Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Θετική η αποτίμηση των ενεργειών προβολής του 2017 για τα Ιόνια Νησιά στις Κάτω Χώρες

Τατιάνα Ρόκου - 01 Νοέμβριος 2017, 12:48

Καταγεγραμμένη η αύξηση των επισκεπτών από την Ολλανδία και το Βέλγιο στην Ελλάδα, η οποία ανέρχεται στο 18,2% και 11,4% αντίστοιχα, για το α' επτάμηνο του 2017.


Για άκρως θετική και συντονισμένη συνέργεια και εξαιρετική συνεργασία κάνει λόγο η προϊσταμένη του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών κα Ελένη Σκαρβέλη, σε επιστολή της προς τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και Νησιωτικής Πολιτικής Περιφέρειας Ιονίων Νήσων κ. Σπύρο Γαλιατσάτο και θέμα την αποτίμηση των ενεργειών προβολής έτους 2017 για τον προορισμό Ιόνια Νησιά.

Η κα Σκαρβέλη αναφέρει ότι στο πλαίσιο της μεγιστοποίησης της προβολής της Ελλάδας και των ελληνικών προορισμών στο ευρύ κοινό, το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών πραγματοποίησε το 2017, σειρά συντονισμένων ενεργειών, μέσα από ποικίλες δράσεις, με στόχο την πολυδιάστατη παρουσίαση της χώρας σε δημοφιλή Μέσα και την παρουσίαση του προορισμού Ιονίων Νήσων στις αγορές του Βελγίου και της Ολλανδίας.



Ως τέτοιες δράσεις αναφέρονται οι:

  • Στη διαφημιστική καμπάνια του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών στην Ολλανδία, ενσωματώθηκαν οι προορισμοί της Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Λευκάδας και Ζακύνθου, με την τοποθέτηση Ιnternet banners στην ιστοσελίδα, μίας εκ των σημαντικότερων ολλανδικών εφημερίδων της NRC, από τις 11 Απριλίου έως την 1η Μαΐου 2017, με παραπομπή σε video για τα Ιόνια Νησιά και στην ιστοσελίδα της προωθητικής δράσης στα ολλανδικά. Αυτή η διαφημιστική δράση είχε συνολικά 248.033 impressions.
  • Στο κανάλι Youtube της τουριστικής ιστοσελίδας grieksegids.nl και grieksegids.be (ολλανδική και βελγική έκδοση) με 2.611.735 επισκέπτες και 6.614.668 page views ετησίως, αναρτήθηκε video για τη Λευκάδα με λήψη από drone που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο εκστρατείας του ΕΟΤ.
  • Στη διαφημιστική καμπάνια που στόχευε στη βελγική αγορά παρουσιάστηκαν οι Παξοί και η Ιθάκη, με αναρτήσεις αρθρογραφίας στην ηλεκτρονική έκδοση της καθημερινής εφημερίδας demorgen.be, διάρκειας τριών εβδομάδων από 15/5 – 4/6/2017. Η διαφημιστική δράση είχε συνολικά 226.004 impressions.
  • Στο πλαίσιο της προωθητικής δράσης “100 Ολλανδοί bloggers @100 ελληνικούς προορισμούς” του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών, με στόχο τον πολλαπλασιασμό των θετικών διαμορφωτών κοινής γνώμης, καθώς παρουσιάζει την Ελλάδα ως πολυθεματικό προορισμό με εναλλακτικά τουριστικά προϊόντα, σε διευρυμένο και ποικιλόμορφο ολλανδικό κοινό, μετά τα αφιερώματα της περυσινής χρονιάς σε Λευκάδα, Κεφαλονιά και Κέρκυρα, φέτος στην καμπάνια συμπεριλήφθηκε ο προορισμός των Παξών – Αντίπαξων. Η Ολλανδή blogger Claire Droppert με 305.000 μοναδικούς επισκέπτες τον λογαριασμό της στο Instagram, που απευθύνεται στο ευρύ κοινό και προβάλλει περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους που αποτελούν πηγή έμπνευσης για τις φωτογραφίες της, δημιουργώντας ουσιαστικά προτάσεις διακοπών για αυτούς που την ακολουθούν, ταξίδεψε στο νησί στις 10 και 11 Σεπτεμβρίου 2017. Το αφιέρωμά της αναρτήθηκε και στην ειδικά κατασκευασμένη ολλανδόφωνη ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για την υποστήριξη της δράσης, η οποία έχει τη μορφή ενός μοντέρνου και επίκαιρου οδηγού με 100 ελληνικούς προορισμούς.
  • Το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών συμμετείχε σε επαγγελματικά Β2Β workshops, με στόχο την προβολή της Ελλάδας σε επαγγελματίες του τουρισμού και την αύξηση των κρατήσεων. Σε όλες τις εκδηλώσεις προσφέρθηκαν παραδοσιακά κεράσματα της Κεφαλονιάς, ευγενική προσφορά της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, δίνοντας την αφορμή στους συμμετέχοντες να μάθουν το νησί και να γευτούν τα τοπικά προϊόντα.
  • Σε συνέχεια της επιτυχημένης ενέργειας του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών έτους 2016, για τη διοργάνωση διαδικτυακού εκπαιδευτικού σεμιναρίου σε μία από τις μεγαλύτερες Β2Β ηλεκτρονικές πλατφόρμες ψηφιακής εκμάθησης, Travelution, η οποία απευθύνεται σε 8.000 επαγγελματίες τουρισμού, η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων υλοποίησε ανάλογη ενέργεια με στόχο την άμεση και αποτελεσματικά προσέγγιση της επαγγελματικής τουριστικής αγοράς της Ολλανδίας, την αύξηση των πωλήσεων και τον εμπλουτισμό των γνώσεων των συμμετεχόντων επαγγελματιών για τα Ιόνια Νησιά.

Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών: Οι συντονισμένες ενέργειες απέδωσαν καρπούς
Όπως αναφέρει στην επιστολή της η κα Σκαρβέλη, “τα αποτελέσματα όλων αυτών των συντονισμένων ενεργειών διαφαίνονται ήδη στην καταγεγραμμένη θετική αύξηση των επισκεπτών από την Ολλανδία και το Βέλγιο στην Ελλάδα, που ανέρχεται στο 18,2% και 11,4% αντίστοιχα, για το α’ επτάμηνο του 2017, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους. Σε συνέχεια όλων των ανωτέρω και της εξαιρετικής συνεργασίας καθ’όλη τη διάρκεια του έτους, το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών παραμένει στη διάθεσή σας για κάθε μελλοντική συνέργεια προβολής των Ιονίων Νήσων στο ευρύ κοινό του Βελγίου και της Ολλανδίας”.

Σπ. Γαλιατσάτος: Αποδεικνύουμε στην πράξη τη μέγιστη απόδοση των συνεργειών και συνεργασιών μας
Την ικανοποίησή του εξέφρασε ο κ. Γαλιατσάτος, ευχαριστώντας παράλληλα το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών και την κα Σκαρβέλη προσωπικά για την εξαιρετική συνεργασία. “Πράγματι από το έγγραφο του Γραφείου ΕΟΤ Κάτω Χωρών αναδεικνύεται η εξαιρετική συνεργασία που είχαμε στην στοχευμένη προβολή των Ιονίων Νήσων στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου. Επιχειρούμε από κοινού, ενώνοντας τις δυνάμεις μας και η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων πρωτοπορεί με ‘όπλο’ τις νέες τεχνολογίες και τις καλές δημόσιες σχέσεις για την βέλτιστη τουριστική προβολή. Επαναλαμβάνουμε ότι τα αποτελέσματα της προβολής αυτής είναι υπερπολλαπλάσια των χρημάτων που διαθέτουμε για ενέργειες και δράσεις. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε το Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών και προσωπικά την Προϊσταμένη κα. Ελένη Σκαρβέλη για την άψογη συνεργασία, η οποία απέδωσε άμεσα καρπούς και θα συνεχιστεί αμείωτη και στο μέλλον”, δήλωσε ο κ. Γαλιατσάτος.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top