Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τεχνολογία

Η Expedia μελετά -μέσω EMG- τα συναισθήματα των χρηστών ηλεκτρονικών ταξιδιωτικών αγορών

Άγγελος Ρεστάνης - 04 Ιανουάριος 2018, 11:43

Αισθητήρες τοποθετημένοι στο μέτωπο, βοηθούν στην αναγνώριση συναισθημάτων, όπως αυτά της σύγχυσης ή της έντασης. Οι αισθητήρες που τοποθετούνται στα μάγουλα, για να διαβάσουν τους μυς που σχηματίζουν χαμόγελα, επιτρέπουν στους ερευνητές να αναγνωρίζουν πότε ένας χρήστης είναι θετικά προσκείμενος απέναντι σε κάτι.


Η Expedia δημιούργησε ένα κινητό εργαστήριο στο πρόσφατο συνέδριό της, Expedia Partner Conference, παρουσιάζοντας το έργο της πάνω στην ηλεκτρομυογραφία (EMG), ένα εργαλείο που χρησιμοποιείται για να βελτιώσει τις εμπειρίες των χρηστών της.

“Όσον αφορά στις μεθόδους που εφαρμόζουμε, έχουμε ένα πολύ ευρύ ερευνητικό εργαλείο μεθοδολογίας”, δήλωσε ο Tammy Snow, υπεύθυνος για τις έρευνες σχετικά με την εμπειρία των χρηστών της Expedia.

Αυτή το εργαλείο περιλαμβάνει και την ηλεκτρομυογραφία, “κάτι μοναδικό στον τρόπο με τον οποίο η Expedia οικοδομεί τις εμπειρίες μας”, δήλωσε ο Snow. “Μας ενδιαφέρει πολύ η συναισθηματική επίδραση που έχουν οι εμπειρίες στους πελάτες μας”.

Αυτό που υπολογίζει η ηλεκτρομυογραφία είναι ο συναισθηματικός αντίκτυπος. Τα γυαλιά παρακολούθησης των κινήσεων των ματιών επιτρέπουν σε έναν ερευνητή να δει τι ψάχνει ο άνθρωπος που εξετάζεται, ανεξάρτητα από το αν χρησιμοποιεί υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο. Αισθητήρες τοποθετημένοι στο μέτωπο, βοηθούν στην αναγνώριση συναισθημάτων, όπως αυτά της σύγχυσης ή της έντασης. Οι αισθητήρες που τοποθετούνται στα μάγουλα, για να διαβάσουν τους μυς που σχηματίζουν χαμόγελα, επιτρέπουν στους ερευνητές να αναγνωρίζουν πότε ένας χρήστης είναι θετικά προσκείμενος απέναντι σε κάτι.

Οι ερευνητές παρακολουθούν τα συναισθήματα των υποκειμένων που εξετάζονται σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε να μπορούν να εξετάσουν αυτό ακριβώς που βλέπει το υποκείμενο και στη συνέχεια να τους ρωτήσουν γιατί αισθάνθηκαν το εκάστοτε συγκεκριμένο συναίσθημα. Ο Snow δήλωσε ότι η ηλεκτρομυογραφία έχει να κάνει με την παρακολούθηση αυτών των συναισθημάτων και τις μικροαλλαγές που προκύπτουν από αυτά, για τη βελτίωση των προϊόντων της εταιρείας, με βάση τις απαντήσεις των χρηστών.

“Όταν πρόκειται για πραγματικές αγορές, έρευνα και κράτηση ταξιδίων, υπάρχουν πολλά σημεία έντασης”, δήλωσε ο Snow, καθώς τα ταξίδια είναι ένα ακριβό προϊόν και δεν μπορούν να επιστραφούν, αν δεν είναι αυτό που ο χρήστης περίμενε. “Δεν είναι καλό για εμάς ο,τιδήποτε κάνουμε στον ιστότοπο ή στις εφαρμογές μας που εντείνει αυτήν την ένταση”. Αντίθετα, ο,τιδήποτε αυξάνει την “απόλαυση” του χρήστη, όπως την ονομάζει ο Snow, είναι θετικό.

Η Expedia εκτελεί δοκιμές ηλεκτρομυογραφίας στα δικά της προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των πολυάριθμων ιστοσελίδων της, καθώς και των εφαρμογών για smartphone. Η εταιρεία δοκιμάζει επίσης προϊόντα ανταγωνιστών. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται συχνά σε ερευνητικά εργαστήρια στο Bellevue της Ουάσινγκτον, στη Σινγκαπούρη και το Λονδίνο, αλλά και στα σπίτια χρηστών και, ορισμένες φορές, σε μέρη όπως το Partner Conference.

Η ηλεκτρομυογραφία κάνει τρία βασικά πράγματα για τη Expedia, είπε ο Snow. Πρώτον, δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να πραγματοποιεί συχνές μελέτες σχετικά με πολλές διαφορετικές εμπειρίες που δεν περιορίζονται σε διαδικτυακά ταξίδια ή ηλεκτρονικές αγορές, για να βρει μοτίβα ή θέματα που προκαλούν θετικά συναισθήματα στους πελάτες της.

Δεύτερον, οι μελέτες με ηλεκτρομυογραφία που διεξάγονται σε συγκεκριμένα project της Expedia τη βοηθούν να “εντοπίσει πόσο ευχάριστη ή απογοητευτική είναι η εμπειρία που προσφέρουν.

Τέλος, όταν ένα δοκιμαστικό project έχει στόχο να αυξήσει τη συναισθηματική εμπλοκή των χρηστών, ο Snow δήλωσε ότι οι δοκιμές με ηλεκτρομυογραφία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μέτρηση για να διαπιστωθεί αν έχει επιτευχθεί ο στόχος ή όχι.

Οι μελέτες με ηλεκτρομυογραφία θα επικεντρωθούν επίσης στην διασφάλιση ότι το εμπορικό σήμα της Expedia αντανακλάται σε όλα τα σημεία του ταξιδιού ενός πελάτη, από τη διαφήμιση μέχρι την κράτηση και ακόμη παραπέρα.



Στη φωτογραφία, δοκιμή της Expedia με ηλεκτρομυογραφία (φωτό: tnooz.com).

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Sine ira et studio (ή -τουριστικά- αμερόληπτα)

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

Τα eNewsletters της αγοράς

↑ top