Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστικά γραφεία

Το 13ο συνέδριο των τουριστικών πρακτόρων του γαλλικού ομίλου Selectour έγινε στην Αθήνα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 Οκτώβριος 2017, 10:59

Ο πρόεδρος του γαλλικού ομίλου Laurent Abitbol δήλωσε στους συνέδρους ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μία επιστροφή των υποψηφίων ταξιδιωτών στα γραφεία ταξιδίων και αυτό φαίνετai από την αύξηση του τζίρου που είχαν φέτος σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.


Με επιτυχία στέφθηκε το 13ο συνέδριο Force de Vente Selectour στην Αθήνα από τις 12 έως τις 15 Οκτωβρίου 2017 στο ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental.

Όλοι οι συμμετέχοντες έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις υψηλές υπηρεσίες που τους προσφέρθηκαν, τόσο από την πλευρά του ξενοδοχείου, όσο και από την πλευρά του πρακτορείου Yalos Tours και των συνεργατών του, που ανέλαβαν την διοργάνωση του συνεδρίου.


Από αριστερά προς δεξιά: Δήμητρα Κοτσώνη, Γραμματεία γενικού, Κωνσταντίνος Τσέγας - γενικός γραμματέας ΕΟΤ, Laurent Abitbol, πρόεδρος Ομίλου Γραφείων Selectour, Δήμητρα  Βοζίκη, διευθύντρια ΕΟΤ στο Παρίσι, Χρήστος Παναρέτου, γενικός διευθυντής Yalos Tours και Pierre -Emmanuel Duband, διευθυντής Aegean δυτικής Ευρώπης.


Ο γαλανός αττικός ουρανός και η ηλιόλουστη Αθήνα ήταν το καλύτερο δώρο για τους Γάλλους συνέδρους. Ο πρόεδρος του γαλλικού ομίλου Laurent Abitbol έφτασε στην Αθήνα μαζί με την υπεύθυνη οργανώσεων εκδηλώσεων της Selectour, Sophia Belkhir. Το βράδυ δείπνησαν και περιπλανήθηκαν στα στενά σοκάκια της Πλάκας, μαζί με τον γενικό διευθυντή του γραφείου Yalos Tours κ. Χρήστο Παναρέτου και δήλωσαν ενθουσιασμένοι τόσο από την ελληνική κουζίνα, όσο για τον κόσμο και τους τουρίστες που συναντούσαν στον δρόμο.

Πέμπτη 12 Οκτωβρίου ήταν μέρα των αφίξεων με πτήσεις της Aegean Airlines από επτά διαφορετικές πόλεις της Γαλλίας προς την Αθήνα. Ακολούθησε δείπνο στο “Acropolis Terrace” του ξενοδοχείου, με θέα την Ακρόπολη.


Από αριστερά προς δεξιά: Valerie Laroche, Γραμματεία γενικού, Χρήστος Παναρέτου, γενικός διευθυντής Yalos Tours, Jean Noel Lefevre, γενικός διευθυντής Ομίλου Γραφείων Selectour και Sophia  Belkhir, υπεύθυνη Συνεδρίων του Ομίλου Selectour.


Στις 13 Οκτωβρίου έγινε έναρξη του συνεδρίου με ομιλίες – παρεμβάσεις από τον πρόεδρο του ομίλου Selectour, τον γενικό διευθυντή Jean Noel Lefeuvre, την εμπορική διευθύντρια Valerie Laroche, τον γενικό γραμματέα του ελληνικού οργανισμού τουρισμού κ. Κωσταντίνο Τσέγκα, καθώς και από τον κ. Παναρέτου, ο οποίος έδωσε αναμνηστική πλακέτα στον πρόεδρο του ομίλου στο τέλος της ομιλίας του. Στο συνέδριο παρεβρέθηκε επίσης και η διευθύντρια του ΕΟΤ στο Παρίσι κα Δήμητρα Βοζίκη. Ακολούθησαν παρεμβάσεις συνεργατών, όπως των Aegean Airlines, Accor, Alitalia, April International – Alba Travel και Europcar France.

Ο κ. Abitbol δήλωσε στους συνέδρους ότι το τελευταίο διάστημα παρατηρείται μία επιστροφή των υποψηφίων ταξιδιωτών στα γραφεία ταξιδίων και αυτό φαίνετai από την αύξηση του τζίρου που είχαν φέτος σε σχέση με τα προηγούμενα  χρόνια. “Ο άνθρωπος νίκησε το κλικ” δήλωσε με έμφαση. Το Internet προτείνει εκατομμύρια ξενοδοχεία, αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει την εμπειρία και την ανθρώπινη επαφή με τον πελάτη.

Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες για τέσσερα διαφορετικά θέματα παρουσιάσεων. Συγκεκριμένα, η πρώτη ομάδα συμμετείχε σε workshop που πραγματοποιήθηκε μεταξύ πωλητών της Selectour, εκπροσώπων των μεγάλων Tour Operator της Γαλλίας, εταιρειών για κρουαζιέρες, αεροπορικών εταιριών, συνεργατών του τουρισμού. Παρούσα ήταν η “αφρόκρεμα” της γαλλικής τουριστικής βιομηχανίας μαζί με πέντε δημοσιογράφους από βασικά μέσα ενημέρωσης για τον τουρισμό. Στη δεύτερη ομάδα έγινε ενημέρωση και εκπαίδευση των πωλητών της Selectour, για την καλύτερη απόδοση τους στο τμήμα πωλήσεων τουριστικών προγραμμάτων. Η τρίτη ομάδα ενημερώθηκε για τους τρόπους προωθήσης της Ελλάδας ως τουριστικός προορισμός στη γαλλική αγορά. Την παρουσίαση αυτή είχε αναλάβει ο διευθυντής πωλήσεων της Aegean Airlines στο Παρίσι, Eric France, με τον γενικό διευθυντή του Yalos Tours. Αυτή η τελευταία παρουσίαση πραγματοποιήθηκε τέσσερις φορές, σε διαφορετικές ώρες, ώστε να είναι δυνατό να την παρακολουθήσουν όλοι οι συμμετέχοντες. Σε αυτή την ενότητα, δόθηκε έμφαση στο θέμα που αφορούσε την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, με παρουσίαση όλων των περιοχών και των νησιών, τα χαρακτηριστικά τους και τον τρόπο προώθησής τους στους πελάτες τους στη Γαλλία. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην περιοχή της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως προορισμό city break, καθώς και στο νησί της Εύβοιας που είναι τόσο κοντά στην Αθήνα, αλλά τους είναι άγνωστες οι ομορφιές και οι δυνατότητες που προσφέρει. Επίσης, η Aegean Airlines παρουσίασε τα προγραμματισμένα δρομολόγιά της για την περίοδο 2018 και ανέλυσε τις υψηλές υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της.



Το βράδυ ακολούθησε ελληνική βραδιά, με δείπνο που πραγματοποιήθηκε στο Yacht Club στον Πειραιά. Εκεί οι συμμετέχοντες διασκέδασαν με ελληνική μουσική και χορό, απολαμβάνοντας την ελληνική κουζίνα.



Το Σάββατο το πρωί πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στην Ακρόπολη, πανοραμικός γύρος της πόλης και ακολούθησε γεύμα στην Πλάκα. Στη συνέχεια, έλαβαν μέρος στο πρόγραμμα “Αθηναϊκές αισθήσεις” που ετοιμάστηκε ειδικά γι’αυτούς. Σκοπός ήταν να περάσουν από διάφορα σημεία της πόλης όπου είχαν στηθεί στάντ και να συμμετέχουν σε διάφορες δραστηριότητες, όπως την αναγνώριση ελληνικών ποτών, τυριών, αρωματικών φυτών, μαθήματα χορού, την κατασκευή κομπολογιού και διαγωνισμό φωτογραφίας με τοπία στην πλάκα. Έτσι τους δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσουν την Αθήνα με ένα διαφορετικό τρόπο και παράλληλα να μάθουν αρκετά πράγματα για τα ελληνικά προϊόντα και την ελληνική κουλτούρα.

Μετά την επιστροφή τους στο ξενοδοχείο, πραγματοποιήθηκε νέα συνάντηση με όλους τους συμμετέχοντες. Ο γενικός διευθυντής της Selectour και η εμπορική διευθύντρια, αφού έκαναν έναν απολογισμό του συνέδριου, ευχαρίστησαν τους συνέδρους και ανακοίνωσαν τη νικήτρια ομάδα της δραστηριότητας “Αθηναϊκές αισθήσεις”. Μίλησαν επίσης εκπρόσωποι μεγάλων γαλλικών εταιρειών που συμμετείχαν στο συνέδριο.

Το δίκτυο γραφείων της Selectour είναι το Νο1 δίκτυο ανεξάρτητων ταξιδιωτικών γραφείων με 1.200 γραφεία στη γαλλική επικράτεια και σε μερικές χώρες εκτός Γαλλίας. Δημιουργήθηκε από τη συνχώνευση των δικτύων Reseau Selectour και Afat Voyages το 2013. Είναι αναγνωρισμένη αλυσίδα γραφείων στη γαλλική αγορά, τόσο στον τομέα των τουριστικών πακέτων, όσο στην  οργάνωση επαγγελματικών ταξιδίων. Διαθέτει 45 χρόνια εμπειρίας, 4.000 ταξιδιωτικούς συμβούλους, που προσφέρουν περισσότερα από 20.000 ταξίδια σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο σε 2 εκατ. επιβάτες ετησίως.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top