Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τεχνολογία

Η AirHelp επεκτείνεται στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, δημιουργώντας τη 'Lara'

Τατιάνα Ρόκου - 21 Νοέμβριος 2017, 12:42

Η 'Lara' είναι σε θέση να αποφασίσει σε πραγματικό χρόνο αν μια αίτηση αποζημίωσης είναι αρκετά ισχυρή ώστε να προχωρήσει επιτυχώς στο δικαστήριο, αξιοποιώντας εκτεταμένους ελέγχους βιωσιμότητας βάσει δεδομένων σε συμμόρφωση με τους ισχύοντες κανονισμούς.


Η AirHelp, εταιρεία υποστήριξης των δικαιωμάτων επιβατών, η οποία υποστηρίζεται από την Y Combinator, ανακοίνωσε μια επαναστατική καινοτομία στον τομέα της νομικής τεχνολογίας παρουσιάζοντας τη “Lara”. Η νέα δικηγόρος της εταιρείας, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ), επικεντρώνεται στον αποδοτικότερο προσδιορισμό της πιθανότητας επιτυχούς δικαστικής έκβασης. Η Lara κατασκευάστηκε για να βοηθήσει τον Herman, τον πρώτο δικηγόρο τεχνητής νοημοσύνης της AirHelp, ο οποίος σχεδιάστηκε με στόχο την ταχεία επεξεργασία αξιώσεων αποζημίωσης λόγω αναστάτωσης πτήσεων, προκειμένου να ξεκινήσουν οι νομικές ενέργειες. Με την προσθήκη της Lara ενισχύονται οι δυνατότητες νομικής επεξεργασίας της AirHelp, η οποία επιδιώκει να είναι προσβάσιμη και οικονομική για τον καταναλωτή και παράλληλα να είναι περισσότερο αποδοτική στο διαδικαστικό κομμάτι.

Η “Lara”, η οποία σχεδιάστηκε από την παγκόσμια νομική ομάδα και τους εξειδικευμένους developers της AirHelp μετά από εκατοντάδες ώρες τεχνικής διαχείρισης, τροφοδοτήθηκε με εμπειρία χιλιάδων επιτυχών αξιώσεων από 30 σχεδόν χώρες. Η “Lara” είναι σε θέση να αποφασίσει σε πραγματικό χρόνο αν μια αίτηση αποζημίωσης είναι αρκετά ισχυρή ώστε να προχωρήσει επιτυχώς στο δικαστήριο, αξιοποιώντας εκτεταμένους ελέγχους βιωσιμότητας βάσει δεδομένων σε συμμόρφωση με τους ισχύοντες κανονισμούς. Με αλγορίθμους αξιολόγησης καταστάσεων πτήσεων, στατιστικών στοιχείων αεροδρομίων, προγνώσεων καιρού και όχι μόνο, η “Lara” επιτυγχάνει ακρίβεια μεγαλύτερη από την ανθρώπινη, καθώς οι εκτιμήσεις της είναι σωστές στο 95% των περιπτώσεων, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τις ανθρώπινες εκτιμήσεις είναι 91%. Οι δυνατότητες μηχανικής μάθησης επιτρέπουν στη “Lara” να συνεχίσει να μαθαίνει από προηγούμενες αποφάσεις πραγματικών συναδέλφων της, καθώς και να προσδιορίζει τη βιωσιμότητα βάσει παρόμοιων αξιώσεων.

Η “Lara” έχει δοκιμαστεί σε 6.000 και πλέον αξιώσεις αποζημίωσης και σηματοδοτεί την επέκταση της νομικής ομάδας τεχνητής νοημοσύνης της AirHelp, καθώς και τη δέσμευση της εταιρείας να πρωτοπορεί στον κλάδο της επεξεργασίας αξιώσεων και της υποστήριξης των δικαιωμάτων των επιβατών πτήσεων. Η προσθήκη της Λάρα προσφέρει μεγαλύτερη αποδοτικότητα στην εταιρεία, χωρίς όμως να μειώνεται ο αριθμός των δικηγόρων που εργάζονται σε αυτήν. Η “Lara” θα επιτρέψει στους ανθρώπους συναδέλφους της να απαλλαγούν από το βάρος των επαναλαμβανόμενων διαδικαστικών δραστηριοτήτων, να εξερευνήσουν και να εισέλθουν σε νέες αγορές βάσει νομικής συμμόρφωσης, να εντοπίσουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και να επεκταθούν σε νέες νομικές υπηρεσίες στους τομείς του εργατικού δικαίου και των πνευματικών δικαιωμάτων.

“Από τότε που επεκταθήκαμε στις καταναλωτικές υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης μέσω του Herman, η αποδοτικότητά μας στην επεξεργασία αξιώσεων λόγω καθυστέρησης πτήσεων έχει αυξηθεί απίστευτα”, δήλωσε ο Henrik Zillmer, διευθύνων σύμβουλος της AirHelp. “Η προσθήκη της ‘Lara’ στην ομάδα θα επιτρέψει στο ζευγάρι των δικηγόρων τεχνητής νοημοσύνης όχι μόνο να χειρίζονται την επεξεργασία των αξιώσεων, αλλά πλέον να προσδιορίζουν και τη βιωσιμότητα μιας αξίωσης, καθώς και την πιθανότητα επιτυχούς δικαστικής έκβασής της. Οι καταναλωτές θα ωφεληθούν από την ακρίβεια της εξειδίκευσής τους, ενώ παράλληλα η εταιρεία μας θα είναι σε θέση να προσανατολιστεί προς νέες, καινοτόμες λύσεις για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους”.

Πριν προωθηθεί μια αξίωση στο δικαστήριο για λογαριασμό πελάτη, λαμβάνονται υπόψη πολλοί κανόνες και παράγοντες. Η “Lara” πλοηγείται στον λαβύρινθο των πολύπλοκων διεθνών κανονισμών σε πραγματικό χρόνο και με εξαιρετική αποδοτικότητα. Παλιότερα, η διαδικασία αξιολόγησης μιας αξίωσης ήταν ιδιαίτερα χρονοβόρα. Η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στην AirHelp να μειώσει σημαντικά τις διαδικαστικές χρονικές καθυστερήσεις, αυξάνοντας παράλληλα την αποδοτικότητα αξιολόγησης βιωσιμότητας και τη δυνατότητα της εταιρείας να επεκταθεί σε νέες υπηρεσίες και γεωγραφικές αγορές.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top