Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Ο Ν. Χαραλαμπόπουλος της HotelBrain στους ομιλητές του Hotel Strategy Masterclass

Τατιάνα Ρόκου - 24 Νοέμβριος 2017, 11:32

Ο κ. Νίκος Χαραλαμπόπουλος, αντιπρόεδρος της HotelBrain, θα εστιάσει στη στρατηγική επιλογή μιας επιχείρησης να κρατήσει τη διαχείριση του ξενοδοχείου της ή να την αναθέσει σε μια ειδικευμένη εταιρεία.


Τη συνεργασία ενός ξενοδοχείου με εταιρεία διαχείρισης (hotel management company) θα αναλύσει ο κ. Νίκος Χαραλαμπόπουλος, αντιπρόεδρος της HotelBrain, στο προσεχές Hotel Strategy Masterclass. Αυτό το άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο που απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα στις 27 Νοεμβρίου 2017. Βασισμένος στην ιδιαίτερα πλούσια εμπειρία του ο κ. Χαραλαμπόπουλος θα εστιάσει, συγκεκριμένα, στη στρατηγική επιλογή μιας επιχείρησης να κρατήσει τη διαχείριση του ξενοδοχείου της ή να την αναθέσει σε μια ειδικευμένη εταιρεία, ενώ θα αναλύσει τις διαφορές μεταξύ των white-flag management companies, όπου το κάθε ξενοδοχείο διατηρεί την ταυτότητά του και των full management agreements που συνεπάγεται την ένταξη των συμβεβλημένων ξενοδοχείων σε διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες.

Ο κ. Χαραλαμπόπουλος, με τουριστικές και ξενοδοχειακές σπουδές στην Ελβετία και τη Βρετανία, έχει 20 χρόνια εμπειρίας στον τουριστικό και ξενοδοχειακό κλάδο. Εργάστηκε σε διεθνείς (InterContinental, Hilton) και ελληνικές (Sunmarotel, YES Hotels) αλυσίδες ξενοδοχείων και διετέλεσε γενικός διευθυντής πολυτελών ξενοδοχειών στην Σαντορίνη και την Αθήνα. Επίσης, έχει ασχοληθεί εκτεταμένα με τις συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα ανάπτυξης και αξιολόγησης τουριστικών επενδύσεων ως επί χρόνια συνεργάτης της Horwath Consulting Hellas. Συνεργάζεται από το 2005 με τη HotelBrain ως διευθυντής Οικονομικών και Εσωτερικού Ελέγχου, καθώς και ως υπεύθυνος του τμήματος Οικονομικού Ελέγχου της HotelBrain, αναλαμβάνοντας παράλληλα την ανάπτυξη του τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών και των ξενοδοχειακών επενδύσεων της εταιρείας στην Ελλάδα, τη Μεσόγειο, την Ανατολική Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από το 2013 είναι αντιπρόεδρος της HotelBrain.

H HotelBrain έκανε την εμφάνισή της στην ελληνική βιομηχανία της φιλοξενίας το 2000 ως μία εταιρεία με εξειδίκευση στη λειτουργία και τη διαχείριση μικρών πολυτελών ξενοδοχείων (boutique hotels) και προσφέρει μία σειρά υπηρεσιών στα ξενοδοχεία, στους επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου, στους επενδυτές και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. Τέτοιες υπηρεσίες είναι η ανάπτυξη και διαχείριση ξενοδοχείων, οι συμβουλές σε χρηματοοικονομικά και επενδυτικά θέματα, η στρατηγική ανάπτυξης και επέκτασης ξενοδοχειακών εταιρειών, η εκπαίδευση και κατάρτιση προσωπικού και στελεχών και η ένταξη των ξενοδοχείων σε διεθνή affiliations. Πλέον η HotelBrain έχει το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων στην Ελλάδα και δραστηριοποιείται σε συνολικά 10 χώρες.

Tο σεμινάριο εντάσσεται στη σειρά των Masterclasses που διοργανώνονται από το TravelDailyNews και τον κ. Δ. Κούτουλα και απευθύνονται σε στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων. Στο Hotel Strategy Masterclass αναλύονται οι κρίσιμες στρατηγικές αποφάσεις που καλείται να πάρει ένας ξενοδόχος προκειμένου να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία της επιχείρησής του.

Στους συμμετέχοντες του σεμιναρίου θα χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study (εάν επιθυμούν μπορεί να αναλυθεί η περίπτωση του ξενοδοχείου τους ανωνύμως).

Το Hotel Strategy Masterclass εντάσσεται στο σεμιναριακό διήμερο του TravelDailyNews στις 26 και 27 Νοεμβρίου 2017, με το Boutique Hotel Masterclass να πραγματοποιείται στις 26 Νοεμβρίου. Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν και τα δύο σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top