Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προορισμός

Η Φλωρεντία ξεκινά στρατηγική ενάντια στον μαζικό τουρισμό

Θοδωρής Κουμέλης - 05 Δεκέμβριος 2017, 15:04

Το Destination Florence, το πρώτο εθνικό σχέδιο προώθησης και μάρκετινγκ μεταξύ ενός δημόσιου φορέα και ενός ιδιωτικού κονσόρτσιουμ επιχειρήσεων θα επιτρέπει την παρακολούθηση της τουριστικής ροής, προσφέροντας και βελτιώνοντας τη στρατηγική της Φλωρεντίας ως προορισμό, ανεβάζοντας τα στάνταρτ των χρηστών και της εμπειρίας τους.


Το Destination Florence είναι η πρώτη επίσημη πρωτοβουλία συνεργασίας δημόσιου-ιδιωτικού τομέα για μια στρατηγική μακροπρόθεσμου μάρκετινγκ και προώθησης της πόλης της Φλορεντίας, αφιερωμένη στον ποιοτικό τουρισμό που προσφέρει η πόλη.

Το Destination Florence, το πρώτο εθνικό σχέδιο προώθησης και μάρκετινγκ μεταξύ ενός δημόσιου φορέα και ενός ιδιωτικού κονσόρτσιουμ επιχειρήσεων, αναπτύχθηκε από το Γραφείο Συνεδρίων & Επισκεπτών της Φλωρεντίας και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την πόλη της Φλορεντίας. Το νέο σχέδιο θα επιτρέπει την παρακολούθηση της τουριστικής ροής, προσφέροντας και βελτιώνοντας τη στρατηγική της Φλωρεντίας ως προορισμό, ανεβάζοντας τα στάνταρτ των χρηστών και της εμπειρίας τους.

Η πόλη της Φλορεντίας, μαζί με τους εταίρους της, στοχεύει να χαράξει νέες και αποτελεσματικές στρατηγικές, βασιζόμενη στον τουρισμό και την ικανότητα άμεσης προώθησης συμφωνιών μεταξύ ιδρυμάτων και ατόμων, προσδιορίζοντας και αποκρυσταλλώνοντας παράλληλα τους ρόλους διαφόρων τοπικών φορέων. Η υπάρχουσα μεγάλη διασπορά προσφορών και ο κατακερματισμός των τουριστικών προϊόντων, εκτός από την καταστροφή της εικόνας του προορισμού που προκαλούν, αποτελούν αιτία μεγάλης σύγχυσης τόσο για τους αγοραστές όσο και τους ενδεχόμενους επισκέπτες της πόλης.

Ο δήμαρχος της πόλης επιβεβαιώνει το στρατηγικό του ρόλο ως πρώτος πρεσβευτής, υποστηρικτής και χορηγός της Φλωρεντίας. “Αυτό είναι ένα μοναδικό έργο στην Ιταλία”, λέει ο δήμαρχος Dario Nardella, “το να επανασχεδιάζονται δηλαδή οι στρατηγικές και τα εργαλεία που κάνουν καλύτερη τη ροή των επισκεπτών σε πόλεις όπως είναι η δική μας, η οποία υποκύπτει από τη μεγάλη πίεση του τουρισμού. Χάρη στην αποκλειστική σχέση που διατηρεί η πόλη της Φλορεντίας με το Γραφείο Συνεδρίων & Επισκεπτών της Φλωρεντίας, θα ξεκινήσουμε την πρώτη πλατφόρμα ενημέρωσης, προώθησης και online πώλησης εξειδικευμένων και πιστοποιημένων τουριστικών υπηρεσιών στην πόλη, συμπεριλαμβανομένης της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής, ώστε να συμπεριλαμβάνονται και λιγότερο γνωστές περιοχές και προγράμματα υψλής τουριστικής αξίας”.

“Με αυτόν τον τρόπο”, συνεχίζει ο Nardella, “μπορούμε να αποτελέσουμε μια ‘εξατομικευμένη’ εναλλακτική λύση για τους online πωλητές μαζικού τουρισμού, εφαρμόζοντας συγκεκριμένες ενέργειες όπως ενάντια στις μαζικές εισόδους τουριστών (όπως τα κοπάδια) ή τις επισκέψεις-αστραπή στα μουσεία, οι οποίες οδηγούν συχνά σε συντριπτική πτώση των εισιτηρίων, γεγονός που αποτελεί πραγματικά κακή εξυπηρέτηση των τουριστών που αναζητούν μια αυθεντική επίσκεψη στα μουσεία μας. Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε τον τουρισμό στην πόλη της Φλωρεντίας, να αποσυμφορήσουμε το ιστορικό κέντρο της πόλης, προωθώντας και πουλώντας προορισμούς τόσο στα όρια της κοινοτητας όσο και μητροπολιτικούς. Αυτή είναι η πρόκληση που όλες οι ιταλικές πόλεις πρέπει να έχουν το θάρρος να αντιμετωπίσουν”.

Στόχοι του έργου:

  • Αύξηση του αριθμού των τουριστών με υψηλό προφίλ και ικανότητα δαπάνης.
  • Αύξηση της μέσης διάρκειας διαμονής.
  • Επέκταση και διαφοροποίηση του φάσματος υπηρεσιών, προϊόντων και εμπειριών.
  • Ανάπτυξη και προώθηση τουριστικών προσφορών, με σημείο αναφοράς ένα ενιαίο, δυνητικό εθνικό μοντέλο.
  • Ποιοτική βελτίωση της εικόνας της Φλωρεντίας σε όλο τον κόσμο.
  • Παρακολούθηση της παρουσίας και της συμπεριφοράς των τουριστών μέσω αναλύσεων, ώστε να υποστηριχθεί πιθανή οικονομική στήριξη της πόλης και της μητροπολιτικής περιοχής.

Εργαλεία:

  • Στοχοθετημένες δράσεις σε διεθνές επίπεδο από πιο εξειδικευμένους τουριστικούς πράκτορες
  • Παρουσία στις βασικότερες εκθέσεις και εκδηλώσεις του τουριστικου΄τομέα (ILTM Cannes, WTB Berlin κ.λπ.).
  • Διεθνείς σχέσεις με τα ΜΜΕ και δραστηριότητες Δημοσίων Σχέσεων στις αγορές ΗΠΑ, Ην. Βασιλείου, Γερμανίας και Βόρειας Ευρώπης.
  • Το σχέδιο Destination Florence θα στηρίζεται στην ηλεκτερονική πύλη .com στον πυρήνα του, ένα στρατηγικό εργαλείο μάρκετινγκ και προώθησης, από το οποίο θα αντλήσει πληροφορίες, επαφές και υπηρεσίες.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top