Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
OTAs

Η travelplanet24 αλλάζει logo και το γιορτάζει με διαγωνισμό

Τατιάνα Ρόκου - 09 Νοέμβριος 2017, 09:25

Δίπλα στο brand name βρίσκεται πλέον το κεφαλαίο γράμμα 'Τ'. Το γράμμα αυτό έχει δομηθεί έτσι ώστε να είναι σχεδιασμένο με μία λεπτή γραμμή, η οποία να ενώνει την αρχή του με το τέλος του.


Το booking engine travelplanet24.com αλλάζει λογότυπο και δίνει σε όλους ακόμα έναν λόγο να ταξιδέψουν. Πιο συγκεκριμένα, το χαρακτηριστικό βαλιτσάκι δίπλα από το brand name αφαιρέθηκε και τη θέση του πήρε το σύμβολο “Τ” για να υποδηλώσει τον χαρακτήρα, τις αξίες και την ισχυρή θέση της εταιρείας, μέσω της οποίας μπορεί η κράτηση ενός απλού ταξιδιού να μεταμορφωθεί σε μια μαγική εμπειρία.

Η φιλοσοφία πίσω από το νέο λογότυπο
Η δημιουργική ομάδα της travelplanet24 κινήθηκε σε συγκεκριμένους βασικούς άξονες στο νέο λογότυπο, ώστε να εξελίξει τη δυναμική που έχει αποκτήσει το brand τα τελευταία χρόνια. Πιο συγκεκριμένα:
1. Ένα λογότυπο που θα σήμανε τη διαδικασία πραγματοποίησης ενός υπέροχου ταξιδιού από την αρχή μέχρι το τέλος του
2. Ένα φιλικό, αλλά ταυτόχρονα δυναμικό προς τον χρήστη, χρώμα
3. Μία γραμματοσειρά που θα βγάζει προς τα έξω την αληθινή προσωπικότητα του brand  
4. Μια συστηματική προσέγγιση της εταιρείας να προσφέρει πάντα την καλύτερη υπηρεσία στους πελάτες της

Το νέο λογότυπο
Εάν κάποιος παρατηρήσει το λογότυπο, θα διαπιστώσει αμέσως ότι δίπλα στο brand name βρίσκεται το κεφαλαίο γράμμα “Τ”. Το γράμμα αυτό έχει δομηθεί έτσι ώστε να είναι σχεδιασμένο με μία λεπτή γραμμή, η οποία να ενώνει την αρχή του με το τέλος του.

Ειδικότερα, η γραμμική αυτή απεικόνιση υποδηλώνει τρία πράγματα:
1. Την απλότητα που μπορεί να έχει ένα ταξίδι από την αρχή έως το τέλος του
2. Την ένωση δύο σημείων - από την αφετηρία του έως τον προορισμό του
3. Τη μετάβαση από το παλιό στο νέο, από το χθες στο αύριο, από το κλασσικό στο μοντέρνο

“Η αλλαγή αυτή αποτελεί ένα τολμηρό βήμα προς το μέλλον. Στόχος μας είναι η απλότητα, η τεχνολογική υπεροχή και η βέλτιστη εμπειρία των χρηστών μας στο πιο φιλικό περιβάλλον περιήγησης. Κάθε επόμενο βήμα θα γίνεται για να κάνει τον καθένα μας να ταξιδεύει στον προορισμό του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της tripsta κ. Φίλιππος Μπρίνκμαν.

Η αλλαγή του logo συνοδεύεται από διαγωνισμό στο facebook.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top