Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Destination U: Διακοπές με βάση το υποσυνείδητο του πελάτη υπόσχεται η TUI

Τατιάνα Ρόκου - 20 Οκτώβριος 2017, 15:25

Οι πελάτες κοιτούν μια οθόνη, ενώ κάμερες 'διαβάζουν' τις εκφράσεις του προσώπου τους και βάσει αυτών μετρούν τις εκφράσεις έκπληξης, χαράς, φόβου και σύγχισης. Ένας αλγόριθμος υπολογίζει κάθε μία από τις αντιδράσεις του προσώπου και τις μετατρέπει άμεσα σε μια σειρά κινούμενων εικόνων από προορισμούς και εμπειρίες, χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα για να υπολογίσει την πρόταση για τις ιδανικές διακοπές.


Η TUI παρουσίασε μία νεα συσκευή αναγνώρισης προσώπου που με ακρίβεια ‘διαβάζει’ το υποσυνείδητο του πελάτη και του προτείνει τις ιδανικές γι’αυτόν διακοπές και προορισμούς.

Η συσκευή είναι γνωστή ως Destination U.

Πρόκειται στην ουσία για μία καρέκλα όμοια στο σχήμα με το λογότυπο της TUI και παρουσιάστηκε στην τουριστική βιομηχανία κατά την επισημη εκδήλώση για το re-branding της εταιρείας, στο Λονδίνο. Έχει ήδη χαρακτηριστεί ως το μέλλον στα ταξίδια. Οι πελάτες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να κοιτάξουν στην οθόνη, ενώ κάμερες “διαβάζουν’ τις εκφράσεις του προσώπου τους και βάσει αυτών μετρούν τις εκφράσεις έκπληξης, χαράς, φόβου και σύγχισης.

Ένας αλγόριθμος υπολογίζει κάθε μία από τις αντιδράσεις του προσώπου και τις μετατρέπει άμεσα σε μια σειρά κινούμενων εικόνων από προορισμούς και εμπειρίες, χρησιμοποιώντας αυτά τα δεδομένα για να υπολογίσει την πρόταση για τις ιδανικές διακοπές.

Η TUI λέει ότι το Destination U που δημιουργηθηκε από την Realeyes, εταιρεία που εξιδεικεύεται στην κωδικοποίηση προσώπου και τη συναισθηματική μέτρηση, αποτελεί παγκόσμια πρωτοπορία για τον ταξιδιωτικό κλάδο.

Αυτήν τη στιγμή υπάρχει μόνο το πρωτότυπο της συσκευής, με τη δυνατότητα να υπάρξουν μερικές μόνο ακόμη συσκευές σε ελάχιστα τουριστικά γραφεία της TUI στο Ην. Βασίλειο. Αλλά ο Nick Longman, γενικός διευθυντής της TUI στο Ην. Βασίλειο, δήλωσε ότι προβλέπει τη πιο εκτεταμένη χρήση τους τα επόμενα χρόνια.

Είπε ακόμη ότι οι συσκευές θα γίνουν πιο αποτελεσματικές με την πάροδο του χρόνου, καθώς θα συγκεντρώνουν αυξημένα δεδομένα για τις προτιμήσεις των τουριστών και για όσους βρίσκονται σε παρόμοια δημογραφική ομάδα, με ενδιαφέρον σε ένα είδος ταξιδιού. Ο Longman ανέφερε ότι είναι η φιλοδοξία της εταιρείας είναι να δημιουργήσουν διακοπές τόσο εξατομικευμένες ώστε εκεινες να “επιλέξουν” τους πελάτες. Η τεχνολογία θα πρέπει να είναι τέλεια, ώστε να μεταφέρει τους ανθρώπους στον “δικο τους” προορισμό. Σημείωσε ότι οι διακοπές πρέπει να είναι εμπνευσμένες, καθώς κανείς δεν απολαμβάνει ακριβώς την ίδια εμπειρία με έναν άλλο.

Στη συνέχεια δήλωσε ότι το πρωτότυπο Destination U διαθέτει τεράστια δυναμική για να μεταφέρει αυτού του είδους της συναισθηματική νοημοσύνη σε ένα νέο χώρο και πηγαίνει τις εφαρμογές κωδικοποίησης προσώπου πολλά βήματα μπροστά.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top