Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική εκπαίδευση

Επαφές των φοιτητών του νέου τμήματος Τουριστικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πειραιώς με την τουριστική αγορά

Τατιάνα Ρόκου - 18 Δεκέμβριος 2017, 11:03

Το νέο Τμήμα Τουριστικών Σπουδών ξεκίνησε για πρώτη φορά τη λειτουργία του το Σεπτέμβριο του 2017.


Με δυναμική συνεχίζει το Τμήμα Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς να υλοποιεί το στόχο του για επαφή με την τουριστική αγορά και την αγορά εργασίας στο χώρο της φιλοξενίας.

Οι πρωτοετείς φοιτητές επισκέφθηκαν την έκθεση Greek Tourism Expo την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους οι φοιτητές είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τους προορισμούς της χώρας που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη έκθεση, καθώς και τα προσφερόμενα τουριστικά προϊόντα Ελλήνων και ξένων επιχειρηματιών στο χώρο του τουρισμού. Επίσης, είχαν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν με τους τουριστικούς επαγγελματίες, να εντοπίσουν τις τουριστικές τάσεις και να βιώσουν τις ανάγκες της τουριστικής αγοράς. Οι φοιτητές έδωσαν έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και το εύρος των προσφερόμενων υπηρεσιών, αλλά και τις επαγγελματικές b2b συναντήσεις που έλαβαν μέρος μεταξύ ξένων hosted buyers και ελλήνων επαγγελματιών.
 
Από την πλευρά τους οι επαγγελματίες τουρισμού, οι οποίοι συμμετείχαν στην έκθεση, έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ενημερώθηκαν από τους ίδιους τους φοιτητές για το νέο τμήμα που παρέχει εξειδικευμένη τουριστική εκπαίδευση σε επίπεδο ΑΕΙ, καθώς και το σύγχρονο Πρόγραμμα Σπουδών.

Στο πλαίσιο της επίσκεψής τους στην έκθεση διενεργήθηκε προγραμματισμένο σεμινάριο για τους φοιτητές του Τμήματος Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς από εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό. Στο σεμινάριο, οι φοιτητές ενημερώθηκαν για το ρόλο των εκθέσεων ως εργαλείο προβολής και δικτύωσης και συγκεκριμένη θεματολογία όπως:

  • Οι εκθέσεις τουρισμού ως εργαλείο σύναψης νέων επαγγελματικών σχέσεων και προβολής - Στόχοι και Σκοπιμότητες.
  • Διαχείριση Ταυτότητας και συμμετοχή σε εκθέσεις.
  • Οι ενέργειες μιας συλλογικής και ατομικής συμμετοχής σε μια έκθεση
  • τουρισμού (πριν, κατά τη διάρκεια και με το πέρας της έκθεσης).
  • Επαγγελματικές επαφές στην έκθεση και τρόποι διαχείρισής τους (b2b συναντήσεις, τύποι συμβολαίων, κ.ά).

Μετά το πέρας του σεμιναρίου πραγματοποιήθηκε γευσιγνωσία παραδοσιακής πελοποννησιακής συνταγής στο Περίπτερο της Περιφέρειας Πελοποννήσου, ειδικά για τους φοιτητές του νέου Τμήματος.

Νωρίτερα την ίδια εβδομάδα, τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου, οι φοιτητές συμμετείχαν στην επιστημονική ημερίδα που διοργάνωσε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς MΒΑ-Tourism Management, όπου είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις εισηγήσεις από εκπροσώπους τουριστικών φορέων και οργανισμών που ηγούνται στον ελληνικό και διεθνή χώρο του τουρισμού.

Το νέο Τμήμα Τουριστικών Σπουδών ξεκίνησε για πρώτη φορά τη λειτουργία του το Σεπτέμβριο του 2017, προσφέροντας υψηλής ποιότητας ανώτατης εκπαίδευσης από εξειδικευμένο ακαδημαϊκό προσωπικό του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top