Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχεία

Γνωριμία των ΜΜΕ με το ανακαινισμένο Aegli Hotel Volos

Βίκυ Καραντζαβέλου - 05 Δεκέμβριος 2017, 12:24

Η μέση πληρότητα ξενοδοχείων στη Μαγνησία αυξήθηκε 5%, αγγίζοντας το 51% την περίοδο 2016-2017, έναντι 46% το 2015-2016. Καταλυτικοί παράγοντες ενίσχυσης της τουριστικής ροής προς τον ευρύτερη περιοχή Βόλου – Πηλίου θεωρούνται οι δύο νέες αεροπορικές συνδέσεις από Γερμανία και Βέλγιο.


Ευκαιρία γνωριμίας με την πόλη του Βόλου και τα σημαντικότερα αξιοθέατα σημεία της προσέφερε σε ομάδα δημοσιογράφων από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη το ιστορικό ξενοδοχείο Aegli, με αφορμή την πρόσφατη ολοκλήρωση της ανακαίνισής του. Στην πρώτη αυτή δράση ανάδειξης της νέας εικόνας του ξενοδοχείου επισκέφθηκαν το διάστημα 1-3 Δεκεμβρίου 2017 το Βόλο συνολικά 10 εκπρόσωποι ελληνικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, οι οποίοι συναντήθηκαν με εκπροσώπους τοπικών φορέων και επιχειρήσεων, ώστε να ενημερωθούν για την πορεία τουριστικής κίνησης στην περιοχή και τις νέες προοπτικές ενίσχυσης της.

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου στο Aegli Hotel προς ενημέρωση των δημοσιογράφων το “παρών” έδωσε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών και Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας, κ. Ανδρέας Ζέρβας ο οποίος σε σύντομο χαιρετισμό εξήρε το ρόλο και τη συμβολή του δήμου σε δράσεις τουριστικής, πολιτιστικής και κοινωνικής ανάπτυξης, ανακοινώνοντας μάλιστα μεταξύ άλλων και την ανέγερση συνεδριακού κέντρου στην πόλη, δυναμικής 2.500 ατόμων, η παράδοση του οποίου υπολογίζεται τον Φεβρουάριο του 2018.

Την ανοδική πορεία της τουριστικής ροής στην περιοχή της Μαγνησίας, τις ολοένα αυξανόμενες δυνατότητες δράσεων που προσφέρει στους επισκέπτες ο προορισμός του Βόλου, σε συνδυασμό και με του Πηλίου, αλλά και τις προοπτικές που δύναται να προσφέρει το αεροδρόμιο της περιοχής σε 12μήνη βάση λειτουργίας επεσήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας, κ. Γιώργος Ζαφείρης.

Από έρευνα ικανοποίησης τουριστών, που εκπόνησε ο Δήμος Βόλου, προέκυψε ότι η μέση πληρότητα ξενοδοχείων αυξήθηκε 5% αγγίζοντας το 51% την περίοδο 2016-2017, έναντι 46% της περιόδου 2015-2016. Η αύξηση της πληρότητας προήλθε από αφίξεις αλλοδαπών τουριστών κυρίως από χώρες των Βαλκανίων, με τους Έλληνες να παραμένουν σταθεροί και να υποστηρίζουν την περιοχή εκτός θερινής περιόδου. Καταλυτικοί παράγοντες ενίσχυσης της τουριστικής ροής προς τον ευρύτερη περιοχή Βόλου – Πηλίου θεωρούνται οι δύο νέες αεροπορικές συνδέσεις  από τις χώρες της Γερμανίας και του Βελγίου, με την τελευταία να στηρίζεται και από την αγορά της Γαλλίας σε ποσοστό 23% και τελικό προορισμό την Εύβοια.


Από αριστερά, ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών και Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας Βόλου, κ. Ανδρέας Ζέρβας, ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας, κ. Βασίλης Καραουλάνης, η Managing Director του Aegli Hotel Volos, κα Κωνσταντίνα Μαμαδά και ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας, κ. Γιώργος Ζαφείρης.


Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του Aegli Hotel από την Managing Director του ξενοδοχείου, κα Κωνσταντίνα Μαμαδά, η οποία κάνοντας μία ιστορική αναδρομή στη πορεία του ξενοδοχείου από το 1928 έως σήμερα, παρουσίασε την ανακαινισμένη πλέον εικόνα του από τις αρχές του 2017.

Το πρόγραμμα του ταξιδίου εξοικείωσης των δημοσιογράφων με την πόλη του Βόλου (fam-trip) περιελάμβανε το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου επίσκεψη μεταξύ άλλων:

  • στο Μουσείο της Πόλης του Βόλου, που είναι το μοναδικό σύγχρονης αντίληψης Μουσείο Πόλης στην Ελλάδα, το οποίο προσφέρει με πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό μία ματιά στις ιστορίες ζωής των ανθρώπων της πόλης μαζί με τα υλικά τεκμήρια της δραστηριότητάς τους,
  • στο Μουσείο Πλινθοκεραμοποιΐας Ν. & Σ. Τσαλαπάτα, το οποίο ανήκει στο Δίκτυο Θεματικών Τεχνολογικών Μουσείων του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς (ΠΙΟΠ) και αποτελεί ένα σπάνιο δείγμα διασωζόμενου βιομηχανικού συγκροτήματος στον ελληνικό χώρο, παρουσιάζοντας όλα τα στάδια παραγωγής διαφορετικών τύπων τούβλων και κεραμιδιών, όπως τέλος και
  • στο Οινοποιείο - Αποσταγματοποιείο της οικογένειας Τοκαλή, το οποίο από το 2004 μεταποιεί και εμπορεύεται πιστοποιημένα βιολογικά αμπελοοινικά προϊόντα (οίνο - τσίπουρο - μούστος κ.ά.).

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top