Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προβολή προορισμού

Η μοναδικότητα της Μήλου σε εκτενές αφιέρωμα γνωστής blogger

Θοδωρής Κουμέλης - 24 Νοέμβριος 2017, 15:38

Χαρακτηριστικό του αφιερώματος είναι ότι συνοδεύεται από πλήθος φωτογραφιών και ότι πέρα από τα αξιοθέατα, γίνεται ειδική μνεία στην ποικιλία των φαγητών που προσφέρονται και συμπληρώνουν τη μοναδικότητα του τοπίου.


Με τίτλο: “Milos: the never endless blue island” η σημαντική blogger Κριστίν Λάμπερτ αναφέρεται στη Μήλο, σε εκτενές άρθρο της, ως το νησί “που κανένας δεν χορταίνει” χάρη στα ποικίλα ενδιαφέροντα που διαθέτει.

Η κα Λάμπερτ κατάγεται από την Αργεντινή και μένει στις Βρυξέλλες όπου δραστηριοποιείται τα τελευταία 10 χρόνια σε social media (το προσωπικό της blog είναι το Unkilodiricette.com). Παράλληλα, είναι συντάκτρια στο μεγάλο ταξιδιωτικό δίκτυο “The culture trip” που επικεντρώνεται στις αγορές του Βελγίου, Γερμανίας, Ρωσίας κλπ. Τα τελευταία 10 χρόνια έχει συνεργαστεί με το Visit Maldives, Sofitel Luxury Hotels, The Westin, το Burj Khalifa στο Ντουμπάι και πολλά άλλα.

Χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου αφιερώματος είναι ότι συνοδεύεται από πλήθος φωτογραφιών και ότι πέρα από τα αξιοθέατα, γίνεται ειδική μνεία στην ποικιλία των φαγητών που προσφέρονται και συμπληρώνουν τη μοναδικότητα του τοπίου.

Το ταξίδι πραγματοποιήθηκε το καλοκαίρι 2017 και οργανώθηκε από τον Δήμο Μήλου σε συνεργασία με την MTC GROUP.

Επίσης, η Μήλος αναδείχθηκε και φέτος ως ο ιδανικός προορισμός για bloggers που εξειδικεύονται στις επαγγελματικές φωτογραφήσεις στην έκθεση WTM. Η γραφικότητα του νησιού αλλά και το γεωλογικό, θρησκευτικό, ιστορικό και γαστρονομικό του στοιχείο εμπνέουν όλο και περισσότερο όσους θέλουν να το γνωρίσουν και αυτό φάνηκε από όλες τις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν με επιλεγμένους επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς.

Σημαντικές ήταν οι συναντήσεις με τους ιδιοκτήτες του blog “Flunking Monkey” που συγκεντρώνει πάνω από 60.000 ακόλουθους στο instagram και ξεχωρίζει για τις πρωτοποριακές του φωτογραφίες και του “Citizen Femme” τουριστικού οδηγού και life style, που φιλοξενεί κείμενα καταξιωμένων αρθρογράφων και απευθύνεται σε γυναίκες που έχουν πάθος για το ταξίδι, παρέχοντας ολοκληρωμένες πληροφορίες για προορισμούς. Ενδιαφέρον για τη Μήλο έδειξε και μια από τις πλέον γνωστές δημοσιογράφους μόδας της Βρετανίας που αρθρογραφεί σε μεγάλα περιοδικά όπως το “Marie Claire”, “You Magazine”,”Fashion Times” και “Elle” και εμφανίζεται στη βρετανική τηλεόραση σε εκπομπές με θέμα τη μόδα, ενώ έχει συνεργαστεί στο παρελθόν και με την Βικτώρια Μπέκαμ. Το σεληνιακό τοπίο και οι άλλες ομορφιές του νησιού κέντρισαν το ενδιαφέρον της, για μελλοντική επίσκεψη στη Μήλο, προκειμένου να αρθρογραφήσει σε κάποιο από τα περιοδικά που συνεργάζεται.

Σε δήλωσή του ο δήμαρχος Μήλου κ. Γεράσιμος Δαμουλάκης ανέφερε: “Το Φαινόμενο Μήλος, όπως είναι το τουριστικό brand name μας, κερδίζει κάθε μέρα και με κάθε ευκαιρία καινούργιους φίλους. Αυτό φάνηκε τη φετινή χρονιά και αναμένεται ακόμα περισσότερο την επόμενη, χάρη στη συγκροτημένη και καλά μελετημένη στρατηγική προσέγγισης των αγορών που ακολουθούμε τα τελευταία χρόνια”.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top