Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουρισμός και επιχειρηματικότητα

To Alternative Athens νικητής στο Start-Up weekend του Booking.com για Sustainable Tourism

Βίκυ Καραντζαβέλου - 06 Δεκέμβριος 2017, 10:06

Οι εταιρείες Alternative Athens, Nexto, Cloud Guide, The Outdoor Journal & Voyage, TripUniq και Xmigrations βραβεύθηκαν με χρηματικά ποσά από 10.000-25.000 ευρώ και θα συνεχίσουν το πλάνο ανάπτυξής τους με την υποστήριξη του Booking.com για τους επόμενους 6 μήνες.


To Alternative Athens ήταν μια από τις 6 νικήτριες εταιρείες στον διαγωνισμό που οργάνωσε το Booking.com Booster Lab για Sustainable Tourism το περασμένο Σαββατοκύριακο (1-3 Δεκεμβρίου) στη Βαρκελώνη. 265 start-ups από την Ευρώπη συμμετείχαν σε αυτό τον διαγωνισμό, που στόχο είχε να αναδείξει τις πιο καινοτόμες εταιρείες με θετικό αντίκτυπο στον τουρισμό στην Ευρώπη.

Οι επιχειρηματίες συμμετείχαν σε ένα εντατικό διήμερο με workshops και εκπαιδευτικά σεμινάρια με μέντορες και ειδικούς από το Booking.com που κορυφώθηκαν με την επιλογή των 6 καλύτερων start-ups.

Οι εταιρείες Alternative Athens, Nexto, Cloud Guide, The Outdoor Journal & Voyage, TripUniq και Xmigrations βραβεύθηκαν με χρηματικά ποσά από 10.000-25.000 ευρώ και θα συνεχίσουν το πλάνο ανάπτυξής τους με την υποστήριξη του Booking.com για τους επόμενους 6 μήνες.

Η κα Τίνα Κυριάκη, ιδρύτρια του Alternative Athens, δήλωσε: “Eίναι μεγάλη μας χαρά και τιμή που καταφέραμε να εκπροσωπήσουμε την Ελλάδα σε αυτόν τον διαγωνισμό. Ήταν μια ευκαιρία να δείξουμε ότι στην Ελλάδα συμβαίνουν πολύ ενδιαφέροντα πράγματα αυτή την περίοδο και να προωθήσουμε την Ελλάδα ως μια χώρα που παραμένει ανέγγιχτη σε μεγάλο βαθμό από τον μαζικό τουρισμό, ενώ ταυτόχρονα διαθέτει εκπληκτικές δυνατότητες να αναπτυχθεί τουριστικά με έναν ήπιο τρόπο προς όφελος των τοπικών κοινοτήτων και του σύγχρονου ταξιδιώτη”.

Φέτος το Alternative Athens θα λανσάρει νέα πρωτότυπα τουρ γύρω από την Ολυμπία, τα Μετέωρα, τους Δελφούς, τις Μυκήνες και την Αίγινα, με έμφαση σε τοπικές δραστηριότητες που αναδεικνύουν τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής. Τα τουρ στόχο έχουν να ‘ξεκλειδώσουν’ νέους κοντινούς προορισμούς, που παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον για τον έμπειρο ταξιδιώτη.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Chinese Tourist Welcome Seminar

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top