Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Προβλέψεις agoda: Το κλειδί της επιτυχίας για τα ταξίδια είναι η απλότητα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 18 Δεκέμβριος 2017, 10:10

Οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται ακόμα τις καινοτόμες τεχνολογίες όπως η AR και η VR, οι περισσότεροι σπάνια κατανοούν τα οφέλη που θα αποκομίσουν μέσω πολλών από τα προγράμματα ανταμοιβής του σήμερα, ενώ οι 'Millennials' μετατρέπονται σε νοοτροπία και όχι μόνο ως μια ηλικιακή ομάδα.


Η agoda, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες online πλατφόρμες κράτησης ταξιδιών παγκοσμίως, έχει προβλέψει ότι το 2018 οι καταναλωτές θα αναζητήσουν απλούστερους τρόπους κρατήσεων για τα καταλύματα που θα επιλέξουν στα ταξίδια τους. Ενώ πολλές άλλες εταιρείες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας συνεχίζουν να παρέχουν σύνθετα προϊόντα και προγράμματα πιστότητας, οι ανεξάρτητοι ταξιδιώτες θα επιλέξουν εταιρείες που θα προσφέρουν απλοποιημένες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Ο Omri Morgenshtern, Chief Product Officer στην agoda, σχολιάζει: “Οι καταναλωτές σήμερα θέλουν να αποκτήσουν σαφείς, απλές και χρήσιμες πληροφορίες όσο πιο γρήγορα μπορούν. Δεν έχουν το χρόνο ή την υπομονή να κάνουν πράγματα που κάποιος άλλος μπορεί να κάνει γι’αυτούς. Θα ψάξουν για παροχές που θα απλοποιούν τον τρόπο που ταξιδεύουν, από τη διαδικασία αναζήτησης προορισμού μέχρι την υπηρεσία δωματίου”.

Οι κυριότερες προβλέψεις της agoda για τα ταξίδια to 2018

Η απλότητα “κερδίζει” τις καινοτόμες τεχνολογίες
Τα τελευταία χρόνια έχει υπάρξει πολλή δημοσιότητα γύρω από τις εξελίξεις σχετικά με την Επαυξημένη (AR) και την Εικονική (VR) Πραγματικότητα, με μερικές εταιρείες να προσπαθούν να εφαρμόσουν αυτές τις διαδραστικές εμπειρίες και στον ταξιδιωτικό χώρο. Αν και τα οφέλη από αυτές τις νέες ευκαιρίες θα πρέπει να διερευνηθούν, υπάρχει μικρή ζήτηση από τους καταναλωτές για τέτοιες εμπειρίες και το υλικό δεν είναι αρκετά προηγμένο ώστε να προσφέρει πραγματική αξία.

Η εμφάνιση προγραμμάτων “αντι-ανταμοιβής”
Δεδομένου του όγκου των επιλογών και των ανταγωνιστικών τιμών στην ταξιδιωτική βιομηχανία, τα πρόσθετα οφέλη και οι ανταμοιβές που μπορεί να κερδίσει κάποιος γίνονται πιο σημαντικά από ποτέ. Ωστόσο, σύμφωνα με μελέτη της CapGemini, το 90% της γενικής αντίληψης που υπάρχει στα Social Media γύρω από τα προγράμματα πιστότητας είναι αρνητικό. Το 33% αυτής της τάσης αναφέρει την έλλειψη μιας απρόσκοπτης πολυκαναλικής εμπειρίας πελατών, ενώ το 44% τονίζει την έλλειψη συνάφειας, ευελιξίας και αξίας. Οι περισσότεροι καταναλωτές σπάνια κατανοούν τα οφέλη που θα αποκομίσουν μέσω πολλών από τα προγράμματα ανταμοιβής του σήμερα ή ακόμη και το πως θα τα αποκτήσουν.

Το ταξίδι ως μια ολοκληρωμένη εμπειρία
Χρόνο με το χρόνο, η agoda παρουσίασε συνολική αύξηση κατά 60% στη χρήση της εφαρμογής της για κινητά τηλέφωνα, τόσο για έρευνα όσο και για κράτηση ταξιδιών, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές προτιμούν όλο και περισσότερο μια εύκολη, εν κινήσει εμπειρία. Το 2016, περίπου το 40% των κρατήσεων της agoda σε παγκόσμιο επίπεδο πραγματοποιήθηκε μέσω κινητού τηλεφώνου. Ένα χρόνο αργότερα, αυτό το ποσοστό έχει αυξηθεί στο 50%. Με την αυξανόμενη επιτυχία πολυλειτουργικών εφαρμογών, όπως το WeChat στην Κίνα, το 2018 η τάση αυτή θα επιβληθεί σε ολόκληρο τον υπόλοιπο κόσμο, για να τροφοδοτήσει την αυξανόμενη ανάγκη για μια πιο ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία.

Οι “Millennials” ως νοοτροπία, όχι ως ηλικιακή ομάδα
Με τον όρο “Millennial” να αρχίζει να παίρνει νόημα πέρα από απλώς μια ηλικιακή ομάδα, το 2018 θα υπάρξει μια στροφή προς τους “Millennials” ως νοοτροπία. Η παγκόσμια μελέτη “Travel & Tech” της agoda έδειξε ότι ανεξάρτητα από το αν ένας ταξιδιώτης είναι “Millennial” ή όχι, αυτό που τον ενδιαφέρει είναι το ίδιο: Για παράδειγμα, οι δύο πιο προτιμώμενες ταξιδιωτικές δραστηριότητες είναι οι βόλτες στη φύση και σε φυσικά τοπία (67% για τους Millennials έναντι 72% για τους μη Millennials) και το φαγητό και η εστίαση (67% για τους Millennials έναντι 70% για τους μη Millennials). Οι άνθρωποι της “Millennial” νοοτροπίας ζουν συχνά σε γρήγορους ρυθμούς και με απαιτητικό τρόπο ζωής. Ως εκ τούτου, περιμένουν να λαμβάνουν τα πάντα στα δάχτυλά τους. Αυτό, αν συνδυαστεί με την επιθυμία για μοναδικές εμπειρίες, θα παρατηρήσει κανείς ότι υπάρχει αύξηση στη ζήτηση για νέους τύπους ταξιδιών που παρέχονται απρόσκοπτα.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Tourism Lobby

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top