορά.

Χάρη στην επανασχεδίαση, περισσότερα από 1.600 ταξιδιωτικά γραφεία που ανήκουν στην TUI διαθέτουν τώρα μια σύγχρονη εμφάνιση, εκατοντάδες υπάλληλοι αεροδρομίων παρέχουν καθοδήγηση στους πελάτες της και ένας αριθμός 65.000 υπαλλήλων του Ομίλου TUI εργάζεται τώρα για το βασικό εμπορικό σήμα ή για τις άμεσα συνδεδεμένες με αυτό εταιρείες, όπως οι Robinson Club, TUI Magic Life, TUI Cruises και TUI Sensatori.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top