Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Smartphones και apps εξελίσσονται σε βασικά εργαλεία των διεθνών ταξιδιωτών

Θοδωρής Κουμέλης - 13 Νοέμβριος 2017, 14:19

Πάνω από το 33% των ταξιδιωτών κάνει κράτηση του ταξιδιού του από κινητή συσκευή, ενώ το 44% των ταξιδιωτών βασίζεται στο smartphone τους όσο βρίσκεται στον προορισμό του. Η έρευνα της Travelport αποκαλύπτει ότι οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 16 διαφορετικές κατηγορίες εφαρμογών όταν ταξιδεύουν.


Η Travelport δημοσίευσε τα αποτελέσματα την έρευνα “Global Traveler Survey” (συμμετείχαν πάνω από 11.000 άτομα διεθνώς) και στην οποία επισημαίνει τη χρήση ψηφιακών εργαλείων κατά τον προγραμματισμό, την κράτηση και το βίωμα ενός ταξιδιού.

Τα κύρια ευρήματα της έρευνας της Travelport είναι:

Κατά τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού

  • Το 81% λαμβάνει υπόψη του αξιολογήσεις / κριτικές από άλλους χρήστες
  • Το 47% χρησιμοποιεί φωνητική αναζήτηση, χρησιμοποιώντας συσκευές όπως το Amazon Echo και το Google Home
  • Σχεδόν το 25% των ατόμων ηλικίας άνω των 55 ετών χρησιμοποιούν smartphone για την αναζητήση ταξιδιού

Κατά την κράτηση ενός ταξιδιού

  • Πάνω από το 33% των ταξιδιωτών κάνει κράτηση του ταξιδιού του από κινητή συσκευή
  • Το 61% αποφεύγει να μείνει σε ξενοδοχεία που χρεώνουν για το WiFi

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού

  • Το 70% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι οι ψηφιακές κάρτες επιβίβασης κάνουν το ταξίδι πολύ πιο εύκολο
  • Το 60% των ταξιδιωτών θεωρεί ότι μια καλή ψηφιακή εμπειρία είναι σημαντική κατά την επιλογή μιας αεροπορικής εταιρείας
  • Το 44% των ταξιδιωτών βασίζεται στο smartphone τους όσο βρίσκεται στον προορισμό του

Κατά τη διάρκεια της διαμονής στον προορισμό

  • Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο 16 διαφορετικές κατηγορίες εφαρμογών όταν ταξιδεύουν
  • Το 75% των ταξιδιωτών αφήνει σχόλια σε ιστοσελίδες κριτικών

Ο Gordon Wilson, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Travelport, σχολίασε: “Τα ευρήματα αυτά καταδεικνύουν τη σημασία των ψηφιακών εργαλείων για τους ταξιδιώτες πριν και κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους. Υπογραμμίζουν την ανάγκη για την ύψους 7,6 τρισ δολ. παγκόσμια βιομηχανία ταξιδίων και φιλοξενίας να προσαρμόζεται συνεχώς, ώστε να μπορεί να προσφέρει στους πελάτες έγκυρες και έγκαιρες υπηρεσίες. Είτε ο πελάτης είναι ηλικιωμένος, είτε νέος και σε οποιαδήποτε ήπειρο κι αν βρίσκεται, η παροχή σχετικών και έγκαιρων ψηφιακών εργαλείων και περιεχομένου δεν είναι πλέον ένα ‘αξεσουάρ’, αλλά ένα ουσιαστικό μέσο για να ικανοποιήσει το σύγχρονο ταξιδιώτη από τη στιγμή που ξεκινά την αναζήτηση μέχρι τη στιγμή που επιστρέφει από το ταξίδι του. Η πλατφόρμα της Travelport είναι έτοιμη να παράσχει στον κλάδο τα μέσα για να το κάνει αυτό. Ως εταιρεία τεχνολογίας και ως παγκόσμιος ηγέτης στις ψηφιακές τεχνολογίες, στοχεύουμε να βελτιώσουμε όλο και περισσότερο την εμπειρία της πώλησης, της αγοράς και της διαχείρισης ταξιδιών”.


Travelport - The Global Digital Traveler Research




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top