Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αερομεταφορές

Μέσω Αθήνας και Καβάλας οι πτήσεις της EasyJet, με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη, έως 21/12

Τατιάνα Ρόκου - 01 Δεκέμβριος 2017, 12:43

Έως και τις 6 Δεκεμβρίου η EasyJet θα πραγματοποιεί τις πτήσεις μέσω Αθηνών και θα παρέχει μεταφορά στους πελάτες από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα. Από 7 έως και 21 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιεί πτήσεις μέσω Καβάλας και θα παρέχει μεταφορά στους επιβάτες από Θεσσαλονίκη για Καβάλα


Μέσω των αεροδρομίων της Αθήνας και της Καβάλας θα πραγματοποιούνται οι πτήσεις της EasyJet με αφετηρία το αεροδρόμιο “Μακεδονία” στη Θεσσαλονίκη, τουλάχιστον έως και τις 21 Δεκεμβρίου.

Όπως ανέφερε σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ/ΜΠΕ ο διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων της EasyJet για την Ευρώπη, Matteo Taddei, η λύση του προσωρινού διαδρόμου για την κίνηση των αεροσκαφών δεν πληροί τις προδιαγραφές που θέτει. Ο ίδιος υποστήριξε παράλληλα ότι η εταιρεία δεν ενημερώθηκε εγκαίρως για το κλείσιμο του βασικού διαδρόμου.

“Όπως και άλλες αεροπορικές εταιρίες, η EasyJet αντιμετωπίζει προβλήματα στο πρόγραμμα των πτήσεων, καθώς το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης έκλεισε προσωρινά τον κύριο διάδρομο, λόγω εργασιών συντήρησης, ενώ αντ’αυτού λειτουργεί ένας προσωρινός διάδρομος”, αναφέρει σε δήλωσή της η εταιρεία. “Οι αεροπορικές εταιρείες δεν έλαβαν εκ των προτέρων ειδοποίηση για το κλείσιμο του διαδρόμου και οι κίνδυνοι που συνδέονται με την προταθείσα προσωρινή λειτουργία δεν είναι αποδεκτοί από την εταιρεία. Για το λόγο αυτό, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε πτήσεις μέσω εναλλακτικών αεροδρομίων”.

Πιο συγκεκριμένα, μέχρι και τις 6 Δεκεμβρίου η EasyJet θα πραγματοποιεί τις πτήσεις μέσω Αθηνών και θα παρέχει μεταφορά στους πελάτες από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα. Από τις 7 Δεκεμβρίου και ως και τις 21 Δεκεμβρίου, η EasyJet θα πραγματοποιεί πτήσεις μέσω Καβάλας και θα παρέχει μεταφορά στους επιβάτες από Θεσσαλονίκη για Καβάλα.

Επιπλέον, “η EasyJet κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να μειώσει τα προβλήματα των πελατών της ενώ παρέχει αναψυκτικά στο αεροδρόμιο όπως και διαμονή σε ξενοδοχεία και γεύματα όπου αυτό απαιτείται. Η EasyJet θα συνεχίσει να παρακολουθεί την κατάσταση ενώ οι πελάτες που έχουν προγραμματίσει να ταξιδέψουν με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη το προσεχές διάστημα, θα ενημερώνονται τακτικά μέσω τηλεφώνου, email, sms και μέσω των εφαρμογών”. Όπως αναφέρει η αεροπορική εταιρεία, “η ασφάλεια και η καλή κατάσταση των επιβατών και του πληρώματος αποτελούν προτεραιότητα. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας για την υπομονή τους και, από τη στιγμή που δεν άπτεται του δικού μας ελέγχου, να ζητήσουμε συγνώμη για την όποια αναστάτωση υφίστανται”.

Από την πλευρά της, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας υποστηρίζει ότι έχει ενημερώσει τις αεροπορικές εταιρείες για τις εργασίες αναβάθμισης στους δύο κεντρικούς διαδρόμους του Μακεδονία.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top