Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Sharing Economy

Η Airbnb απομακρύνεται από τη λογική του διαμοιρασμού προς τη διαχείριση ακινήτων

Άγγελος Ρεστάνης - 14 Νοέμβριος 2017, 11:04

Οι πιο κερδοφόροι ιδιοκτήτες ακινήτων της Airbnb σε πόλεις όπως το Κέιπ Τάουν, το Παρίσι και η Βαρκελώνη σημείωσαν κέρδη ύψους τουλάχιστον ενός εκατ. λιρών, μέσω δεκάδων διαμερισμάτων, δωματίων και σπιτιών.


Ένας ιδιοκτήτης Airbnb στο Λονδίνο είχε κέρδος 11,9 εκατ. λίρες σε ένα μόνο χρόνο, ενοικιάζοντας 881 ακίνητα, σύμφωνα με νέα έρευνα. Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο έσοδο από οποιονδήποτε ιδιοκτήτη στον κόσμο τους τελευταίους 12 μήνες. Ωστόσο, άλλος ένας ιδιοκτήτης τον ακολουθεί στενά, με 11,8 εκατ. λίρες, μέσω 504 ακινήτων στο Μπαλί.

Οι κορυφαίοι ιδιοκτήτες ακινήτων της Airbnb σε πόλεις όπως το Κέιπ Τάουν, το Παρίσι και η Βαρκελώνη σημείωσαν κέρδη ύψους τουλάχιστον ενός εκατ. λιρών μέσω δεκάδων διαμερισμάτων, δωματίων και σπιτιών.

Τα στοιχεία από την εταιρεία αναλύσεων της Airbnb AirDNA δείχνουν το πως ο γνωστός ιστότοπος καταλυμάτων έχει “μετακινηθεί” από τη λογική του διαμοιρασμού διαμερισμάτων στη διαχείριση ακινήτων, αποδίδοντας τεράστια κέρδη.

“Η Airbnb δεν είναι πλέον μια κοινότητα μόνο για άτομα που εκμισθώνουν το χώρο τους ή την ιδιοκτησία τους από μόνοι τους”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της AirDNA, Scott Shatford. “Βλέπουμε παραδοσιακές εταιρείες διαχείρισης ακινήτων, που διαθέτουν έως και 1.000 καταχωρήσεις ακινήτων στην Airbnb. Αυτοί οι αριθμοί δε φανερώνουν έναν πολυεκατομμυριούχο που έχει βρει χρυσορυχείο, επιχειρήσεις που έχουν αναδυθεί μέσα από αυτήν τη νέα οικονομία, με εκατοντάδες εργαζόμενους, οι οποίοι διαχειρίζονται τα δεύτερα σπίτια άλλων ανθρώπων”.


Στοιχεία που δημοσιεύονται στη βρετανική εφημερίδα “Telegraph” δείχνουν ότι τα υψηλότερα κέρδη της Airbnb είναι στο Μπαλί, στην Ινδονησία, όπου το μέσο εισόδημα ανά χρήστη είναι 31.294 λίρες στερλίνες, την ίδια στιγμή που ένας τυπικός ιδιοκτήτης στο Τόκιο έχει κέρδος 27.581 λίρες και στο Λονδίνο 16.003 λίρες.

Εκπρόσωπος της Airbnb δήλωσε ότι ένας τυπικός οικοδεσπότης στο Ηνωμένο Βασίλειο κερδίζει 3.000 λίρες και φιλοξενεί επισκέπτες για τρεις διανυκτερεύσεις το μήνα, αναφέροντας ότι τα δεδομένα της AirDNA δεν είναι επίσημα.

Ο Shatford δήλωσε ότι η διαχείριση των καταχωρήσεων της Airbnb αλλάζει μορφή. “Δεν είναι θετική η τάση αυτή, για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν την Airbnb ως μοναδική διαμονή ως εναλλακτική λύση από ένα παραδοσιακό ξενοδοχείο. Αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να συναντήσουν άλλους ανθρώπους και γι’αυτούς γίνεται ολοένα και δυσκολότερο να διαχωρίσουν το κλασικό, ενοικιαζόμενο ξενοδοχείο μιας εταιρείας από μια διαμονή, όπου η Jane π.χ. πρόκειται συναντήσει τον επισκέπτη στην πόρτα της και να του φανερώσει ο,τιδήποτε πρέπει να κάνει στην πόλη”.

Η AirDNA αναφέρει ότι το 65% των οικοδεσποτών παγκοσμίως εξακολουθούν να είναι απλοί ιδιώτες, ενώ το 35% είναι εταιρείες διαχείρισης, αλλά σημειώνει ότι η πλάστιγγα μετατοπίζεται γρήγορα υπέρ των τελευταίων. Η Airbnb αναφέρει ότι το 80% αυτών που φιλοξενούν στο Ηνωμένο Βασίλειο “μοιράζονται το χώρο στη βασική τους κατοικία”.

Ο εκπρόσωπος της Airbnb είπε: “Η συντριπτική πλειοψηφία των οικοδεσποτών της Airbnb είναι απλοί άνθρωποι που μοιράζονται τα σπίτια τους -τα οποία είναι συνήθως το μεγαλύτερο περιουσιακό τους στοιχείο- για να αυξήσουν το εισόδημά τους και να υποστηρίξουν τις οικογένειές τους. Το μοντέλο Airbnb είναι μοναδικό και βοηθά τους καθημερινούς ανθρώπους, ενισχύει τις τοπικές κοινωνίες και υπόκειται στους τοπικούς φόρους. Επίσης, καθιστά την Airbnb θεμελιωδώς διαφορετική από τις εταιρείες που αποκομίζουν μεγάλα χρηματικά ποσά από τα ακίνητα που εκμεταλλεύονται”.

Η εταιρεία επισήμανε επίσης τα όρια φιλοξενίας που εφαρμόστηκαν στο Λονδίνο από φέτος, με την υποστήριξη του δημάρχου, τα οποία προβλέπουν ότι καταχωρήσεις ακινήτων δε θα “δίνονται προς ενοικίαση για περισσότερες από 90 ημέρες”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top