Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςYachtingΕΠΕΣΤ: Διαμαρτυρίες για τα τιμολόγια των μαρινών

ΕΠΕΣΤ: Διαμαρτυρίες για τα τιμολόγια των μαρινών

Το κύριο θέμα που αναλύθηκε στην χθεσινή γενική συνέλευση, 3 Φεβρουαρίου, της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, ΕΠΕΣΤ, παρουσία του κ. Χωμενίδη, προέδρου της Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα, ΕΤΑ, ήταν η […]

Το κύριο θέμα που αναλύθηκε στην χθεσινή γενική συνέλευση, 3 Φεβρουαρίου, της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού<...>, ΕΠΕΣΤ<.>, παρουσία του κ. Χωμενίδη, προέδρου της Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα, ΕΤΑ, ήταν η τιμολόγηση που ισχύει αλλά και θα ισχύει στο μέλλον στις ελληνικές μαρίνες, ενόψει της ιδιωτικοποίησης τους.

Το προεδρείο της ΕΠΕΣΤ ήδη έχει υπογράψει δεσμευτική συμφωνία με την ΕΤΑ, όπως ανέφερε ο πρόεδρος κ. Λάκης Βενετόπουλος, σύμφωνα με την οποία καμιά αύξηση πέρα του τιμαρίθμου δεν θα γίνει στο μέλλον. Όπως είπε ο κ. Βενετόπουλος με δεδομένο ότι η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης των μαρινών είναι μη αναστρέψιμη, στόχος της ένωσης είναι οι καλύτερες ρυθμίσεις για το μέλλον και όχι η επιστροφή κάποιων χρημάτων που έχουν ήδη καταβληθεί από τα μέλη με βάση τα 'υψηλά' τιμολόγια που έχει ήδη απαιτήσει να ισχύουν η ΕΤΑ. Αντίθετα όμως πολλά από τα μέλη της ένωσης πιστεύουν ότι πρέπει η ΕΤΑ να επιστρέψει χρήματα αφού ακόμα και το Συμβούλιο της Επικρατείας έκανε δεκτό το αίτημα τους ότι τα τιμολόγια που είχαν επιβληθεί από την ΕΤΑ μετά το 1998 ήταν ιδιαίτερα 'φουσκωμένα'.

Σύμφωνα με την κ. Αγγέλα Ταβιανάτου από το Yachting Power, από το 1989 ως σήμερα τα τέλη ελλιμενισμού έχουν 9πλασιασθεί, ενώ ο τιμάριθμός έχει 3πλασιασθεί. Όμως ο κ. Χωμενίδης δήλωσε ότι τα τέλη ελλιμενισμού είναι 30% πιο χαμηλά από τον τιμάριθμο από το 1993 μέχρι σήμερα. Παραδέχθηκε δε ότι αν θεωρήσουμε ότι από το 1993-1997 οι τιμές ήταν σταθερές τότε είναι 15% πιο ακριβά. Αν λοιπόν, εξήγησε, εφαρμοσθεί η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας τότε οι τιμές θα πρέπει να είναι 15% πιο χαμηλές, αλλά αυτό δεν εξασφαλίζει τους πλοιοκτήτες για το μέλλον. 'Με βάση τα έργα που θα γίνουν ο καινούργιος ιδιοκτήτης θα βγάλει νέο τιμολόγιο πολύ υψηλότερο, και με βάση την άρση του cabotage θα υπάρξει ενιαία τιμή στο επαγγελματικό και ιδιόκτητο σκάφος'. Η κ. Ταβιανάτου όμως υποστήριξε ότι η μαρίνες είναι μονοπώλιο και έχουν δεσπόζουσα θέση άρα δεν θα μπορούν να επιβάλουν ότι τιμολόγιο θέλουν.

Ο κ. Βενετόπουλος τόνισε ότι η σύμβαση με την ΕΤΑ δίνει πολύ μεγάλα πλεονεκτήματα στα μέλη της ΕΠΕΣΤ όπως: Η θέση κάθε σκάφους θα ανήκει στο σκάφος και θα μπορεί να πουληθεί μαζί του
Διαρκώς αυξανόμενες θέσεις για τα επαγγελματικά σκάφη
Μονιμότητα των θέσεων αφού η σύμβαση θα ανανεώνεται μονομερώς
Και δέσμευση του νέου ιδιοκτήτη προς τα τιμολόγια
Επίσης, όπως τόνισε ο κ. Χωμενίδης η ΕΤΑ θα προβεί σε διαφορετική τιμολόγηση για τα μέλη της ΕΠΕΣΤ και θα δεσμευθεί να την συμπεριλάβει στις συμβάσεις που θα υπογράψει με τους νέους ιδιοκτήτες. Επίσης, για τα μέλη που δεν έχουν καταβάλει τα χρήματα που αντιστοιχούν στα τέλη ελλιμενισμού των προηγούμενων χρόνων θα γίνει ειδική άτοκη ρύθμιση.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024